Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הפקת שיר ליום הולדת – מה צריך לדעת על התהליך באולפן?

הקלטת שיר ליום הולדת יכולה להגיע בצורות רבות: מתנה שלכם לאדם אהוב, פעילות זוגית ליום הולדת, מתנה לעצמכם ועד להקלטה קבוצתית ליום הולדת מטעם המשפחה או החברים. אחרי שבחרתם את שיר הקאבר להקלטה באולפן הקלטות של "אולפני לי-רון", תהליך הפקת השיר מתחיל מלווי המפיק המוזיקלי ועד לעריכה מקצועית של קולכם. על תהליך הפקת שיר באולפן הקלטות ומקצועי ליום הולדת ועל האופציה של הפיכת השיר לקליפ.

הפקת שיר ליום הולדת מתאימה לכולם

יום הולדת יש רק פעם בשנה, כשמדובר על מספר ימי הולדת בשנה למשפחה וחברים קרובים – לא פעם נאלצים לחזור על מתנות או חוויות משנים קודמות.
הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי, הפכה ברגע אחד למתנה המקורית ביותר בשוק המתנות לימי ההולדת ולאירועים נוספים, את ההקלטה אפשר להעניק בצורת שירה שלכם לאדם אהוב מהמשפחה, לחברים הקרובים ולחברים לעבודה או הענקת יום הפקת שיר ליום הולדת ולאירועים רבים אחרים כחוויה בלתי נשכחת.

בחירת שיר קאבר והחלטה לגבי מילות השיר

טרם בחירת שיר קאבר להקלטה עליכם להחליט כמה אנשים מגיעים להגיע ליום הקלטת השיר, תכנון הפקת השיר על-ידי המפיק המוזיקלי של "אולפני לי-רון" תלוי בכמות האנשים המגיעים להקליט את השיר באולפן: הקלטת יחיד, הקלטה זוגית ועד הקלטה קבוצתית שדורשת תכנון הקלטה בתורות כשמדובר על הקלטה בקבוצה גדולה.
בשיחתכם עם משרדי "אולפני לי-רון" לתיאום יום ושעת הקלטה, ציינו את מספר המקליטים הסופי המגיעים לאולפן ההקלטות.

לאחר שהחלטתם כמה אנשים מגיעים להקליט שיר ליום הולדת, מומלץ להחליט איזה שיר קאבר את מגיעים להקליט, שיר הקאבר לרוב יהיה בז'אנר שאתם מתחברים אליו יותר.
הקלטת שיר לאירוע כדוגמת יום הולדת, מקליטים שונים מעוניינים לשנות כמה מילים במילות השיר המקוריות ובדרך כלל כדי שיתאימו לשם של האדם שלו הם מקליטים את השיר, אם בחרתם לשנות את מילות השיר המקוריות דאגו להתאים את המילים ללחן המקורי של השיר.
לאורך כל ההקלטה באולפן ההקלטות, מילות השיר בחרתם יופיעו מולכם ולכן אין צורך לשנן את המילים בעל-פה.

מקליטים שיר ליום הולדת או לאירועים נוספים אחרים? לא צריכים להיות זמרים!

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הפקת שיר באולפן ההקלטות, הוא העבודה שהמקליטים שיר לאירוע לא צריכים להיות זמרים, אפילו לא זמרים מתחילים.
באמצעות ליווי אישי של מפיק מוזיקלי, אולפן הקלטות מקצועי ותוכנות ערכיה מתקדמות שיערכו את קולכם, אין מה לחשוש מזיופים.
לאורך כל הקלטת השיר ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בתחום הקלטות לאירועים, המפיק ידאג לסדר ולכוון אתכם טרם ההקלטה, לחזור אתכם במקומות הנדרשים ולבסוף אף לערוך את השיר בתוכנות עריכה מתקדמות לשיפור השיר וקולכם.

אולפן הקלטות מקצועי, תוכנות עריכה מתקדמות וקליפ בעריכה מקצועית

אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" מאובזר בציוד הקלטה וסאונד מתקדם ויחד עם הבידוד האקוסטי האיכותי לבידוד רעשי רקע, התוצאה הסופית היא איכות הקלטה ברמה גבוהה מאוד שלא ניתן להשיג באולפן שאינו אולפן הקלטות מקצועי.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקלי יעבור על כל תוכן ההקלטה שלכם, ישלב את ההקלטה שלכם לשיר שבחרתם, יערוך את קולכם לתיקון ושיפור הקול ויוסיף אפקטים נוספים ליצירת שיר קאבר איכותי המתאים ליום הולדת ואירועים נוספים.

בחירה בהקלטת שיר ליום הולדת אינה האפשרות המקורית היחידה כהפתעה ליום הולדת, שדרוג הפקת שיר יום הולדת יכול להגיע בדמות צילום קליפ בצילום ועריכה מקצועית. בשיחת התיאום עם משרדי האולפן, בררו על הפכית שיר יום הולדת לקליפ יום הולדת ואירועים רבים אחרים בצילומים בתוך האולפן ו/או בצילומי חוץ.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?