Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר בהריון

לשיר בהריון? כן!! בואי לחוויה מוזיקלית באולפן הקלטות ובה תבצעי הקלטת שיר בתקופת ההריון! זה הזמן להעלות את המורל ולקבל מזכרת חד פעמית להקלטת שיר בהריון!

יש לנו לא מעט לקוחות שמגיעות להקליט שירים בתקופת ההריון..יש כאלו שאומרות שזה מרגיע אותן, יש כאלו שאומרות שזה קשה ומעייף אך בהחלט כולן אומרות שזה היה שווה את זה וזו חוויה.

אז איך זה להקליט שיר בהריון? יש לנו כמה דברים לומר על זה:

הדבר הראשון שצריך לחשוב על הקלטת שיר בתקופת ההריון הוא נוחות – את צריכה להרגיש נוח באולפן. שיהיו שירותים, שיהיה כיסא בר שתוכלי לשבת במהלך ההקלטה ולא לעמוד. ושיהיה מזגן שלא יהיה לך חם או קר מידיי.

הקלטת שיר בהריון
הקלטת שיר בהריון

הדבר השני הינו המפיק המוזיקלי – את צריכה לבחור אולפן הקלטות שיכול לתת לך שירות ברמה הגבוהה ביותר..את צריכה סבלנות ויחס אישי..אולפן שיכול להבין נשים בהריון ושאם הם צריכות 5 דקות הפסקה, אז את תקבלי רגע מנוחה ותחזרי להקלטה כמו גדולה..האולפן צריך להבין שיכול להיות מצב שפתאום עולה לך צרבת ואת חייבת לעצור לכמה דקות או שפתאום את מרגישה כאבים ורוצה לצאת לשאוף אוויר. היחס והסבלנות הזו תעשה את כל החוויה שלך לשונה! כאשר יהיה הרבה לחץ באולפן את לא תוכלי ליהנות וגם השיר יישמע כך.

הדבר השלישי והחשוב הוא שלנשים בהריון קשה לנשום כמו שהן רגילות ולכן לשיר שיר בהריון היא משימה לא קלה. יהיה לך קשה לשיר שירים מהירים ויהיה לך יותר קל לשיר שירים שהם איטיים. כמו כן, מיתרי הקול שלך הם לא כמו לפני תקופת ההריון והם מעט התרחבו ולכן יהיה לך יותר קשה להגיע לגבהים נמוכים או גבוהים כפי שהיית רגילה בעבר. לכן בתקופת הריון מומלץ לשיר שירים קלילים יותר, כאלו שלא תהיה לך בעיה להגיע לטונים שלהם..קחי בחשבון שאם את מתחילה לשיר והשיר מתחיל בטון שהוא קל, סביר להניח שבפזמון הראשון או אולי בפזמון השלישי יהיה לך קשה מאוד..לכן רצוי תמיד לשיר את כל השיר מההתחלה ועד הסוף לפני שמחליטים סופית על שיר ומגיעים לאולפן להקליט אותו.

כמו כן, חשוב לדעת שכאשר את תשירי בהריון, התינוק שלך ישמע את הקול שלך ויזהה אותו..את תנעימי לו את הזמן בבטן והוא בטוח מעלה חיוך כאשר הוא שומע אותך שרה..מחקרים מציינים כי שירה בהריון והשמעת מוזיקה לתינוק מפתחת ומלמדת את התינוק..אז את יכולה להגיע אלינו לאולפן ההקלטות, לשים אוזניות על האוזניים שלך וגם לקבל עוד אוזניות שתשימי על הבטן שלך ובכך התינוק יוכל לשמוע גם את המוזיקה וגם אותך שרה תוך כדי..זה קורה כי קולך מהדהד לו בבטן ואנחנו מכניסים לתוך האוזניות גם את הקול שלך ומשלבים את זה עם המוזיקה ובכך בכל תהליך ההקלטה הוא יאזין.

אז לסיומת, חייבים להזכיר את הדבר הכי חשוב לדעתנו במהלך ההריון – המורל! כן כן, המורל – את צריכה להקליט שיר במהלך תקופת ההריון בשביל עצמך ובשביל להיות שמחה עם מורל בשמיים!! את אוהבת לשיר, אהבת לשיר בעבר, אז אין סיבה שתפסיקי! בואי להקליט שיר בהריון ותהני מחוויה מוזיקלית מיוחדת שלא תשכחי!

אז זה הזמן שלך להיות זמרת, גם בהריון! ולהגיע לאולפן הקלטות מקצועי להקלטת שיר..לא יהיה קל אבל יהיה כיף! מחכים לך!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?