Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה עם שינוי מילים מקוריות

שיר במתנה: יתרונות וחסרונות בהקלטת שיר באולפן עם שינוי מילים מקוריות
האתגר הנעוץ בהקלטת שיר במתנה לכל אירוע – מה עושים עם מילות השיר המקוריות? האם להשאיר כפי שהן? האם לשנות חלק מהמילים? או שמא להחליף את מרבית המילים ללחן השיר הקיים?
להיט הקלטת שיר לכל אירוע כבר כאן מספר רב של שנים, טרם ההקלטה נעשה לכם סדר ביתרונות והחסרונות שבשינוי מילים מקוריות לשיר.

הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות? כל המידע המלא!
שיר במתנה לכל אירוע בהפקת "אולפני לי-רון" אינו דבר חדש, כבר מספר רב של שנים שאנו מאפשרים שיר מקורי וייחודי לאדם קרוב אליכם, סוגי האירועים רבים והסיבה למתנה מקורית כמו שיר במתנה אינה נגמרת: שיר במתנה ליום הנישואין, יום האהבה, מסיבת רווקות/רווקים, שיר לעובד או מנהל שעוזב את מקום העבודה, מתנה לגיל הזהב גיל הזהב, מתנה מוזיקאלית מקורית ליום הולדת, שיר במתנה כקליפ משפחה וחברים לחתונת הזוג הטרי ועוד שלל סיבות נוספות.
מהקלטת שיר על ידי זמרת הבית המקצועית של "אולפני לי-רון", הקלטה שלכם כיחידים, זוגות וקבוצות – כולם רוצים להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי כמתנה לאירוע ואולי אפילו להפוך את המתנה לקליפ מושקע לאירוע.

לפני שנעסוק בשינוי מילות השיר המקוריות בשיר שתבחרו להקליט, חשוב להבין את האפשרויות להענקת שיר במתנה:
שיר במתנה המבוצע על-ידי זמרת הבית שלנו – למרות שאין צורך להיות זמרים מתחילים או זמרים בכלל כדי להקליט שיר לאירוע באולפן הקלטות, ישנם אנשים המחפשים הקלטת שיר במיוחד עבור האדם האהוב והקרוב לכם, בביצוע זמרת מקצועית. באפשרות זו אתם מחליטים לגבי המילים או מתאמים עם האולפן לגבי שירות כתיבת המילים, מחליטים על השיר וזמרת הבית שלנו מבצעת אותו עבורכם (במקרה זה לרוב משנים את המילים המקוריות ברמות מסוימות).
שיר במתנה בביצוע שלכם – את המתנה הזאת מרבית אזרחי ישראל מחפשים, הענקת שיר במתנה עם קולכם האישי והייחודי לשיר אותם אתם תבחרו.
לאחר בחירת השיר והאם אתם משנים את מילות השיר המקוריות או משאירים אותן כפי שהן, אתם יוצרים קשר עם "אולפני לי-רון", מתאמים יום ושעה ומסבירים כמה אנשים עומדים להשתתף בהקלטת השיר או הקליפ המשודרג (הקלטת יחיד/זוג/קבוצה).
בהגעתכם לאולפן ההקלטות האישי של "אולפני לי-רון", יקבל אתכם מפיק מוזיקאלי אישי עתיר ניסיון בתחום הקלטות לאירועים ותפקידו ללוות אתכם לכל אורך ההקלטה, לכוון אתכם בצורה המקצועית ביותר ולבצע חזרות וסבבים בהתאם לצורך.
כפי שכבר הבנתם, בהקלטת שיר לאירוע אין צורך להיות זמרים, יחד עם הלווי של המפיק המוזיקאלי, בסוף ההקלטה יחל המפיק בעריכת השיר שלכם, הוספת האפקטים ותיקון קולכם.
במידה ותיאמתם מראש את הקלטת הקליפ במתנה לאירוע, ימתינו לכם אביזרים רבים להקלטה ואת השיר בקליפ (אותו הקלטתם) תשירו בתנועות שפתיים.
בגמר התהליך תקבלו את הדיסק עליו נצרב השיר/הקליפ, הדיסק מגיע באריזת עץ מהודרת בצבעים כחול או אדום, תוכלו לצרף הקדשה אישית ואף להדפיס תמונות על גבי הדיסק.

הקלטת שיר באולפן
הקלטת שיר באולפן

יתרונות בהחלפת מילות השיר המקוריות

כותבי שירים ותיקים מתייחסים אל מילות השיר שלהם כיצירה קדושה ולא בהכרח מקבלים בהבנה שינויי מילים, למרות זאת ישנם אנשים המבקשים לשנות את מילות השיר המקוריות ולהתאים אותן לאדם הקרוב לו הם מקדישים את השיר (בדרך כלל בהתאם לאדם והאירוע לו מקליטים את השיר במתנה).
ההיתרון הבולט בהחלפת מילות השיר הוא העלאת המקוריות של השיר והתאמתו לאדם והאירוע, כך גם תוכלו לבחור מתנה מקורית, תוכלו לשיר בעצמכם ואף לייחד עוד יותר באמצעות שינוי מילים בשיר.
יתרון נוסף בשינוי מילות השיר הוא ההתחברות ללחן שיר מסוים ,שלכם או של האדם לו אתם מקדישים את השיר, במידה והתחברתם ללחן אבל פחות לחלק מהמילים, שינוי המילים יכול לפתור לכם את הסוגיה בדבר בחירת השיר במתנה.

חסרונות בהחלפת מילות השיר המקוריות

כפי שכבר ציינו, פעמים רבות מילות השיר נחשב לקודש הקודשים של הכותבים, מילות השיר הותאמו ללחן או להיפך, שינוי מילות השיר עלול לעלות מספר חסרונות משמעותיים, כך למשל, במידה ולא תשנו את השיר אצל כותב מקצועי, השינוי לא יבוצע בצורה מקצועית וייתכן שלא יתאים כל כך או שלא יהיה יצרתי מספיק.
במידה ואתם מכירים ואוהבים את השיר, ייתכן ולא תצליחו לבצע את ההקלטה בצורה הטובה ביותר או להתחבר למילים החדשות עקב השינוי שביצעתם או שביצעו עבורם.
חיסרון נוסף תלוי בסוג האדם לו אתם מעניקים את השיר, לעיתים קיים הסיכוי שהאדם שלו אתם מעניקים את השיר אוהב מאוד את השיר עם המילים והמבנה הקיימים ולאחר שינוי מילות השיר – ההתחברות של האדם לו הענקתם את השיר במתנה, תרד או שהאפקט שהיה עליו בעקבות השיר האהוב עשוי לרדת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?