Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

זמר ליום אחד -מתנת יום הולדת מקוריתאז למה כדאי לכם לתת שיר במתנה לאהוב/ת ליבכם? הנה כל מה שצריך לדעת :

  1. אם היא / הוא אוהב/ת לשיר החוויה עצומה – ברגע שאדם מסוים אוהב לשיר ומוזיקה היא כל חלומו, כל מתנה הקשורה לעשיית מוזיקה תשמח אותו עד השמיים. לכן, כאשר אתם בוחרים לתת לו מתנה בדמות "זמר ליום אחד" אשר בה הוא יכול להקליט שיר במתנה, ממש בהפתעה באולפן הקלטות מקצועי, הוא יהיה מאושר ויהנה מכל רגע. באולפן הוא בוחר את השיר האהוב עליו ומבצע גרסת קאבר מקצועית משלו הכוללת עריכה, תיקונים, הוספת אפקטים לשיפור הקול ותיקון זיופים. חוויה מהנה ומדהימה לכל חובבי המוזיקה.
  2. אלמנט השיר בהפתעה – אם אתם רוצים להפתיע את יקיר/ת ליבכם במתנה מקורית ומושקעת – אתם מוזמנים להגיע לאולפן הקלטות, לעבוד בצורה אינטנסיבית וקשה על המתנה שאתם נותנים. לא פשוט להקליט שיר, ולכן כל מי שיקבל את המתנה שלכם יעריך זאת מאוד ויבין איזו השקעה גדולה עשיתם.
  3. לשמוע אותם בפעם הראשונה בצורה מקצועית – המון אנשים תומכים באהוב/ת ליבם בעשיית מוזיקה ותמיד אמרת לו: "יאלה זה הזמן שתעשה משהו עם הקול שלך?", תמיד אמרת לה: "יש לך קול מדהים אני רוצה שתמשיכי לשיר?". אם אתם אוהבים לשמוע את אהובי ליבכם אז תביאו אותם לאולפן הקלטות מקצועי כדי שיעבדו איתם בצורה מקצועית ויכוונו אותם להוציא את המיטב מעצמם. אם אתם אוהבים את הקול שלהם בלי מיקרופון, אנו נדאג שעם מיקרופון הם ישמעו הרבה יותר טוב.
  4. הגשמת חלום – יש אנשים שכל חייהם שרים, כותבים ומבצעים מוזיקה אך לעולם לא היו באולפן הקלטות. אנו יכולים להגשים חלומות! אתם יכולים להביא את בן הזוג / בת הזוג לאולפן ההקלטות לרגל יום הולדת, חתונה, יום נישואין, וכל מטרה שרק תרצו.. אנו באולפן נקבל אתכם בשמחה ונגשים לכם את החלום להקלטת שיר באולפן הקלטות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?