Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה למסיבת רווקות עם קליפ מרגש ומצחיק

מחפשות מתנה למסיבת רווקות? מחפשות שירים למסיבת רווקות? יש לנו אטרקציה מיוחדת, ייחודית וכיפית לכל הבנות המשתתפות!

אנו יודעים כמה חשובה לכן מסיבת הרווקות ולכן אנו מציעים אטרקציה חדשה לכל הרווקות והכלה..הקלטת שיר במתנה למסיבת רווקות באולפן הקלטות!

כאשר מחפשים פעילויות למסיבת רווקות, לרוב השושבינות דנות בנושא..ולכן אנו פונים אליכן בנות..בואו ליהנות יחדיו בתוך האולפן שלנו ולשיר שיר.

אתם מוזמנים להגיע אלינו עם כל החברות ולתפוס את כל האביזרים המצחיקים שלנו כמו בלונים בצורת מיקרופון, גיטרה, חצוצרה, דרבוקה, ועוד..וכמובן שלל אקססוריז מיוחדים כמו כובעים, פאות, עניבות וכו'..וכשהאולפן יהיה מלא בציוד מקצועי זה ייראה כאילו הציוד פחות נחוץ עם כל האביזרים שיהיו לכם..

כאשר תרצו להגיע למסיבת רווקות אצלנו, אין בעיה שתוכלו לעשות את זה כחלק מיום הכיף שלכם..לפני הספא או אחרי היציאה למועדון וכו'..אתם יכולות לבוא אלינו לשעתיים עד שלוש של כיף, צחוקים ומוזיקה..

אתן יכולות לבחור איזה שיר תשירו יחדיו מראש או לבחור במקום כאשר תגיעו..כמו כן, רצוי להפתיע את הכלה ולא לספר לה לפניי.

ברגע שתגיעו עד מהרה מגיע השלב שבו כולם מורידים את הפחד מהקול שלהם ומתחילים ליהנות , לשיר ביחד ולזייף בכיף! אבל המסיבה רק התחילה, כי המפיק המוזיקלי באולפן יעזור וידריך אתכן לשיר טוב יותר וישפר את הקול שלכן..

לאחר ההקלטה תגיע צלמת מקצועית לאולפן אשר תצלם אתכן שרות, רוקדות ושמחות..לאחר שהקלטתם שיר באווירה כל כך כיפית עכשיו מגיע השלב שכל הבנות אוהבות..להצטלם.

נצלם אתכן שרות בצורת ליפסינק..וכאן גם אם את זמרת איומה, השיר כבר מוקלט לכן תוכלי לזייף בכיף..כמו כן, הרבה בנות אומרות לנו מראש שיש להם קול זוועה אך הפחד הזה הופרך בתוך מספר דקות שהתברר לה שדווקא המיקרופון מוציא ממנה קול ממש נחמד.

שיר למסיבת רווקות
שיר למסיבת רווקות

פעם ראשונה שאתן שרות מול מיקרופון, מול מפיק מוזיקלי, באולפן הקלטות וזו חוויה נהדרת למסיבת רווקות מקורית.

אנו נקליט אתכן באולפן ההקלטות בקבוצות של 2, 3 ו-4 נשים כל הזמן בכדי שכל אחת תוכל לשיר עם מישהי אחרת וכך כולן ירגישו שוות בהשתתפות..בהתחלה חשבתן שתקליטו כולן יחדיו, אך בצורה זו תגלו שזה לא רע כל פעם להתחלף ולשיר עם בנות אחרות..זה באמת כיף!

כמו כן, במהלך כל השהות באולפן אתן מוזמנות לשתות חופשי אלכוהול ולעשות מצב רוח שמח!

זה כל כך כיף לנו להיות הגורם שהופך את מסיבת הרווקות למוצלחת יותר..זה מה שאתן והכלה תזכרו למשך כל החיים ממסיבת הרווקות..

כמו כן, מעבר לצילומים ולהקלטת השיר גם תקבלו מזכרת מיוחדת..אנו נערוך וידאו קליפ מיוחד ומושקע מכל תהליך החוויה שלכן באולפן בשילוב השיר..כולל פספוסים!! מזכרת מצחיקה, מיוחדת וייחודית שאין שני לה!

כמו כן, כל אחת מהמשתתפות תקבל דיסק CD עם השיר המוקלט.

אנו מבטיחים לכן שאתם תצאו מהאולפן עם חיוך גדול ועם הרגשה כיפית ומהנה!

צפו בדוגמא לקליפ מיוחד שהוכן במתנה לכלה ולחתן במסיבת הרווקות באולפן ההקלטות אולפני לי-רון:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?