Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מתנה ליום הולדת: שיר במתנה בפסגת המקוריות

מתנות יום הולדת לנשים ולגברים הם בגדר "שבירת ראש", במסגרת חיפוש מתנה חדשה, מקוריות, חומרית או רגשית נתקלים בקשיים למצוא את המתנה המושלמת.
מעבר לכל מתנה הקיימת בשוק כיום, שיר במתנה היא מתנה המשלבת מקוריות, חוויה ורגש.


שיר במתנה: מתנה מקורית לאישה ולגבר

לא קיים אדם בעולם שלא חיפש מתנה מקורית ליום הולדת עבור גברים ונשים, רבים יבחרו במתנות כדוגמת בושם, בגדים או מסעדה, בעלי ההון הגדול יותר יאפשרו מתנה יקרה יותר הכוללת טיסה לחו"ל ליעד בהפתעה והיצירתיים יותר יבחרו בפעילות משותפת בארץ או בחו"ל הכוללת חוויות שונות.
למרות שלל המתנות האפשריות, המתנה המקורית ביותר המספקת גם חומר וגם רגש ויוצרת את אפקט החוויה היא שיר במתנה, שיר הנכתב באופן מקורי במוזיקה מתוך מאגר עצום של פלייבקים המוקלטים באולפן הקלטות מקצועי.

מומחים רבים לזוגיות יעידו כי החוויה היא המתנה הטובה ביותר שניתן לתת וזה עקב אפקט הזיכרון ארוך הטווח שהחוויה משאירה על האדם, לכן שיר במתנה יכול להתאים כמתנה לאישה, מתנה לגבר, מתנה לזוגיות ואפילו קבוצתית – כחוויה המשפרת ומעצימה את הזוגיות או הקבוצה.
בושם יקר, חולצה ממותגת או אפילו מסעדת גורמה לא ישאירו את אותה החוויה שמשאיר השיר המוקלט באולפן כמתנה.
שיר במתנה מתאים לכל אירוע, מתנה ליום הולדת מטעם בני הזוג, מתנה לחתונה, מתנה לבר/בת מצווה, הקלטה לדרשה, מתנה מטעם המשרד, הקלטת ברכה לאירוע, ברכת כלה או חתן, שיר במתנה המגיע מהמשפחה והחברים ואירועים רבים המצדיקים שיר במתנה.

מתנה לבן זוג
מתנה לבן זוג

זמר ליום אחד: לא חייבים להיות זמרים גדולים

שיר במתנה אינו מחייב יכולות ווקאליות גדולות, כל אחד ואחת יכולים להקליט שיר במתנה והאחראיות לתוצר הסופי נמצאת בידי אולפן ההקלטות המקצועי.
"אולפני לי-רון" מקבלים מאות הקלטות בחודש במתנות והקדשות לאירועים רבים, באולפן אנו מודעים לכך שכל הקלטת שיר חייבת להיות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר שניתן להפיק.
בעזרת ידע וניסיון רב שנים, המפיק באולפן יסייע לכם להשתחרר מכל לחץ ובאמונה מלאה כי סבלנות היא המפתח להצלחה, תוכלו הקליט את השיר בכמה חזרות שצריך וזה על-מנת לדייק ולשפר את התוצר הסופי.

אך לא רק ניסיון וסבלנות הם שם המשחק, מרבית המקליטים באולפן מוגדרים כזמרים חובבים ופעמים רבות אף פחות מכך ולשם כך "אולפני לי-רון" יעזרו בתיקונים, אפקטים ועריכות שונות כדי להעלים את הזיופים ולדאוג כי השיר יהיה המתנה המושלמת שתלווה אתכם שנים רבות אחרי.
רבים מלקוחותינו יעידו כי הם אינם זמרים אך השיר הסופי בהחלט הפך מתנה מפתיעה אפילו עבור מי שהקליט בעצמו את השיר.
אולפן ההקלטות נבנה בצורה מקצועית, כולל אקוסטיקה ואיכות הקלטה ברמה גבוהה, ציוד הקלטה מתקדם, ומסוגל להכיל מספר של אנשים במקביל (דבר המאפשר לספק מתנה קבוצתית).
בליווי מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון, מאגר פלייבקים גדול בשפות שונות ואולפן הקלטות מקצועי תוכלו לספק שיר במתנה כמתנה מקורית, משוקעת וחוויה שתישמר לשנים רבות.

מתנה שעונה על הכל

שיר במתנה הוא לא רק מתנה מקורית היוצרת חוויה וזיכרון לטווח ארוך, אלא גם בין היתר מתנה חומרית המונגשת פיזית אליכם: צירוף הקדשה/ברכה אישית, בסיום ניתן להדפיס תמונות וטקסט על גבי דיסק ההקלטה ואף לבחור אריזת עץ דקורטיבית המגיעה בצבעים אדום או כחול.
אם ברצונכם להעצים את גודל המתנה ואת אפקט החוויה, תוכלו להקליט קליפ במתנה ביחד עם השיר המקורי משלכם כמתנה מאוחדת ומושלמת לכל אירוע.

שיר במתנה ואף הקליפ במתנה, יוכלו לשמש עבורכם לכל צורך כזה או אחר, את החומרים תוכלו לשמור לעצמכם, לשלוח לחברים ולמשפחה או אף לשתף ברשתות החברתיות.
על השאלה החשובה ביותר (איזו מתנה לקנות) כבר קיבלתם תשובה, אם תצטרכו עזרה במילים לשיר במתנה – "אולפני לי-רון" פה גם בשביל זה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?