Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

למה כדאי לך לבוא לאולפן הקלטות ולא להקליט בבית?

הרבה אנשים פונים אלינו בטענה כי הם רכשו מיקרופון והם יכולים להקליט בבית באולפן ההקלטות הביתי שלהם, ורוצים לדעת מה ההבדל בין להקליט בתוך אולפן הקלטות לבין להקליט בבית באולפן הביתי שהם יצרו, אז כתבנו על זה פוסט:

  1. סאונד אקוסטי – ברמה הראשונה הסאונד שלכם בבית לא מותאם להקלטה, יש המון רעשי רקע שיכולים להכנס לתוך ההקלטה החל מרעש מכוניות, צפצופים, דיבורים, אפילו אוטובוס שעובר או שכנה שצועקת..כל אלו הם הפרעות שאם תהיו במהלך הקלטה הם יכנסו אליה ולא יהיה אפשר למחוק אותם בצורה טובה מההקלטה שלכם. באולפן הקלטות מקצועי יש אקוסטיקה איכותית ששומרת על הקלטה נקייה מרעשי חוץ ופנים.
  2. הקלטה באולפן
    להקליט שיר באולפן

    מקצועיות – כאשר אתה רוצה להקליט בבית סביר להניח שאין לך תוכנה מקצועית או נסיון וידע להוציא את אותה התוצאה שאתה תעשה באולפן הקלטות. באולפן יש תוכנות הקלטה מקצועיות, ציוד מתקדם וידע להשתמש בכלים האפשריים להוצאת המקסימום מכל סשן הקלטות. ניתן להניח כי לאדם הממוצע, אפילו אם הוא ממש מבין במוזיקה אין את הידע כפי שיש לאדם שנמצא כל יום באולפן מול תוכנות, ציוד אולפן ואלפי לקוחות שהוקלטו.

  3. חוויה – החוויה שאתה מקליט בבית היא שונה לחלוטין מהקלטה באולפן. בבית אתה לרוב תקליט בחדר עם עצמך בפינת החדר, באולפן אתה נמצא מול מפיק מוזיקלי, נמצא בחדר מרווח המותאם להקלטות ותרגיש בנוח הרבה יותר לשיר ולהוציא את המיטב ממך. באולפן הקלטות מקצועי ממש תרגיש זמר ליום אחד.
  4. חוות דעת נוספת ומקצועית – כאשר אתה מקליט בבית למעשה רק אתה שומע את התוצאה ואתה עובד מול עצמך, אך כאשר אתה מגיע לאולפן הקלטות אתה עובד מול מפיק מוזיקלי מנוסה אשר יכול לתת לך ראייה אחרת על הביצוע, לתקן מה שלא טוב, לתת מחמאות על מה שטוב, ויכול לסייע לך לעשות ביצוע יותר טוב שבו אתה תשמע גם הרבה יותר נקי ומקצועי.

אז אם גם אתם מתלבטים אם להקליט בבית או באולפן הקלטות, מקווים שהצלחנו להבהיר מדוע כדאי לכם להגיע לאולפן הקלטות מקצועי כמו אולפני לי-רון (אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן) ולהקליט שיר מקצועי בביצוע שלכם!

מחכים לראות אתכם 🙂

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?