Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מה ההבדל בין קריוקי להקלטת שיר באולפן הקלטות?

הרבה שואלים אותנו האם הקלטת שיר באולפן זה כמו קריוקי..אז יש לנו תשובה אחת – לא! למה? להלן ההסבר:

הקלטת שיר במתנה
הקלטת שיר במתנה

אולפן הקלטות VS קריוקי:

1. הקלטה באולפן ההקלטות היא בצורה מקצועית, אנו עובדים איתכם על כל שורה,כל מילה וכל תו. אנו עוזרים לכם לעשות את הביצוע הכי טוב, עושים זאת במס' טייקים,מתקנים,משפצים,מוסיפים אפקטים ומתקנים זיופים. בקריוקי אין אף אופציה כזו!

2. עבודה מול מפיק מוזיקלי באולפן הקלטות אשר עוזר לכם להוציא את המיטב ממכם, אומר לכם איפה טעיתם,איפה הייתם טובים ואיפה לא, ונותן לכם ביטחון להמשך השיר, לעומת קריוקי שבו אתה לבד עם הפלייבק וחשוף לטעויות.

3. באולפן הקלטות אתה מקבל יחס אישי,עבודה צמודה,אקוסטיקה מקיר לקיר,סאונד מקצועי,ציוד מתקדם ותוכנות מיוחדות שעוזרות לנו לגרום לקול שלך להשמע טוב יותר. בקריוקי לא שמים אפקטים על הקול שלך וגם אם כן הם לא בצורה מקצועית כמו באולפן.

4. בקריוקי אי אפשר לשמור את השיר שהקלטתם גם אם יצא לכם ביצוע מושלם! לעומת זאת באולפן הקלטות בסוף ההקלטה תוכלו לקבל דיסק עם השיר שלכם ערוך ומוכן להשמעה בכל מקום! כמו כן תוכלו לקבל הדפסת תמונה על הדיסק והקדשה מסוימת.

עריכת הקלטת באולפן הקלטות
עריכת הקלטת באולפן הקלטות

5.  חוויה – באולפן ההקלטות יש חוויה מקצועית שבה אתם מקליטים בחדר אקוסטי,נמצאים לבד מול מפיק מוזיקלי, מול חלון אקוסטי ובחלל מוזיקלי שבו תוכלו להרגע,לחשוב על הביצוע ולהוציא את הטייק המושלם. בקריוקי אתם בד"כ נמצאים עם חברים ויש הרבה לחץ ופחד ולא תמיד שמים לב לכל טעות בשירה שלכם..מה שבאולפן הקלטות שונה הוא שבאולפן שומעים כל טעות קטנה, אבל ניתן לתקן אותה ללא בעיה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?