Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

למה לתת שיר במתנה?

לחבר הכי טוב שלך יש יום הולדת? אישתך עוזבת את מקום העבודה שלה אחרי 8 שנים? סבא וסבתא שלכם חוגגים חתונת זהב? צמאים לרעיונות מתנה? לא מוצאים את המתנה המקורית שמתאימה להם? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם! אנו מציעים לכם לתת להם שיר במתנה – הפתעה מיוחדת ומקורית שתפתיע ותשמח אותם בטירוףףף – בהבטחה!

רעיון ליום הולדת 80 של סבתא
רעיון ליום הולדת 80 של סבתא

אז מה זה אומר? איך עושים שיר במתנה ומה אתם צריכים לעשות? להלן המידע:

בהתחלה, אתם רק צריכים לבחור איזה שיר תרצו להקדיש להם. יש לבחירה זו מהות קריטית, מכיוון ששיר זה ישמש את הלחן והמלודיה לשיר שאיתו תפתיעו את הקרובים והקרובות אליכם.
אם אתם שואלים אותנו איזה שיר לבחור, אנו תמיד נמליץ לכם לבחור שיר שהם מכירים ואוהבים..בין אם של זמר שהם שומעים אותו הרבה עכשיו או זמרת שהם אהבו בעבר, אולי שיר שהם היו שרים תמיד, אולי שיר שהם לא סובלים ולא אוהבים ואז לעשות להם בכוונה ולהצחיק אותם עם זה שאתם שרים אותו..יש לכם דרכים רבות לחשוב על שיר שאיתו תרצו להפתיע אותם..הבחירה היא כולה שלכם!
אחרי שבחרתם שיר, אתם צריכים להחליט לגבי המילים. האם תשאירו את המילים המקוריות של השיר או שמא תרצו להחליף אותם במילים מקוריות שיתאימו למי שחוגג/ת. יש אפשרות לשנות את המילים של השיר ולהשאיר רק את הקצב והמנגינה..לדוגמא אם בחרתם את השיר "מהפכה של שמחה" כשיר במתנה לילדת בת מצווה..תוכלו בפזמון במקום "מהפכה של שמחה" לומר "יש פה בת מצווה"..משמע, על אותה מלודיה ולחן אתם אומרים ושרים מילים אחרות..התוצאה תהיה מפתיעה ומיוחדת ותספר את הסיפור הכי הומוריסטי שרק אפשר בקול שלכם!
שיר למסיבת רווקות
שיר למסיבת רווקות

אחרי שהחלטתם לגבי המילים אם תשנו אותם או לא ואחרי שהחלטתם איזה שיר תרצו לעשות..אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו בכדי להפיק את השיר במתנה. באולפן יפגוש אתכם מפיק מוזיקלי שיעזור לכם מבחינת הביצוע, לכן אל תחששו אם לא נולדתם עם קול יפה..יש המון תוכנות וציוד שיוכלו לשפר את הקול שלכם ולהפוך אותו לטוב יותר, עם פחות זיופים. המפיק המוזיקלי באולפן שלנו ידריך אתכם וילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה..הרצון שלנו שאתם תצאו מרוצים עם חיוך מאוזן לאוזן, וכמובן גם שמי שיקבל את השיר במתנה ממכם יהיה מאושר עד השמיים ולא יצחק על הזיופים אלא על החוויה שהענקתם לו והמילים המצחיקות שרשמתם או על השיר שבחרתם!

אז אם אתם רוצים לתת שיר במתנה ליקיר ליבכם או לאהובת ליבכם זה הזמן שלכם לחשוב איזה שיר בא לכם להקדיש להם, האם תשירו את המילים המקוריות של השיר או מילים מקוריות שאתם תרשמו..ויאלה לבוא אלינו להקליט באווירה מוזיקלית ייחודית ומהנה לכל גיל!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?