Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

קליפ קבוצתי באולפן (קליפ משפחתי או קליפ עם החברים) – כל היתרונות למתנה המושלמת!

שיר במתנה לכל אירוע: צילום קליפ קבוצתי באולפן הקלטות למשפחה או לחברים

יחידים, זוגות או קבוצות – כולם מגיעים להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי ולצלם קליפ לכל אירוע, קליפ איכותי, מרגש ומצחיק המספק מתנה מושלמת.
הלהיט הבולט בשנים האחרונות הוא צילום קליפ קבוצתי לימי הולדת, פרידה מעובד בעבודה, קליפ לסבא או לסבתא ועוד שלל אירועים וסיבה למסיבה.
החוויה, הריגוש, ההקלטה המקצועית והקליפ המהנה הם חוויה למקליטים ומתנה לאדם החשוב לכם.

הקלטת קליפ קבוצתית: הפתעה מרגשת לאירוע למשפחה, חתונה,  לחברים או לעובדים

מי מאיתנו לא ראה בשנים האחרונות קבוצת חברים וחברות שרים בקליפ לכבוד אדם יקר להם, המציין אירוע חשוב עבורו? אם שאלתם את עצמכם במה מדובר, כדאי שתדעו שצילום קליפ קבוצתי באולפן הקלטות מקצועי הוא המתנה המקורית והייחודית ביותר שניתן להעניק ליקרים לכם ולכל אירוע חשוב.
טיסות לחו"ל, ארוחה במסעדה ומתנות שונות אינן פסולות, אך לרוב לא מרגשות וודאי לא מקוריות – שכן כל הקלטת שיר במתנה וכמובן הענקת קליפ במתנה, בהכרח יהיו מקוריים וייחודיים.

אירועים רבים יכולים להתאים להקלטת שיר וצילום קליפ קבוצתי: צילום קליפ ליום הולדת, קליפ קבוצתי למסיבת רווקות/רווקים, קליפ הפתעה לחתונה, קליפ במתנה לסבא או סבתא, חתונת זהב, קליפ פרידה מעובד שמסיים תפקיד וכל אירוע העולה בראשכם המצריך צילום קבוצתי.
מרבית המקליטים שיר קבוצתי במתנה בוחרים גם בתוספת צילום קליפ קבוצתי במתנה ולא רק מהעלות המתאימה ונוחה לכל כיס, הקליפ לאירוע מספק היבט ויזואלי חשוב המשדרג את המתנה ומעלה את רמת הייחודיות והמקוריות למתנה הקבוצתית שלכם.

איך מקליטים שיר קבוצתי באולפן הקלטות מקצועי?

בתחילת כל תהליך הקלטת שיר באולפן הקלטות ובמיוחד הקלטת שיר קבוצתי במתנה, עליכם להגיע להחלטה סופית איזה שיר תקליטו והאם אתם משנים את המילים או משאירים אותם כפי שהן.
אם בחרתם לשנות, זכרו שהמילים צריכות להתאים ללחן ועליכם להיות סגורים על המילים כקבוצה.
לאחר שבחרתם איזה שיר להקליט ומה לעשות עם המילים, צרו קשר עם "אופני לי-רון" כדי לקבוע יום ושעה להקלטה הקבוצתית וכן חשוב לציין כמה אנשים מגיעים להקליט.
הקלטה קבוצתית מורכבת יותר מהקלטת יחיד או הקלטה זוגית, אורכת קצת יותר זמן ודורשת יותר השקעת עריכה – לשם כך, עליכם לזכור כי "אולפני לי-רון" קיימים כבר מספר רב של שנים, מומחים בהקלטות לכל סוגי האירועים ויודעים כיצד להפיק שיר קבוצתי ברמה גבוהה.

בכניסתכם לאולפן ההקלטות תפגשו עם המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון בהקלטות לאירועים, המפיק המוזיקאלי ידע לכוון ולהפיק כל אחד מכם ויוביל אתכם להקלטה הנכונה ביותר.
המפיק המוזיקאלי יבצע אתכם את מספר החזרות הדרוש לכל הקלטה וישמש עבורכם ככתף המקצועית בזמן ההקלטה.
אולפן ההקלטות המקצועי מאובזר בציוד הקלטה וסאונד מתקדמים, בידוד אקוסטי איכותי ותוכנות עריכת סאונד וקול מתקדמות.
אם שאלתם את עצמכם: מה עושים עם הזיופים? תוכלו להסיר דאגה מלבכם, מרבית המקליטים באולפן ההקלטות אינם זמרים כלל והקול שלכם יעבור עריכת סאונד והוספת אפקטים המשפרים את קולכם.

איך הופכים שיר קבוצתי לקליפ?

הקלטת שיר קבוצתי במתנה היא מתנה מקורית ומשמשת כבסיס החשוב לצילום הקליפ הקבוצתי.
במידה וסגרתם טרם ההקלטה את צילום הקליפ, נצלם אתכם לקליפ מושקע ואיכותי המספק זווית ויזואלית מעניינת, מהנה וקלילה למתנה הקבוצתית משפחתית או חברית.

באולפן ההקלטות תוכלו להיעזר באביזרים שונים כמו כלי נגינה וחפצים שונים המוסיפים בידור לקליפ מצחיק ומרגש לכל מי שיצפה בו ובמיוחד לאדם שלו אתם מקדישים את הקליפ.
עליכם להרגיש חופשי, אם תרצו להביא ביגוד תואם או מיוחד, חפצים מהבית וכל רעיון – תוכלו להביא לאולפן ולהצטלם באופן חופשי לקליפ.
את הקליפ הקבוצתי במתנה תשירו בתנועות שפתיים (ליפסינק), באופן מגבש, לא מלחיץ המאפשר לכם לשיר וגם לרקוד.
בסוף התהליך תצאו עם שיר המוקלט באיכות סאונד גבוהה ועם קליפ מהנה הנערך בצורה מקצועית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?