Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אולפן הקלטות לנשים מהמגזר החרדי / הדתי? מצאתן!

הקלטת שיר תפילה על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת שיר תפילה על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת תקיעת שופר על ידי הרבנית שמרית אוחנה
הקלטת תקיעת שופר על ידי הרבנית שמרית אוחנה
אולפן הקלטות לדתיות
אולפן הקלטות לדתיות

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בהקלטות שירים במתנה עבור כל אירוע בקרוב הקהל הדתי.  70 פנים לתורה זהו אינו רק ביטוי נפוץ אלא המציאות בשטח, דתיים רבים מגיעים להקליט הקלטות לאירועים מברכת כלה, הקלטת שיר במתנה ולכל אירוע אחר כאנשים דתיים שומרי מסורת והלכה.

האם מותר להקליט את קולכם בשיר? שיר במתנה מותר לדתיים? מה בדבר הקהל הנשי? ואיזה שיר מתאים לדתיים עבור ההקלטה באולפן הקלטות מקצועי?

אולפני לי-רון נמצאים ברחוב סוקולוב 40 רמת השרון (היינו 10 שנים ברמת גן ושנתיים ברמת החייל ממש בגבול העיר בני ברק כך שהמון דתיים ודתיות מהמגזר הדתי-חרדי הגיעו אלינו להקלטות מגוונות). אז אם חיפשתם אולפן הקלטות במרכז באיזור בני ברק כי אתם רוצים אולפן הקלטות לדתיים שיוכל לסייע לכם להקליט שיר קאבר של זמר / זמרת / להקה מהמגזר הדתי-חרדי אנו כאן בשבילכם! בעקבות הקירבה לעיר בני ברק החרדית אנו מקבלים המון לקוחות מהמגזר הדתי-חרדי שמגיעים אלינו ויוצאים אחרי סשן הקלטות כ-"זמרים וזמרות" בזכות הידע, הציוד והשיטה הייחודית שלנו להקלטת קטעי שירה מזמרים חובבניים ללא כל ניסיון במוזיקה באופן מקצועי.

הקלטת שיר במתנה לסבא/סבתאהקלטת שיר במתנה לדתיים: עלייה בולטת בדתיים המגיעים להקליט שיר באולפן

"אולפני לי-רון" ראו במהלך השנים מאות סוגי הקלטות מסוגים שונים, למגזרים מגוונים ולשלל סוגי האירועים. ככל שהשנים עוברות, אולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" חווה יותר ויותר מקליטים ומקליטות שירים וברכות מהמגזר הדתי, גברים רבים מגיעים להקליט שיר במתנה לאישה, נשים דתיות שבוחרות לשיר, הקלטות ברכת כלה של נשים דתיות וחילוניות רבות, הקלטה זוגית פרטית של זוג חרדי והקלטה קבוצתית לצרכים שונים.

אולפן הקלטות לנשים דתיות

כן כן, הרבה נשים דתיות וחרדתיות מגיעות אלינו להקליט שיר ויש להם חשש שאסור להם להקליט ואחרי שהן שואלות את הרב הן מבינות כי מותר להקליט שיר באולפן לדתיות. התשובה שאנו תמיד שומעים שהרב אמר היא שאסור לנשים להופיע ולשיר בלייב פומבי אבל כן מותר להקליט את זה ולהשמיע. יש מס' רבנים שאף אומרים שאסור לדתיות להקליט אם המקליט או המפיק הוא גבר, אך זו החמרה ופרשנות וקרה לנו רק פעם אחת בעשר שנים עד היום ששמענו תשובה מסוג זה. אצלנו באולפן ההקלטות יש מפיק מוזיקלי אחד, גבר, אשר יקליט אותך בסבלנות וברוגע ללא לחץ, וינסה להוציא ממך את הביצוע הטוב ביותר. חשוב לציין אין לנו מפיקה / מקליטה בצוות. אך יש לנו אולפן אינטימי ובו רק את ומי שיבוא איתך יהיו וגם כמובן המפיק המוזיקלי מהאולפן שיקליט אותך ויעבוד איתך על הביצוע שלך..ובכך אף אחד חוץ מהקרובים לך שיגיעו איתך לא ישמע אותך שרה (כמובן שתוכלי גם להגיע לבד)..אז אם את רוצה לתת מתנה מיוחדת למישהו או מישהו ולהקדיש שיר במתנה או דיסק במתנה או אפילו להקליט שיר בשביל החוויה, הגשמת החלום והכיף שלך..אנו המקום המושלם עבורך!


דתיים מקליטים: אילו אפשרויות עומדות בפני המגזר הדתי?

באופן כללי הענקת מתנות והקלטת שיר אין הם סותרים את התורה וההלכה כמובן, כאשר יורדים לפרטים ישנם אתגרים המצביעים על זרמים שונים ביהדות וכיצד קבוצות שונות מתמודדות עם האתגרים ההלכתיים.

במסגרת הקלטות הקהל הדתי, ההקלטה הנפוצה ביותר בקרב הנשים היא הקלטת ברכת כלה שאינה מוגדרת כשירה אלא כהקלטת קול ולכן מותרת לכל הדעות המוכרות.

גברים דתיים רבים מגיעים להקליט שיר במתנה לאישה לכבוד יום ההולדת, יום האהבה ואירועים וסיבות נוספות הקיימות בין בני הזוג.

 

בדבר שירת נשים מסתבר שהדעות חלוקות, מצד אחד התלמוד מצביע על איסור שמיעת קול אישה: "קול באישה ערווה" (תלמוד בבלי ברכות כד, א), משמעות האיסור מגיעה מהרצון להנחיל צניעות אך גם איסור זה התפתח עם השנים לפרשנויות ופסיקות שונות, כאשר מלבד הנשים הדתיות הבוחרות עדיין לשיר ולהקליט בדומה לאישה החילונית, ישנן נשים הפועלות בהתאם לפרשנויות שונות של חלק קטן מהצדדים המקלים המאפשרים שירת דואט של שירי קודש בתנאי כי האישה לא תשיר קטע סולו.
למרות שמרבית הפסיקות מציגות עמדה נחרצת נגד שמיעת שיר נשים, הרי שכמעט כל הפסיקות מדברות על השתתפות והאזנה לשירת נשים באירוע חי שהוגדר כלא צנוע ולכן פוסקים רבים אסרו זאת מחשש להעדר צניעות – החדשות הטובות הם כי מלבד השינויים התרבותיים כיום המציגים איסור זה כפגיעה בכבודן של הנשים וישנם אירועים צנועים ומכבדים, איסור הפוסקים הרבים מתייחס להופעה חיה ולא על שמיעת הקלטה ולכן ניתן להקליט שיר במתנה למגזר הדתי ולעשות זאת באולפן הקלטות מקצועי כמו זמרות מקצועיות.

אם ברצונכם להקל בדבר ההלכה וחומרותיה הרבות אך בכל זאת לשמור על כבוד וענווה בהתאם להשקפת עולמכם הדתי-חרדי, נוכל להמליץ לכם על מה שחלק מהמקליטים הדתיים עושים והוא שמירת נושא ההקלטה בקרב הזוג בלבד או עבור התא המשפחתי הקרוב.
בעידן הדיגיטלי, מרבית הדתיים המקליטים בוחרים להקל על עצמם בנושא פרשנות הפסיקות, מקליטים שיר ואף משתפים ברשתות החברתיות.

יום הקלטת השיר באולפן ההקלטות: איזה שיר לבחור ומה מצפה לכם

טרם הקלטת השיר מומלץ לבחור שיר והאם אתם משאירים את מילות השיר כפי שהן, הקהל הדתי מרבה לבחור שירים צנועים, לעיתים שירי קודש נפוצים, חלק לוקח שיר חילוני ומשנה לו את המילים וישנם מקליטי שיר דתיים המקליטים את אותם השירים כפי שמקליט הקהל החילוני.

בכניסתכם ל"אולפני לי-רון" יחכה לכם מפיק הקלטות מוזיקאלי המומחה בהקלטות לאירועים, מפיק הצבר עשרות אלפי שעות הקלטה ומנוסה בכלל המגזרים (חילוניים ודתיים כאחד) וכלל הגילאים (מגיל המצווה ועד גיל הזהב) – יחד עם אולפן הקלטות מקצועי המאובזר בציוד הקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי איכותי, ינחה אתכם המפיק המוזיקאלי בכל שלב ושלב.
בסיום ההקלטה יערוך המפיק את השיר במתנה, יוסיף אפקטים, ישפר את קולכם ויעביר לכם את השיר לדיסק אותו ניתן לגבות בכל אמצעי גיבוי או ענן.
על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונות אישיות לבחירתכם, לצרף הקדשה אישית והכל באריזת עץ יוקרתית בצבעים אדום או כחול.
אם ברצונכם להפוך את המתנה למתנה ויזואלית, בררו עם "אולפני לי-רון" על קליפ במתנה.

ילדה דתיה מקליטה שיר לבת מצווה (הגיעו איתה לאולפן האמא והאחות)

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?