Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הפקת קליפ פרישה-פרידה למנהל, מנכ"ל, עובד שעוזב אחרי הרבה שנים

יש מקומות עבודה שמרגישים כמו בית, החיבור בין העובדים הוא לא משהו שאפשר לקנות בכסף, כאשר מנהל אהוב עוזב את העבודה זה בדרך כלל יוצר התרגשות גדולה, העובדים מקווים שיבוא מנהל טוב כמו זה שעוזב וכמובן חושבים איך אפשר להראות למנכ"ל או למנכ"לית את הערכה הרבה של הצוות כלפיו או כלפיה.

מעבר לכך שהפקת קליפ פרישה או פרידה למנהל או מנהלת אהובים זוהי ללא ספק דרך מעולה להביע את הערכתם, אין אחד שלא ישמח לקבל קליפ שהפיקו במיוחד עבורו, במיוחד כאשר מדובר בצוות עובדים שאיתם המנהל או המנהלת עבדו שנים רבות, זה בהחלט לא מתנה שהיא מובן מאליו.

כמו כן העשייה ויצירת הקלפ זוהי גם חוויה נפלאה עבור העובדים עצמם כמו גם חוויה מגבשת, הפקת הקליפ עבור מנהל או מנהלת כוללת גם הקלטת שיר באולפן הקלטות, כל התהליך כיף כאשר המטרה שלו היא להעניק לבוס או הבוסית האהובים את הפתעת חייהם שתישאר איתם אחרי הפרישה או המעבר למקום עבודה אחר.

לא צריך לחשוב יותר על מתנה מקורית, הפקת קליפ פרישה או פרידה למנהל, או עובד אהוב שעוזב א כמובן עובדת שעוזבת אחרי הרבה שנים זוהי המתנה המושלמת והמרגשת ביותר שאתם יכולים לתת להם, בהמשך המאמר ניתן לכם את המידע הדרוש עבור ההפקה של הקליפ.

הפקת קליפ פרישה ממנכ"ל הדרך המושלמת להביע תודה והערכה

הפקת קליפ פרישה עושים באולפן הקלטות זוהי הדרך הטובה ביותר להפיק קליפ שיעשה את העבודה וירגש את המנהל או המנהלת עד כדי דמעות, כאשר מדובר על קבוצה גדולה של עובדים מוטב לעשות מראש סדר, לבחור בעובד או עובדת שיהיו אחראיים על הודעות וכל מה שצריך לדעת לפני ובזמן הצילומים.

כמובן שאם אתם מתכננים אירוע פרישה גדול עם כל העובדים ומתכננים להפתיע את המנהל או המנהלת חשוב מאוד לשמור על ההפקה בסוד, בדרך כלל מי שנבחר להיות אחראי מקים קבוצת וואטסאפ ומזמין את כל המשתתפים בקליפ, שם אפשר להעביר את כל המסרים ולשאול שאלות חשובות.

חלק מהתהליך הוא לבחור שיר מתאים מומלץ לבחור שיר שכולם אוהבים ומכירים, אך בכל מקרה ניתן לבחור כל שיר מהמאגר של אולפן ההקלטות, כמו כן לאחר שבוחרים את השיר משתמשים רק במנגינה כפלייבק וכותבים מילים משלכם, זאת הזדמנות מעולה לכתוב מילים מרגשות ומחממות לב לבוס או הבוסית שעוזבים, 

במידה ואתם לא מצליחים לכתוב את המילים ניתן לבקש מאולפן ההקלטות שיכתוב אותן עבורכם כל שעליכם לעשות הוא לספק להם מספיק מידע על המנהל או המנהלת והם כבר יכתבו עבורכם מילים ייחודיות ומרגשות, לקראת הצילומים חשוב לארגן את כולם שידעו מתי צריך להגיע, כדאי לקחת בחשבון שאיחור לאולפן ההקלטות הוא על חשבון הזמן שלכם ובמיוחד בקבוצה גדולה הסיכוי לאיחורים הוא גבוהה יותר.

איך עושים קליפ פרידה ממנכ"ל אהוב במיוחד באולפן הקלטות

כאשר מנכ"ל או מנכ"לית שעבדו אתכם שנים רבות עוזבים את מקום עבודה זהו ללא ספק אירוע משמעותי בעיקר אם זה היה מנכ"ל או מנכ"לית שמאוד אהבתם לעבוד איתם, קודם הזכרנו את זה שצריך להתארגן לצילום הקליפ מראש.

זה אומר שאחרי שבחרתם את השיר כל אחד ואחת יודעים את התפקיד שלהם ולקחו את זה ברצינות ומתכוננים בבית ועושים חזרות, להגיע לאולפן מוכנים על השיר ולדעת מה אתם עומדים לעשות בצילומים יהפכו את יום הצילומים לא רק מוצלח מבחינת התוצאה אלא גם יום נפלא עם חברים מהעבודה שיחד יוצרים קליפ עבור אדם חשוב.

ביום הצילומים מגיעים לאולפן כאשר בשלב הראשון ניגשים להקלטת השיר עצמו, לא ניתן להיכנס לחדר ההקלטות כולם יחד, אם אתם קבוצה גדולה של זמרים וזמרות, צוות האולפן מחלק אתכם לקבוצה קטנות כאשר כל קבוצה נכנסת לחדר האקוסטי בתורה, אין לכם ממה לחשוש מפני שלאחר סיום ההקלטות מחברים את כולם יחד בעריכה.

את צילום הקליפ מומלץ לתכנן מראש, אם יש לכם מישהו בחבורה שיודע לכתוב תסריט זה מעולה, יש המון רעיונות אך הכי טוב לקחת רעיון שקשור לסוג העבודה שלכם, ניתן להביא ביום הצילומים אביזרים מהמשרד שמתאימים לאווירה כמו גם להשתמש באביזרים שכבר נמצאים באולפן ההקלטות.

בעת הצילומים וההקלטות מלווה אתכם מפיק מוזיקלי, הוא בעצם יהיה זה שייביים את הקליפ וגם יעזור לכם בחדר ההקלטות בעת הקלטת השיר, לאחר סיום כל ההקלטות והצילומים החומר עובר לשלב העריכה בו טכנאי הקלטות מקצוען מסדר את השיר כדי שישמע הכי טוב שאפשר, עורך וידאו יוצר את הקליפ בשימוש עם תוכנות מתקדמות מה שמבטיח לכם תוצאה מקצועית ולא פחות חשוב מרגשת במיוחד.

אם אתם רוצים כמה טיפים טובים כדאי להגיע רעננים ליום הצילומים אם זה שינה טובה בלילה יום לפני או מנוחה שאפשר, נחזור ונדגיש את הנושא של החזרות ושכל אחד מהמשתתפים והמשתתפות ידעו בדיוק מה עליהם לעשות, זה יחסוך לכם זמן הקלטות יקר, יעזור לכם להגיע לתוצאות טובות יותר ובשורה התחתונה כל התהליך יהיה מהנה הרבה יותר.

שאלות ותשובות בנוגע להפקת קליפ פרישה או פרידה למנהל או מנהלת בעבודה

בוודאי אם אתם רוצים לרגש אותו עד דמעות ולראות לו את הערכתם על כל השנים של עבודה משותפת, הפקת קליפ פרישה בהחלט תעשה את העבודה, כל מנכ"ל ישמח לקבל קליפ שמראה לו כמה העובדים שלא אהבו אותו, זוהי מתנה מרגשת מאוד שתישאר איתו לתמיד, כיום ניתן לעשות קליפ פרישה בעלויות לא גבוהות כך שזאת גם בהחלט מתנה מאוד משתלמת.

התהליך של הפקת קליפ פרישה הוא אחד המהנים שיש, כל העובדים מתארגנים יחד כדי לשיר ולצלם את הקליפ במטרה לעשות טוב למנהל או המנהלת שהם כל כך אוהבים ועבדו איתם שנים רבות, בשלב הראשון בוחרים שיר מתאים, לאחר מכן משנים לו את המילים וכותבים מילים מרגשות, לאחר הקלטת השיר מצלמים את הקליפ זהו שלב כיפי במיוחד בו אתם שרים את מילות השיר ועושים ליפסינק.

כמובן זאת תהיה הבחירה הראשונה, אם אתם מחפשים אולפן בעל ניסיון רב בתחום עם צוות מקצועי הכולל מפיק מוזיקלי, טכנאי הקלטות ועורך וידאו מקצועי הגעתם למקום הנכון, לאחר שנים של צבירת ניסיון אולפני לי-רון מעניקים את השירות הטוב ביותר במחירים מעולים ולא פחות חשוב התוצאה שתקבלו תהיה מושלמת.

כיום ניתן למצוא הפקות מעולות של קליפים לכל מטרה במחירים לא רעים בכלל, כמו כן אם אתם קבוצה גדולה של משתתפים בקליפ, בדרך כלל המחיר מתחלק בין כולם מה שהופך את ההוצאה הכספית לכמעט שולית, חשוב לעשות קצת שיעורי בית לפני שסוגרים את האולפן ולמצוא אולפן מקצועי אשר מעניק מחירים שווים יש כאלו בהחלט.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?