Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הכנת מצגת לאמא ליום הולדת 60

אמא שלכם חוגגת יום הולדת שישים ואתם לא רוצים להקליט לה שיר או לעשות לה וידאו קליפ? יש פתרון מושלם – הכנת מצגת הפתעה ליום הולד שישים של אמא שלכם הכוללים מצגת תמונות וסרטוני ברכות ואיחולים של בני משפחה וחברים קרובים.

איך מכינים את המצגת באולפני לי-רון? כמה שלבים פשוטים:

בשלב הראשון – שלב PRE
בשלב זה אנו נדבר איתכם טלפונית וננסה להסביר לכם את כל הפירוט על חבילת הכנת המצגת שלנו. אנו נצטרך שתחליטו איזה שיר תרצו שיהיה ברקע של המצגת, נסביר לכם על התמונות שאתם צריכים להעביר לנו (רצוי תמונות רוחב, שלא עברו המרה של וואטאפ או רשת חברתית, עדיפות לקבצים מקוריים שצולמו, סדר כרונולוגי ומספור התמונות וכו') ונסביר לכם על הסרטונים איך לעשות אותם ואיך לשלוח לנו. כמו כן, לאחר מכן נבקש ממכם לחשוב על הטקסט שתרצו שיופיע בפתיחת המצגת, בסיום המצגת ולאורך המצגת.

שיר במתנה
שיר במתנה

בשלב השני – שלב ה-MEETING
בשלב זה אתם צריכים לבוא אלינו עם כל חומרי הגלם. אנו אמורים לקבל ממכם 4 דברים מרכזיים:
1. תמונות
2. קטעי וידאו קצרים של ברכות
3. טקסטים – פתיחה / אמצע / סיום
4. השיר או השירים שיופיעו ברקע.
אפשר להביא לנו את החומרים על דיסקון קי או לשלוח לנו ישירות במייל.

בשלב השני – שלב הMAKING
כאן אנו לוקחים את כל הדגשים שהעברתם לנו, כל חומרי הגלם, כל המידע שיש לנו על האמא ומכינים את המצגת שתתאים לה באופן אישי..כאן לא מדובר בעריכת מצגת פשוטה כמו פאוור פוינט, אלא אנו עובדים עם תוכנת וידאו מקצועית ועושים הנפשות בין תמונות, מכינים מספר אפקטים מיוחדים למצגת וגורמים לה להיות כמה שיותר צבעונית , מגוונת ומעניינת ליצירת הרמוניה מושלמת בין שיר הרקע , לתמונות ולמלל.

בשלב השלישי – שלב הAFTER
בשלב זה אנו שולחים לכם את המצגת לאישור. ברגע שתאשרו לנו ותאהבו אותה אתם תקבלו מאיתנו קובץ מקורי להורדה ישירות למחשב. יש אפשרות להגיע אלינו ולקחת את המצגת על דיסק או דיסקון קי.

בשלב הרביעי – שלב הPRESENTING
שלב ההצגה של המצגת. אתם תוכלו להקרין את המצגת לאמא שלכם בכל מקום שרק תרצו..במסך מקרן של מסעדה, במסך טלוויזיה בסלון, בטאבלט, בטלפון הנייד שלה ובאמת..בכל מקום שבו יש מסך וחיבור של USB או די וי די.

מתנה מושלמת שתשאיר את סבתא שלכם עם פה פעור על ההשקעה והאיכפתיות ותרגש אותה עד דמעות כאשר היא תראה את התמונות והמצגת שמספרת את סיפור חייה בליווי מוזיקה מרגשת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?