Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר בהזמנה – שיר בהקדשה אישית

היית רוצה שתהיה לך את היכולת לכתוב שיר מקורי על אהוב/ת ליבך? היית רוצה שתהיה לך את הכישרון לשיר שיר ולהקדיש אותו בצורה מקורית ומיוחדת לאהוב/ת ליבך?

אז אנו שמחים לבשר שמהיום יש לכם את היכולת והכישרון לעשות זאת! איך? שימו לב:

אולפני לי-רון מציעים שירות חדש: שיר בהזמנה, משמע אנו כותבים עבורכם שיר בהקדשה אישית וזמרת הבית שלנו תבצע אותו עבורכם. אתם לא צריכים לדאוג לכישרון הכתיבה שלכם או לכישרון השירה שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא שאלון איפיון שנשלח אליכם ישירות במייל ואנו כבר נעשה את כל השאר. אנו נכתוב, אנו נקליט, אנו נערוך.
שיר בהקדשה אישית מתאים למעשה לכל אדם שאתם רוצים להקדיש לו שיר..בין אם זה שיר שהוא אוהב או בין אם זה שיר שמסמל את מערכת היחסים שלכם..ניתן לעשות שיר בהזמנה גם כל גיל..בין אם לילד קטן או אדם מבוגר..כל אחד יתרגש וישמח לשמוע שיר שנכתב עליו, על המאפיינים הייחודיים שלו.

חשוב לדעת שאת ה"שיר בהזמנה" אנו כותבים ברמה גבוהה על ידי כותבי תוכן ושירים מקצועיים ואת השיר תקליט באולפן הקלטות זמרת מקצועית לכל דבר.. בכך השיר יישמע ברמה גבוהה גם מבחינת הביצוע, גם מבחינת הסאונד וגם מבחינת המלל.

הקלטה באולפן
להקליט שיר באולפן

רוצים להפתיע בענק עם שיר בהזמנה? שיר בהקדשה אישית שתעניקו ליקירכם? כמו כן, יש גם אפשרות שאנו נכתוב את המילים ואתם תשירו את השיר. לפרטים בנושא, צרו קשר עם אולפני לי-רון!!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?