Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מה כבר אפשר להביא לילד או ילדה שחוגגים יום הולדת ויש להם הכל, איך אפשר להביא להם מתנה שהיא לאו דווקא חומרית אלא אחת כזאת שתהיה מרגשת במיוחד, כזאת שתעביר את המסר הברור כמה אמא ואבא אוהבים את הילד או הילדה שלהם.

הקדשת שיר לילד מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת זוהי אחת המתנות המרגשות ביותר, זאת מתנה מתאימה במיוחד למי שאוהב מוזיקה (יש מישהו שלא אוהב מוזיקה?),  תהליך יצירת השיר הוא מהנה מאוד ובדרך כלל גם עבור אמא או אבא זהו סוג של הגשמת חלום.

כדי לעשות הקלטה מוצלחת חשוב כמובן לבחור באולפן הקלטות טוב, כזה שילווה אתכם בתהליך ההקלטות, זה חשוב במיוחד למי שאין לו ניסיון בתחום, לא שווה לוותר על החלום רק בגלל שאתם חושבים שאתם זמרים לא מספיק טובים אולפן הקלטות מקצועי ישפר את הקול שלכם, יתקן זיופים ויגרום לכם להישמע כמו שאומרים מיליון דולר.

במאמר זה נעזור לכם להבין איך אפשר להקליט שיר הקדשה לילד או הילדה שלכם, איך בוחרים את השיר המתאים, מה עושים עם מילות השיר וכמובן איך מקליטים אותו.

כל מה שצריך לדעת על הקדשת שיר לילד מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת

זה לא משנה אם אתם שרים באמבטיה ולא ממש בעלי ניסיון בתחום של הקלטת שירים, הקלטה של שיר באולפן הקלטות מקצועי בהחלט יכול להוציא מכם כישרון כבוי שלא ידעתם עליו, היתרון הגדול בהקדשת שיר לילד מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת באולפן הקלטות מקצועי הוא שתוכלו להקליט את השיר ברמה גבוהה.

כדי לבחור אולפן הקלטות שיענה על מבוקשם יפיק עבורכם שיר בהקדשה לילד או הילדה שלכם, חשוב לבחור באולפן שיש לו ניסיון בתחום, כמו כן יש חשיבות גדולה למפיק המוזיקלי והצוות של האולפן, זה חשוב במיוחד למי שנכנס להקליט שיר באולפן הקלטות לראשונה בחייו.

אלה הן  כמה שאלות שחשוב לוודא מראש האם האולפן יכול לספק עבורכם את המענה, מלבד ניסיון של צוות העובדים המפיק המוזיקלי אמור ללוות אתכם  ולהדריך אתכם איך צריך להתנהל, התפקיד שלו הוא לעזור לכם להגיע לתוצאות הכי טובות ולהוציא מכם בעזרת הניסיון שלו את המקסימום.

כדאי להקשיב לדוגמאות של האולפן, אולפן הקלטות מכובד בדרך כלל יתן לכם כמה דוגמאות של הקלטות קודמות שהוא ביצע בעבר, זה יעזור לכם להבין למה לצפות מהאולפן ואולי אף לשאוף לתוצאות דומות או אפילו טובות יותר.

תהליך הקלטת שיר לילד מאמא או אבא באולפן הקלטות

לאחר שבחרתם את אולפן ההקלטות איתו אתם מעוניינים לעבוד, תקבלו את כל המידע החשוב לקראת יום ההקלטות, חשוב להתכונן מראש ולהקשיב לצוות האולפן שיגיד לכם איך צריך להתכונן, בשלב הראשון עוד לפני שנכנסים להקליט בוחרים שיר, אולפן הקלטות מקצועי מחזיק במאגר גדול של שירים ממנו אתם בוחרים את השיר הכי מתאים עבורכם.

לאחר בחירת השיר אתם כותבים לו מילים המתארות את הילד או הילדה, חשוב לכתוב מילים מבדרות וגם כאלה שירגשו, במידה ואתם לא יודעים איך לכתוב את השיר תוכלו להיעזר באולפן ההקלטות שיכתוב עבורכם את המילים של השיר.

אחד הטיפים החשובים שכל אולפן הקלטות יאמר לכם הוא לעשות חזרות בבית וללמוד את מילות השיר והלחן כמה שיותר טוב, זה פשוט יעשה הבדל תהומי ביום ההקלטות כאשר תגיעו מוכנים, קחו בחשבון ביקור באולפן הקלטות בפעם הראשונה יכול להיות אירוע מרגש, לכן ככל שתהיו מוכנים טוב יותר על השיר כך גם ההתרגשות לא תפריע לכם לעשות את הביצוע הטוב ביותר שלכם.

בעת הקלטת השיר מפיק מוזיקלי מלווה אתכם, הוא יעבור איתכם על דיקציה נכונה כמו גם על זיופים, בכל מקרה לאחר סיום ההקלטות השר עובר לעריכה בה ניתן לתקן זיופים, כדאי לקחת בחשבון שזיופים מוגזמים יהיה קשה לסדר לכן שוב הכנה מוקדמת ללא ספק תעשה את ההבדל.

טיפים לבחירת שיר הקדשה מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת

לבחירת שיר עובר הקדשה ליום הולדת מאמא או אבא חשוב להתייחס למספר גורמים מכריעים, בר ראשון צריך לחשוב על המטרה של השיר, בסך הכל השיר מוקדש לילד או לילדה שההורים כל כך אוהבים ורוצים לשמח אותם, לכן חשוב לחשוב על שיר שהם מאוד אוהבים, כזה שאתם יודעים שיעשה את העבודה לפחות מבחינת רגש.

כמובן שחשוב שגם אתם תתחברו לשיר זה יהפוך את ההקלטה ליותר טבעית ובסופו של דבר למוצלחת יותר, בדרך כלל בוחרים שיר מוכר אך אם אתם חושבים על שיר מסוים שברור לכם שהוא הנכון והמתאים כדי ללכת על זה לא צריך להסתבך בבחירת השיר ולהפוך את זה למשהו מורכב.

כמו כן אם אתם רוצים לשדרג את השיר ניתן להוסיף לו גם צילום של קליפ, כאשר את נמצאים באולפן ההקלטות באותה הזדמנות ניתן לשלב גם צילום של קליפ מתנה לילד או הילדה, אתם יכולים לעשות את הקליפ יחד אמא ואבא או בנפרד בכל מקרה כל ילד או ילדה שיקבלו קליפ במתנה ככל הנראה התרגשו עד כדי כך שיזילו דעה או שתיים.

שאלות ותשובות בנוגע להקדשת שיר לילד מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת

אם מעולם לא הקלטתם שיר באולפן הקלטות מצפה לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, תהליך ההקלטות הוא פשוט מאוד ולא פחות חשוב זהו יום כיף אדיר, לאחר שבוחרים את השיר המתאים וכותבים לו מילים, מגיעים לאולפן הקלטות נכנסים לחדר אקוסטי ומתחילים לשיר, אתם לא לבד ומפיק מוזיקלי מלווה אתכם, לאחר סיום ההקלטה אתם משאירים את שאר העבודה לאולפן שעורך מתקן ומשפר את השיר.

בחירה של שיר היא תמיד עניין נחמד, אתם מפעילים את המוח ומחפשים אחר שיר שמתאים לאירוע וכזה שהילד או הילדה יתחברו אלין, מומלץ להתייעץ עם אולפן ההקלטות איתו אתם עובדים ולקבל רעיונות מתאימים, לעיתים אתם בוחרים שיר אך הוא לא מתאים למנעד הקול שלכם לכן חשוב לבחור שיר שגם אוהבים אך גם מתאים לכם מהבחינה הווקאלית.

כמובן אולפני לי-רון הם המקום המושלם להקליט שיר בהקדשה לילד מאבא או מאמא לכבוד היום הולדת, עם ניסיון אדיר בתחום תקבלו שירות חם המעודד ליצירה, האולפן מכיל ציוד מקצועי ברמה גבוהה כמו גם צוות סופר מוכשר כולל מפיק מוזיקלי שילווה אתכם לכל אורך התהליך.

הדבר החשוב ביותר הוא להגיע מוכנים ככל שניתן ליום ההקלטות, זה אומר שתצטרכו לעשות חזרות בבית וללמוד את השיר כמה שיותר טוב, חשוב להגיע לאולפן רעננים לכן שינה טובה לפני יום ההקלטות בהחלט תעזור לכם להיות יותר מפוקסים, כדאי לקחת בחשבון את המפיק המוזיקלי שהמטרה שלו היא לגרום לכם לשיר טוב, לכן כדאי להקשיב לעצות שלו להתייחס ברצינות לכל התהליך.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?