Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה ליום נישואין – המתנה הכי מקורית לבעל / לאישה

יום הנישואין מתקרב ובחירת המתנה המקורית ביותר לגבר, לאישה או להורים היא משימה מורכבת וחשובה. באם אתם מחפשים אחר מתנה ליום נישואין ראשון או מתנה ליום נישואין עגול – עליכם לבחור במתנה מקורית עם חשיבות לבן או בת הזוג.

שיר במתנה הוא הפתרון המושלם כמתנה ליום הנישואין, מתנה מקורית, ייחודית ומרגשת.


מתנה מקורית ליום הנישואין: שיר במתנה לבעל, לאישה או להורים

הזמן עובר כשנהנים מזוגיות טובה, יום הנישואין הוא ציון דרך חשוב לזוג החוגג יום נישואין ראשון, עשור שלם של זוגיות, מתנה לחצי יובל של נישואין ואף מתנה ליובל שלם של נישואין עבור ההורים וסבא וסבתא.

מתנות חומריות רבות אינן חסרות בשוק, בין היתר תוכלו למצוא גיפט קארד לארוחות, הצגות, טיולים בחו"ל, מתנות מעוצבות אישית ועוד.

מתנה רומנטית לבן זוג
מתנה רומנטית לבן זוג

כל מתנה חומרית מוגבלת בייחודיותה, לרוב לא מקורית עשויה לחזור על עצמה ולרוב אינה מספיק כמתנה אחת בודדת ליום נישואין, לשם כך ולרוב אפילו כמתנה אחת בודדת, עוצמתית וייחודית – תוכלו לפצח את חידת מתנת הנישואין ולבחור בשיר במתנה ליום נישואין.

שיר במתנה וקליפ במתנה עבור יום נישואין המוקלטים באולפן הקלטות מקצועי, אינם משויכים מגדרית ומתאימים לאישה, לגבר ואף לשניהם ביחד כמתנה אחת.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהקלטות שירים וקליפים לכל סוגי האירועים והמסיבות, בין היתר נשים וגברים מגיעים להקליט שיר במתנה ליום הנישואין הקרב ובא, כאדם בודד המקליט לבת או בן הזוג, זוג המקליטים עבור עצמם או עבור אחרים וקבוצה המגיעה להקליט שיר ולצלם קליפ באולפן ההקלטות (דבר המתאים בדרך כלל כמתנה של ילדים להורים או ילדים ונכדים ליום הנישואין של סבא וסבתא).

יחד עם אירועים כגון חתונה, מסיבת רווקות ורווקים, שיר פרידה מחבר לעבודה, ברכת כלה ועוד – שיר המגיע כמתנה ליום הנישואין, הוא מתנה הנצרבת בזיכרון לאורך שנים כמתנה מקורית וייחודית לאישה, לבעל או אפילו להורים.

שיר ייחודי ליום הנישואין באולפן הקלטות מקצועי

מרבית המקליטים שיר במתנה ליום נישואין או לכל אירוע חשוב, אינם זמרים מקצועיים או אפילו אינם זמרים כלל ולכן על כל מקליט לדעת שאין מה להילחץ בנוגע לרמת הביצוע ועל המפיק המוזיקאלי לדאוג שרמת השיר במתנה תגיע למקסימום האפשרי.

התהליך פשוט, עליכם לבחור שיר ולתאם עם "אולפני לי-רון" יום ושעה בו אתם מגיעים להקליט.

יחד עם המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון המלווה לאורך כל ההקלטה ועריכת השיר, "אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד סאונד והקלטה ברמה גבוהה ובבידוד אקוסטי איכותי למיצוי תהליך הקלטת השיר.

השיר במתנה ליום הנישואין וקולכם יעברו עריכה באמצעות אפקטים וחיתוכים מתאימים באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות.

לשיר תוכלו לצרף הקדשה אישית, להדפיס תמונות על גבי הדיסק ולקבל את הכל באריזת עץ מהודרת בצבעים כחול או אדום.

חשוב לציין כי מרבית המקליטים (במיוחד כשמדובר במתנה ליום הנישואין), בוחרים גם לשדרג לקליפ במתנה ליום הנישואין המספק היבט ויזואלי חשוב ליום ההקלטות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?