Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

להיות פופ סטאר ולהגשים חלום

זה הזמן שלכם להיות "פופ סטאר" וליצור את הדיסק הראשון שלכם או את הקליפ הראשון שלכם באולפן הקלטות מקצועי!

חבילת זמר/ת ליום אחד שלנו הן להיט הצלחה גדול מאוד..אבל זה לא מתאים לגיל מסוים..כל אחד שאוהב לשיר ואוהב מוזיקה יכול ליהנות..החל מילדים קטנים, נערים, מתבגרים, מבוגרים, קשישים וכו'..חגיגה כיפית ומהנה באולפן.

יש אפשרות שקבוצה של חברים או בני משפחה יגיעו יחדיו בכדי להקליט שיר במתנה לאירוע המיוחד שלהם כמו חתונה, בר/בת מצווה, ברית, יום הולדת, פרישה מהעבודה או כל מה שרק תרצו.

הקלטת שיר באולפן הקלטות
הקלטת שיר באולפן הקלטות

למעשה, מגיעים אלינו קבוצות משלל רבדים באוכלוסיה בין אם זה משפחות, חברים לבית ספר, קבוצות ספורט, מנכ"לים ועובדים של חברות וגם קשישים שחלום חייהם היה להקליט שיר בקול שלהם.

תחשבו על כמה אפשרויות קיימות – בין אם להקליט שיר שמתאים למסיבת דיסקו או שיר שמתאים למוזיקת קאנטרי של שנות ה-80 ובין אם להקליט שיר של שנות ה2000 או שיר עכשווי.

לא משנה מה תקליטו או עם מי תקליטו שיר – מה שבטוח..אתם תזכרו את המאורע הזה כל חייכם..מכיוון שלהקליט שיר זה מרגש, מיוחד, מהנה וממצה את הפוטנציאל שלכם ומגשים את חלומכם.

כמו כן, כוכבי פופ סטאר גם מפיקים קליפים..לכן, יש לנו אפשרות לצלם אתכם במצלמת וידאו מקצועית ואיכותית ולערוך לכם וידאו קליפ אישי. אנו עורכים את הקליפ עם טכנולוגיה מתקדמת ויכולים להוסיף מגוון אפקטים וצורות עריכה שונות במהלך הקליפ.

זה הזמן להזמין סשן הקלטות וצילומים באולפני לי-רון ולהרגיש פופ סטאר ליום אחד!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?