Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מצגת לאירוע – הכנת מצגת בהפתעה ליום הולדת של סבא | מצגת ליום הולדת

מעוניינים לעשות מצגת לאירוע? בין אם זה יום הולדת, חתונה, בר/בת מצווה, ברית או כל מטרה שרק תבחרו? אולפני לי-רון – המקום הנכון להכנת מצגות לאירועים.

איך עושים מצגת לאירוע?

לאחר שיחת הטלפון הראשונית נסביר לכם את כל מה שזה דורש ממכם:
1. להעביר לנו לפחות 100 תמונות איכותיות שנוכל לשלב במהלך הקליפ. אם יש חשיבות לסדר כרונולוגי אז למספר את כל התמונות. ניתן לשלב גם סרטוני ברכות מצולמות.
2. לומר לנו איזה שיר או שירים תרצו במהלך המצגת.
3. מה יהיה כתוב בשקופית פתיחה או סיום
4. אם יש חשיבות לטקסט שיוצג במקביל לתמונה מסוימת, לרשום לנו את הטקסט במסמך נפרד.

לאחר שתכינו לנו את כל התמונות והטקסטים אתם צריכים לשלוח לנו במייל את כל החומרים או להגיע אלינו ולמסור לנו באולפן ההקלטות.

אחרי שנקבל מכם את כל החומרים אנו נערוך את הוידאו – מצגת בעבור האירוע שלכם. שנסיים לערוך לאחר מספר ימים נשלח לכם קישור ראשוני לצפייה במצגת. בשלב זה אתם תצפו במצגת שהכנו עבורכם בפעם הראשונה ותוכלו להעביר לנו מספר דגשים או שינויים שתרצו לבצע. אם אין שינויים ואהבתם אז אנו נשלח לכם לאחר מכן את הקובץ המקורי והסופי. אם יהיו שינויים, אז נבצע אותם ולאחר מכן נעביר לכם את הקובץ הסופי.

מעוניינים לראות דוגמא?

לפניכם מצגת לאירוע יום ההולדת של סבא שבו המשפחה ביקשה שנכין ליום הולדת שלו מצגת מיוחדת ומושקעת. הם בחרו 2 שירים שיהיו ברקע של פרנק סינטרה וגידי גוב – שילוב מושלם שנכנס ישירות ללב. כמו כן, הם העבירו לנו תמונות וסרטוני ברכות מצולמות. אנו שילבנו את החומרים שקיבלנו תוך מחשבה רבה על תזמון , טיימינג, אפקטים שהשתלבו בצורה נפלאה יחד עם התמונות והסרטונים. אתם מוזמנים לצפות ולהתרגש יחד איתנו ויחד עם המשפחה במצגת המיוחדת שהכנו לאירוע יום ההולדת של סבא.

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?