Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר דואט לבת מצווה עם חברה

מתביישת לשיר לבד? רוצה שחברה טובה שלך תשיר איתך!? אין בעיה!

את יכולה לקחת את החברה הכי טובה שלך ולבקש ממנה שאת רוצה שתעשו יחדיו דואט בבת מצווה שלך..אם אתן חוגגות בת מצווה יחדיו באותו אירוע אז אנו אפילו ממליצים על זה במיוחד..עדיף שתעשו שיר אחד ביחד מאשר 2 שירים נפרדים..תחשבו על זה באירוע, זה ייצור פיצול ממש גדול בניכם וגם השוואה מי הייתה יותר טובה..עדיף לוותר על זה ולעשות שיר ביחד ולהופיע ביחד..כך כל האנרגיות והתשואות מתרכזות רק בכן ולא בהשוואה בניכן!
כאשר תרצו להקליט שיר חברות יחדיו לבת מצווה תצטרכו תחילה להחליט איזה שיר בא לכן לעשות..אם זה באנגלית או בעברית, אם זה מזרחית או פופ וכמובן איזה זמר / זמרת / להקה .. תרצו לעשות לשיר שלהם קאבר..
אחרי שבחרתן את השיר אתן מוכרחות להתאמן עליו כמה שיותר לקראת ההקלטה ולהחליט מי עושה איזה חלק בשיר..האם ילדה א' את הבית הראשון וילדה ב' את הפזמון הראשון או שמא ילדה ב' עושה את הבית ה2 והפזמון הראשון או שמא ילדה א' עושה רק את הפזמונים..יש חלוקה ומבנה שיר שצריך לחלק בניכם בהתאמה!
אחרי הבחירה וההתאמה מי שרה מה ולאחר שכבר התאמנתן על השיר אתן מגיעות לאולפן להקלטת שיר דואט בת המצווה שלכן!
באולפן ההקלטות יחכה לכן מפיק מוזיקלי מקצועי ומנוסה אשר ידריך אתכם לכל אורך ההקלטה ויבקש ממכן את הביצוע הטוב ביותר שאתן יכולות..כמו כן הוא יעבוד איתכם על השילוב קולות בינכן וינסה לעשות התאמה מקסימלית בין 2 הקולות שלכן, גם אם הקולות שלכן ממש שונים..או שאת שרה טוב יותר מהשנייה..אנו נדע לחפות ולסייע בכל המגרעות ולהוציא אתכן כמה שיותר שוות מבחינה וואקלית בשיר עצמו.
אחרי ההקלטה אנו נערוך ונלטש את הסאונד ונוסיף מספר אפקטים לקולות שלכן כדי שאתן תשמעו עוד טיפה יותר טוב מהמציאות, אפילו טיפה הרבה..בגלל הציוד, התוכנות לתיקון זיופים והידע הרב שיש לנו בעריכת קולות וסאונד.

לפניך דואט של שני חברות טובות אשר שרות ביחד ומופיעות יחד בכניסה לבת מצווה..הן בחרו איזה שיר בת מצווה הן רוצות , התאמנו עליו ולאחר הרבה חזרות הגיעו להקלטת דואט בת מצווה מרגש ומיוחד..שיר באנגלית הוא לא פשוט, במיוחד בגיל 12 , אך הן עשו זאת בצורה מדהימה! שימו לב!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?