Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

להכנת קליפ סלפי יש כמה גורמים חשובים שיש לשים עליהם את הדעת, הדבר הראשון והחשוב ביותר זהו הרעיון, תחשבו על זה ככה כל אחד יכול לקחת מצלמה ולצלם את עצמו וליצור קליפ תוך דקות אך זה רוב הסיכויים לא ימשוך יותר מדי קהל.

כדי ליצור קליפ סלפי טוב יש לחשוב על רעיון כזה שיהפוך את הקליפ למסקרן עבור הצופים, דבר נוסף חשוב מאוד זהו הציוד בו אתם משתמשים בדרך כלל קליפ צילומי סלפי נעשה באמצעות טלפון חכם, בשונה משנים קודמות כיום ניתן לצלם באיכויות מעולות באמצעות צילום בטלפון עם מצלמה באיכות גבוהה.

לאחר שבניתם את הרעיון של הקליפ סלפי וארגנתם את הציוד הנדרש כמו למשל סטיק שמחזיק את הטלפון שלכם אם צריך, חשוב לעבוד על התפקיד ואם יש משתתפים נוספים מומלץ מאוד שהם התכוננו על התפקיד שלהם גם. 

בשלב האחרון אתם יכולים לארגן לעצמכם תפאורה, אתם יכולים להיות יצירתיים להשקיע מחשבה על תפאורה שתתאים לתוכן של קליפ הסלפי שלכם. יש המון מטרות לצילום קליפ סלפי אתם יכולים לעשות קליפ פשוט וחסר משמעות ומצד שני אפשר לעשות קליפ שישפיע ויגיע אל הקהל הרחב.

דוגמאות קליפ בסגנון סלפי של לקוחותינו

שלבים של הפקת קליפ צילומי סלפי

דיברנו על כך שחשוב שיהיה רעיון לקליפ, כדי לעשות קליפ סלפי מוצלח יש לבחור ברעיון מקורי ומפתיע כזה שימשוך את תשומת לב הצופים המיועדים, לאחר שנבחר הרעיון מתחילים להתייחס לציוד הנדרש, באמצעות קליפ סמארטפונים כיום ניתן להגיע לתוצאות טובות מאוד.

בשלב הבא יש לארגן את החלל בו אתם מעוניינים לצלם קליפ סלפי, חשוב מאוד לארגן מקום עם כמה שפחות רעשי רקע סגרו את הטלוויזיה או כל מכשיר שעלול לעשות רעש, אתם לא רוצים שיכנסו לכם רעשים מיותרים בעת הצילום מפני שזה יכול ממש להזיק ואפילו להרוס את הקליפ. 

אחת הדרכים לשפר את הסאונד היא בעזרת מיקרופון, כיום ניתן לרכוש מיקרופונים במחירים סבירים מאוד, המיקרופון מתחבר לטלפון, עדיף לקנות מיקרופון נצמד לחולצה זה יאפשר לכם לנוע בחופשיות ועדיין לקבל סאונד לא רע בכלל, 

חשוב שהחלל שאתם משדרים יהיה מתאים לתוכן של הקליפ, לא מומלץ לעשות קליפ צילומי סלפי בחדר מבולגן, גם לבגדים שאתם לובשים יש משמעות מומלץ ללבוש צבעים אחידים, כמובן בהתאם לקליפ שתכננתם.

את הצילום עצמו מומלץ לעשות בפורמט MP4 כדי שתוכלו להוציא איכות טובה וגם לערוך את הקליפ לאחר מכן, יש המון שימושים לקליפ סלפי זה יכול להיות קליפ שאתם מעלים ברשתות החברתיות בלי הרבה משמעות, ומצד שני ניתן לעשות קליפ סלפי הפתעה לחבר או חברה שחוגגים יום הולדת, לעשות קליפ סלפי שיווקי או קליפ שמעביר מסר כלשהו.

עריכת קליפ צילומי סלפי

חלק נכבד מהתוצאה של קליפ צילומי סלפי זוהי העריכה שלו לאחר סיום הצילומים, לעריכת הקליפ יש משמעות אדירה ובאמצעות עריכה טובה ניתן לשפר את הקליפ ואף להוסיף לו מימדים חדשים. כמובן שלא כל אחד יודע איך לערוך קליפ סלפי, לכן מומלץ במקרה כזה לשלוח את הקליפ לאולפן עריכה מקצועי שיכול להפוך את הקליפ שלכם מעוד קליפ להקליפ בה' הידיעה

בעזרת עריכת הקליפ אתם יכולים להוסיף אפקטים מיוחדים לחתוך תמונות מיותרות, להלביש ולהוסיף קטעי סאונד ועוד צילומים בהתאם, כמובן שחשוב מאוד לצלם את הקליפ באיכות גבוהה ככל שניתן להקפיד על הסאונד שלא נכנסים רעשי רקע מיותרים, זה חשוב בעיקר בשל העובדה שלא ניתן לתקן כל דבר בעריכה ויש משמעות מאוד גדולה לצילום שלכם ולאיכות הסופית לפני העריכה. 

לאחר שסיימת לערוך את הקליפ כל מה שנותר לכם לעשות זה לשמור אותו להוריד אותו כקובץ וזהו אתם מחליטים מה אתם רוצים לעשות איתו אתם יכולים להעלות אותו ולשתף אותו או לשלוח לחברים שלכם.

שאלות ותשובות בנוגע להפקת קליפ סלפי

בגדול כן כל מה שאתם צריכים זה מצלמה ואת עצמכם:), כמובן שכיום אפשר לעשות הפקת קליפ סלפי רציני להיות יצירתיים ואפילו להעביר מסר חשוב.

כמובן כיום אתם יכולים ואף מומלץ להיעזר באולפן הקלטות שיפיק לכם קליפ ברמה גבוהה, אפשר היום להגיע לתוצאות מדהימות בהשקעה כספית לא גבוהה, ניתן גם לשלב שיר או קטע אודיו שאתם מעוניינים כאשר אתם נעזרים באולפן הקלטות המון אופציות חדשות נפתחות בפניכם.

כן, אתם יכולים לצלם קליפ סלפי גם באמצעות טאבלט או מחשב נייד, כמובן שיש גם מצלמות מקצועיות או פשוטות יותר שניתן לצלם בעזרתן. הכי חשוב זה להיות יצירתיים כך תוכלו להגיע לתוצאות מקוריות במיוחד.

אתם יכולים לעשות קליפ סמארטפונים בחינם ללא כל עלות לבד עם הסלולרי שלכם, כמובן שאם אתם רוצים להשקיע ניתן להפיק קליפ סמארטפונים גם בעזרת אולפן הקלטות בעלי צוות עורכי וידאו מקצועיים!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?