Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

רעיון ליום הולדת 80 של סבתא

קבוצת הזמרים והזמרות הבאה שהגיעה אלינו לאולפן ההקלטות היא "מקהלת מזרחי", משפחת מזרחי היקרה שהגיעה אלינו לאולפני לי-רון בכדי להקליט שיר ליום הולדת של סבתא שלהם / אמא שלהם אשר חוגגת יום הולדת 80! שיהיה המון המון מזל טוב, שמחה, אושר וכמובן מוזיקה טובה!

כל המשפחה אוהבת לשיר ובמיוחד סבתא רות. ולכן המשפחה רצתה להפתיע אותה עם שיר שבו כל בני המשפחה משתתפים , שרים ומצטלמים.

מקהלת מזרחי מנתה 8 מבוגרים ו6 ילדים וגם נין אחד קטן.

הם קצת לא היו בטוחים בהתחלה שרות אכן תאהב ותבין את השיר, כי היא בת 80 אבל לבסוף הם החליטו שזו המתנה המתאימה עבודה. הם היו בטוחים שהיא תעריך את הטרחה וההשקעה בכל ליבה. זו הייתה גם הזדמנות נדירה וחד פעמית לבצע יחדיו עם כל בני המשפחה אטרקציה כיפית ומיוחדת..דבר אשר לא קורה בכל יום מכיוון שהמשפחה מפוזרת בכל חלקי הארץ – צפון, דרום ומרכז. ולכן אולפני לי-רון ברמת גן הם היו נקודת מפגש לכל הילדים והנכדים לאחר המון זמן שלא נפגשו. זיכרון אשר ייזכר למשך שארית חייהם, בוודאות.

קליפ במתנה לסבתא גיל 80
קליפ במתנה לסבתא גיל 80

תחילה, הקלטנו את השיר. חילקנו אותם לקבוצות שירה, הבאנו להם אוזניות ועשינו חזרה קצרצרה עם השיר שהם בחרו "מסיבה בחיפה". אנו הסברנו להם כיצד לשיר טוב יותר וכיצד להוציא את הביצוע הכי טוב שהם יכולים. הם בהתחלה לא היו כל כך בטוחים שהם יודעים לשיר טוב, כי בדרך כלל הם שרים רק בקריוקי או באמבטיה או באוטו אך שהם ראו שאפשר לערוך ולשפר להם את הקול הם התלהבו וכולם רצו להקליט ולהשתתף.

רון, הילד הקטן רק בן 9 אבל הוא הכוכב של המשפחה..הוא קיבל סולו משמעותי מאוד. אך בדרך כלל הוא שר רק אקפלה, משמע שר בלי מוזיקת רקע שמלווה אותו ולכן היה לו קצת קשה לשיר שהוא צריך להיות בסולם ובטון של הפלייבק ולהיות בקצב של השיר..אך לאחר שהדרכנו אותו והסברנו לו מה לעשות בדיוק בצורה מוזיקלית הוא הבין והצלחנו לערוך את הביצוע שלו שיהיה בטון, בסולם ובקצב.

המשפחה עשתה עבודה נהדרת, בהתחשב בקור שהיה שיכל להשפיע על מיתרי הקול שלהם אבל לאחר ההקלטה הגיעה לאולפן צלמת הבית שלנו אשר צילמה אותם באולפן ההקלטות עם שלל אביזרים מיוחדים ומגניבים. לגמריי הנאה של שירה יחד כמשפחה וחווייה חד פעמית!

כולם התאספו יחד לשיר מול המיקרופון , להצטלם עם אביזרים ומצב הרוח בחדר היה שמח ומרומם כל כך כשהם שרו גם שלא צילמנו או הקלטנו אותם..

זה באמת זמן ייחודי ומיוחד עבור כל המשפחה וזו באמת דרך נהדרת לחגוג ולהפתיע לגיל 80. אין הרבה פעילויות שכוללות מתנות לגיל שמונים אך קליפ במתנה ליום הולדת של סבתא בגיל כזה זו הפתעה ייחודית ומיוחדת במינה.

חיינו מלאים כל כך בעולם האינטרנט ובעידן המודרני עד כדי כך שקל לשכוח לפעמים עד כמה חשוב לחוות קשרים עם הקרובים והיקרים ביותר עבורך, וזה היה מושלם לראות את זה באולפן ההקלטות שכל המשפחה שרה יחדיו ונהנית יחדיו.

לבסוף, ערכנו את השיר מבחינת סאונד ושיפור הקולות של המשפחה, ערכנו את הצילומים שהצלמת צילמה וחיברנו את הכל לקליפ במתנה מהמם שהם יוכלו להעניק לסבתא לגיל 80.

צפו בדוגמא של קליפ במתנה עם שיר ליום הולדת 80 של סבתא:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?