Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

איך מכינים שיר עם מילים מקוריות לאדם אהוב?

אם למישהו קרוב שאתם מכירים בין שזה חבר או קרוב משפחה, יש אירע בקרוב ואתם רוצים להפתיע אותו במתנה מקורית שטרם קיבל, אתם חייבים להכין לו שיר לאירוע. באמצעות הכנת שיר לאירוע תוכלו להראות לבעל האירוע עד הוא חשוב לכם בחיים ואהוב. מעבר להתרגשות שתגרמו לו ולהזלת דמעה של שמחה, תגרמו לו גם לזכור אתכם ואת המתנה המיוחדת שנתתם לו.

מהו שיר מקורי לאירוע?

שיר לאירוע הוא שיר שאתם מכינים לאירוע של בעל השמחה ויכולים אף לבצע אותו באותו בערב האירוע. שיר זה מייחד את בעל האירוע עצמו והוא מתנה מקורית ונחמדה מסתם עוד מתנה שגרתית שרגילים לקבל. עם הכנת שיר לאירוע תוכלו דרך המילים להביע את הרגשות שלכם לבעל השמחה ולהראות לו עד כמה הוא חשוב ויקר לכם בחיים. בנוסף לכך, הדיסק שנשאר אצל בעל השמחה נשאר לאורך שנים, וכך מדובר על מתנה שלא מתכלה אלא מתנה שזוכרים לאורך שנים רבות כאחת המתנות המיוחדות והטובות שכל אחד יכול לבקש.

החשיבות הרבה של שיר מקורי לאירוע

באמצעות הכנת שיר מקורי לאירוע, אפשר להביע את האהבה לבעל השמחה. השיר מתאר את בעל השמחה בצורה הטובה ביותר ומראה לו עד כמה הוא חשוב בחיים בתור חבר או קרוב משפחה. בנוסף לכך, מדובר על מתנה שטרם נתקבל בה בעל השמחה ואשר היא לא מתכלה כמו שאר המתנות הרגילות אלא משהו שנשאר כמזכרת חביבה לאורך שנים רבות. ומזכיר כל פעם שהוא שומע את השיר מי נתן לו את המתנה.

הכנת שיר לאירוע - המתנה המרגשת והמקורית ביותר

הכנת שיר מקורי לאירוע מצריך לא מעט זמן. ראשית, כדי שהשיר יתבצע בצורה המושלמת עם המילים והלחן המקורי, חשוב להגיע עם המילים שלכם ועם איש מקצוע לעבור על המילים ועל הלחן של השיר, במהלך המעבר על מילות השיר והתיקונים השונים שיש לבצע עד להקלטת השיר באולפן, השיר יצטרך לעבור כמה שינויים קלים. לאחר מכן תצטרכו להיכנס להקלטת דמו ולהקליט את עצמכם שרים את השיר ולאחר הקלטת הדמו תצטרכו להגיע להקלטת השיר עצמו שלאחריו לא תוכלו עוד לתקן את השיר. לאורך כל התהליך ילווה אתכם איש מקצוע בתחום שיעזור לכם להשתמש בקול שלכם הכי טוב שיש, להיות באוקטבות שונות ולא לזייף במהלך השיר.
בסיום התהליך ישלח לכם הסינגל במייל אותו תצטרכו לאשר וכן תקבל את הדיסק שאותו תגישו לבעל האירוע.

יתרונות הכנת שיר מקורי לאירוע

חגיגת אירוע הוא דבר מרגש עד מאוד במיוחד שמדובר על חוגג האירוע עצמו. הבאת מתנה מקורית לאירוע ולא עוד מתנה שגרתית, הופכת את המתנה למיוחדת ומסקרנת יותר ואת מביא המתנה לזכור עד מאוד. באמצעות הכנת שיר מקורי לאירוע, אפשר להתאים את מילות השיר לאירוע עצמו, וכך אם מדובר על אירוע יום ההולדת המילים יהיו בהתאם, ואם מדובר על חתונה של חברה טוב נחבר מילים שיתאימו למצב וקצת נכניס הומור. היתרון של הכנת שיר מקורי לאירוע, שהמילים של השיר מותאמות לבעל האירוע עצמן והנם ממשיכות ללוות אותן כזיכרון מתוק ומיוחד למשך שנים רבות. בנוסף לכך, תוכלו לשיר בעצמכם את השיר באירוע בנוסף לדיסק שאתם מביאים לבעל השמחה. כמו כן, מעבר למתנה המרגשת והמיוחדת שאתם מעניקים אתם נזכרים לאורך שנים אצל בעל השמחה והוא לא שוכח אתכם ואת האירועים שלכם.

שאלות נפוצות על הכנת שיר עם מילים מקוריות

שיר מקורי הוא שיר שאפשר לשחק עם המילים שלו ולתאר את בעל השמחה בצורה הטובה ואף לרגש אותו מעוד סתם קאבר ללחן מוכר. עם מילים ולחן מקורי שמותאם לבעל השמחה ניתן להעניק מתנה ייחודית ומושלמת שתזכר לאורך שנים רבות.

שיר מקורי לאירוע מתאים למגוון אירועים שונים החל ביום הולדת, חתונה, בר או בת מצווה, מסיבת גיוס, מסיבת רווקות ועד לאירועים עסקיים.

אין גילאים לשיר מקורי במתנה, זאת יכול להיות מתנה לנער או נערת בת מצווה וגם לאדם שמתחתן או שסיים את תקופת העבודה ויוצא לפנסיה.

אפשר לשלב וידאו קליפ לשיר רק שזה יעלה לכם יותר כסף, כמו כן גם שיר עם מצגת תמונות יכולות להיות מתנה נחמדה מאוד, וכך הכל תלוי בכם ובתקציב שלכם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?