Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

להקליט שיר במתנה לסבא וסבתא – איך עושים זאת?

רוצים להפתיע עם מתנה מקורית לסבא וסבתא? הקלטת שיר במתנה היא המתנה המרגשת והמפתיעה ביותר.
איך מקליטים שיר במתנה לסבא? איך מפתיעים את סבתא עם שיר באולפן הקלטות? וכיצד מתנהל יום הקלטה מהילדים והנכדים?

מה נותנים לאדם שיש לו הכל? שיר במתנה לסבתא וסבא!

חשבתם שלחפש מתנה לבן/בת הזוג זה קשה? מתנה לסבתא, מתנה לסבא או מתנה לשניהם היא מתנה המצריכה זמן מחשבה רב.
מה קונים לסבתא ליום הולדת? איזה מתנה אפשר לקנות ליום הולדת של סבא? מה קונים ליום נישואין של סבא וסבתא? ואיזו מתנה מתאימה לחתונת הכסף או הזהב?  על כל השאלות האלו ניתן לענות בתשובה אחת: שיר במתנה לסבתא וסבא!
הקלטת שיר במתנה מתאימה לכל אירוע ולכל גיל, כל אדם ישמח לקבל הפתעה מקורית וייחודית ביום המיוחד ואתם תוכלו לשמח עם שיר, מתנה מקורית לסבא ולסבתא.
את הקלטת השיר ניתן לבצע ביחידים, זוגות וקבוצות.

מה צריך לעשות לפני הקלטת שיר לסבא וסבתא?

המלצה חמה בהקלטת שיר לסבא וסבתא היא לחשוב על שירים שהם אוהבים או סגנון אהוב, הכינו רשימה קצרה עם שירים מועדפים ולבסוף תבחרו שיר אחד לו תקליטו קאבר באולפן ההקלטות.
אופציה נוספת היא לשנות מילים בשיר, חלק מהמקליטים יבחרו לשנות מילה או יותר בשיר כדי להתאים את השיר לרגל אירוע מיוחד, במידה ואתם מעוניינים לשנות את מילות השיר, הקפידו לשנות את מילים בהתאם ללחן (אם הסתבכתם עדיף לוותר על שינוי המילים).
השלב הבא הוא קביעת יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון", בשיחתכם עם משרדי האולפן ציינו כמה מקליטים יגיעו ליום ההקלטה, איזה שיר אתם רוצים לבצע או אילו שירים אתם מתלבטים וכן אם אתם מעוניינים להפוך את השיר לקליפ במתנה כהפתעה מקורית לסבא וסבתא.

מקליטים מתנה מקורית באולפן הקלטות מקצועי!
הקלטה לסבתא וסבא היא לרוב הקלטה זוגית או קבוצתית, "אולפני לי-רון" מומחים כבר מספר רב של שנים בהקלטות לכל סוג אירוע ולכמות רבה של משתתפי שיר במתנה.
ביום ההקלטה כל משתתפי השיר יכנסו לאולפן הקלטות מקצועי, עם ציוד סאונד והקלטה ברמה גבוהה שתאפשר לנו לספק לכם סאונד באיכות גבוהה מאוד.

לאורך כל יום ההקלטה ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בהקלטות לאירועים, המפיק יסביר לכם על התהליך, יכוון ויסדר אתכם וימקסם את הפוטנציאל המוזיקלי הקיים בכל אדם.
אל דאגה, מרבית המקליטים שירים לאירועים אינם זמרים – אין צורך לדעת לשיר ותוכלו לזייף חופשי, אם טעיתם או שניתן לבצע חלק בשיר יותר טוב, המפיק יעצור ויחזור אתכם במהלך ההקלטה.
בסוף ההקלטה המפיק יערוך את קולכם בתוכנות עריכה מתקדמות לשיפור התוצאה הסופית.

הופכים את השיר במתנה לקליפ מקצועי ומרגש

כדי להפוך את המתנה למרגשת יותר ניתן לבחור במתנה משודרת וויזואלית – קליפ במתנה לסבתא וסבא.
אם בחרתם לשדרג את השיר וקבעתם הקלטת קליפ עם נציגי "אולפני לי-רון", נוכל לשלב את השיר שהקלטתם באולפן לקליפ באמצעות צילום משתתפי השיר לקליפ בעריכה מקצועית.
בקליפ תשירו בתנועות שפתיים (ליפסינג), תוכלו לרקוד, להשתמש באביזרים שונים וליהנות מכל רגע.
לאחר שנערוך את הקליפ, תוכלו להפתיע את סבא וסבתא בשליחה מרחוק, יום הקרנה בבית או במסגרת אירוע אותו אתם מתכננים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?