Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר קאבר משלכם

החלום שלך מגיל קטן היה להיות זמר או זמרת ופשוט אף פעם לא עשית עם זה משהו? תמיד אמרו לך "ואו איזה קול" או "ואי את/ה שר/ה מדהים" ? זה הזמן באמת לעשות את מה שאתם טובים ואוהבים..בואו להקליט שיר קאבר מקצועי בקול שלכם ולעבוד מול מפיק מוזיקלי מנוסה שיוכל להוציא ממכם את המקסימום, גם בלי שיהיה לכם ידע מוזיקלי מקצועי . זה הזמן שלכם להיות זמר או זמרת ליום אחד!

איך אתם יכולים להגשים חלום? כמה שלבים פשוטים:

הקלטת שיר באולפן
הקלטת שיר באולפן

א. השלב הראשון – בחירת השיר שאותו תרצו לבצע. בחירה של שיר היא נושא מורכב ולא פשוט..מתוך מיליוני שירים אתם צריכים לבחור שיר אחד. שיר שאותו אתם מכירים ואוהבים ויכולים לבטא את הקול שלכם בצורה הטובה ביותר במינימום טעויות או זיופים. יש שירים שהם נורא מורכבים וקשים, לפחות לזמרים מתחילים..ויש שירים שהם פשוטים וקלים ואולי לא תרצו משהו קל. לכן, אנו ממליצים תמיד להתאמן בבית לפני שאתם מגיעים לאולפן. כך תוכלו לדעת אם השיר באמת באמת מתאים לכם לגוון הקול או שמא הוא קשה מידיי לביצוע..אם אתם לא מצליחים לשיר את השיר מההתחלה ועד הסוף ללא טעויות או ללא זיופים, ייתכן שהבחירה לא טובה לכם ועדיף לכם להחליף שיר מבעוד מועד..חבל שתגיעו לאולפן, תנסו להקליט ותתבעסו שהקול שלכם לא יוצא יפה או שאתם לא מצליחים לשיר את הטונים הנמוכים או הגבוהים.

ב. השלב השני – לאחר שכבר בחרתם את השיר, התאמנתם, ראיתם שהוא נשמע יחסית טוב שאתם שרים מההתחלה ועד הסוף, אתם מגיעים לאולפן ההקלטות להקלטה. באולפן יעבוד מולכם מפיק מוזיקלי מנוסה, אשר יודיע להוציא מזמרים ומזמרות חובבנים ומקצועיים כאחד את הקול המושלם, את הביצוע הכי טוב שהם יכולים לתת. בגלל שבהקלטה מקצועית אתם לא מקליטים בטייק אחד ( בשונה מקריוקי או חזרה בבית שאתם נאלצים לשיר הכל בפעם אחת ללא אפשרות לעצירה) יש לכם אפשרות להוציא מעצמכם טוב יותר..למה? בגלל שאתם כל שורה מקליטים בנפרד, באולפן יש מספר טייקים לכל משפט או קטע בשיר..רק את הקטעים הטובים שעשיתם שומרים לעריכה..לאט לאט בונים את השיר לאחר שהקלטתם כל שורה או חלק בשיר מספר פעמים עד שיישמע טוב.

ג. השלב השלישי – שלב העריכה הוא שלב קריטי. בשלב זה המפיק המוזיקלי אשר מנוסה בעריכת סאונד, עריכת וואקל, פותח את כל הקלפים על השולחן ומוסיף לכם אפקטים מיוחדים שיגרמו לכם להישמע טוב יותר, מנקה את כל הזיופים שאפשר ומוסיף עוד פלאגינים מיוחדים שייתנו לשיר עוצמות חדשות וגבוהות במיוחד.

ד. השלב הרביעי – קבלת הדיסק. שלב זה הוא השלב הכיפי. כאן לאחר כל העבודה הקשה שהייתה לכם בבית ובאולפן סוף סוף אתם מקבלים את התוצר הסופי והמוגמר. המפיק ערך וליטש את השיר וזה הזמן ליהנות ממנו..פשוט תכניסו את הדיסק למערכת או לאוטו ותשמעו את השיר הראשון שהקלטתם בגאווה!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?