Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אני מפחד לשיר מול קהל – האם אצליח להקליט באולפן?

פחד במה? פוחד לשיר מול אנשים? מפחדת לשיר מול קהל?

לשיר מול קהל יכול להרתיע חלק לא מהאנשים המגיעים להקליט שיר, הקלטת שיר באולפן שונה לחלוטין משירה מול קהל ויכולה אף לסייע באופן משמעותי בפחד במה.
למה לשיר מול קהל שונה מלשיר באולפן הקלטות? באילו מקרים ההקלטה תעזור לכם אם תבחרו לשיר מול קהל? ומה לגבי הקלטת שיר זוגית או הקלטת שיר קבוצתית?

מקליטים שיר לאירוע? ככל הנראה לא תצטרכו לשיר מול קהל

פחד במה וחשש לשיר מול קהל הם טבעיים, אך לא כל הקלטות השירים לאירועים באולפן הקלטות יסתיימו בסוף בשירה מול קהל.
הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות כוללת שירה בחדר הקלטות פרטי ואישי משלכם, כל עוד לא בחרתם להגיע עם מלווה – האדם היחידי שישמע אתכם שרים הוא המפיק המוזיקלי המקצועי שילווה אתכם בכל התהליך ויהיה בחדר נפרד ממולכם.
למפיק המוזיקלי ניסיון רב שנים בהקלטות שירים לאירועים והקלטות קאברים, החשש של אנשים משירה מול קהל מוכרת והלווי המקצועי לאורך כל תהליך ההקלטה מסייע בשחרור והנאה מהקלטת השיר.

הקלטת שיר מתאימה לכל אירוע משמח, גם אם בחרתם לשדרג את השיר לקליפ לאירוע, במרבית האירועים לא תצטרכו לשיר את השיר מול קהל אלא רק להעניק אותו כקובץ או כסרטון לאדם עבורו הקלטתם את השיר.

מקליטים שיר לאירוע כדי לשיר מול קהל? שרים בתנועות שפתיים, ללא טעויות!

בחלק מהקלטות השירים לאירועים המקליטים עצמם בוחרים ובוחרות לשיר את השיר באירוע, הקלטת השיר תאפשר לכם לשיר בתנועות שפתיים ולאפשר מאפיינים רבים שיסייעו להקלה בחשש לשיר מול קהל: העדר טעויות, הביצוע הטוב ביותר שלכם ועריכת סאונד וקול ואיכות גבוהה המאפשרים את התוצאה המקסימלית עבורכם.
אירועים לדוגמה בהם מקליטים עשויים לבחור לשיר את מול קהל: בר או בת מצווה, מסיבת רווקים רווקות, פרידה מעובד/מנהל לעבודה, שיר מתנה לסבתא וסבא ועוד.

מה קורה כשמקליטים שיר בזוגות או בקבוצה?

אפשרות ראשונה להקלטה היא הקלטת יחיד, הקלטה בה אתם מקליטים שיר לאדם קרוב או עבור אירוע.
הקלטה זו היא הקלטה פרטנית, משמעות הדבר היא שאתם לא צריכים לשיר עם עוד אנשים נוספים ובמידה ויש לכם פחד לשיר מול קהל, הפחד אמור להתפוגג כבר בהתחלה.
במידה ובחרתם בהקלטה זוגית או הקלטה קבוצתית, זכרו שכולם מגיעים כדי ליהנות, הקלטה קבוצתית היא בדרך כלל הקלטה של המשפחה או של החברים ואינה מלחיצה כלל.
אם אתם לא רוצים להיות דומיננטיים בהקלטה תוכלו לקחת חלק בהקלטה במידה שאתם תבחרו.

מרבית המקליטים שיר לאירוע אינם זמרים וההקלטה היא קלילה ומשחררת

הקלטת שיר לאירוע היא לא תחרות שירה, ההפך, כמעט כל מקליטי השירים לאירוע או עבור סיבה אישית אחרת אינם זמרים כלל והמטרה העיקרית היא המתנה וההפתעה לאדם לו אתם מקליטים את השיר ולא יכולות הזמרה שלכם.

ההקלטה מבוצעת באולפן הקלטות עם ציוד הקלטה איכותי, קולכם יוקלט באיכות גבוהה מאוד ותאפשר למפיק המוזיקלי למקסם את תהליך ההקלטה.
במידה וזייפתם אל דאגה, המפיק המוזיקלי יעצור אתכם איפה שצריך ויקליט שוב מאותה הנקודה ולבסוף אף יערוך את קולכם לשיפור התוצאה הסופית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?