Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה – להקליט שיר ולהפתיע את אהובי ליבכם!

שוב הגיע יום הולדת? שוב צריך למצוא רעיון מקורי, מרגש ומיוחד? אם החוגג או החוגגת אוהבים מוזיקה, אין מתנה מפתיעה, מקורית ומרגשת יותר מאשר שיר במתנה. שיר במתנה ליום הולדת היא דרך נהדרת להקדיש משהו אישי ביותר למי שאוהבים. בין אם מדובר בחברה קרובה, בבת זוג, באירוע בר או בת מצווה או כל דבר אחר – זוהי מתנה מרגשת ואישית, שנשארת לאורך זמן.

הפתעה עם שיר – יום הולדת שמח!

לקבל במתנה שיר אישי, שהוקלט במיוחד עבורך, זו חוויה מיוחדת במינה. אין מתנה אישית ומושקעת יותר משיר במתנה לחבר. בנסיבות מיוחדות במיוחד – למשל, כשבן זוג רוצה להציע נישואין לחברתו ביום הולדתה – האפשרות להשקיע ולשלב בחגיגה שיר בהפתעה, אישי ומיוחד, הופכת אפילו יותר אטרקטיבית ומרגשת.

כשבוחרים להקליט שיר במתנה לחברה, לחבר או לבן משפחה, יש כמה אפשרויות. אפשרת אחת היא שהמקליט או המקליטה הם אנשים מוכשרים ואוהבי מוזיקה, שנהנים כבר שנים מלכתוב לעצמם שירים למגירה, לכתוב מילים חדשות על לחן קיים, ובעיקר לשיר לעצמם ולסביבה. במקרים אחרים, המקליט או המקליטה יכולים להיות אנשים שאוהבים מוזיקה ושרים מדי פעם, אבל בעיקר במקלחת. לא משנה לאיזה סוג שייכים, כל אחד יכול להקליט שיר מרגש ומיוחד.

להקליט שיר חדש או להקליט קאבר?

אחרי שמחליטים להקליט שיר במתנה, צריך לחשוב איזה סוג שיר להקליט. יש כמה אפשרויות. כל אחד יוכל למצוא את האפשרות המתאימה לו ביותר, ולצאת לדרך. האפשרות הראשונה, שמתאימה לכולם, היא פשוט להקליט קאבר לשיר קיים. מומלץ לבחור שיר שיש לו משמעות אישית גדולה, ושמסמל משהו מיוחד בקשר שלך עם החוגג או החוגגת.

מה בפועל עושים? מגיעים לאולפן ההקלטות המקצועי שלנו, ובוחרים שיר. מגוון השירים הוא כמעט אינסופי, ואין סיכוי שהשיר המבוקש לא יימצא ברשימה. לאחר מכן, צוות האולפן יעבוד אתך על השירה עצמה, ויכווין אותך כדי להגיע לתוצאה מושלמת. בעזרת הסיוע המוזיקלי המקצועי שלהם, גם מי שמעולם לא למד פיתוח קול יוכל להגיע לתוצאות מרשימות. רק בשלב הבא נכנסים לחדר ההקלטות – עם ביטחון גדול יותר ועם ידע נכון כיצד לשיר. בשלב האחרון, צוות האולפן יערוך את השיר. הוא יחליק זיופים קלים אם היו, ישפר את ההתאמה בין הקול לבין המנגינה, ויהפוך את השיר ללא פחות ממקצועי.

מי שיש לו ניסיון גם בנגינה, יכול לבחור באפשרות רחבה יותר מרק הקלטת שיר באולפן. כל שצריך לעשות הוא לבחור בשיר אהוב, וללמוד כיצד לנגן אותו בגיטרה. כך, אפשר גם להקליט את השירה – וגם את המנגינה! באופן זה, המתנה הופכת להיות אישית ומרגשת אפילו יותר. מה עושים בפועל? התהליך די דומה לתהליך הקלטת השיר, אבל נוספים לו עוד שלבים: אימון על ניגון השיר, והקלטת המנגינה.

האפשרות השלישית, והאישית ביותר – היא גם המושקעת ביותר. ניתן לחבר שיר לבד, ואפילו להלחין לו מנגינה בעזרת פסנתר או קלידים. באפשרות זו, צוות האולפן יקליט את המנגינה על פי התווים שלך. ניתן כמובן להוסיף כלים נוספים, אם יודעים לנגן עליהם בצורה טובה. צוות האולפן ישמח לסייע בשילוב נכון בין הכלים ליצירת הרמוניה מושלמת במיוחד. אם מדובר בחבורה בה כל אחד יודע לנגן על כלי אחר, אפשרות זו הופכת למיוחדת אפילו יותר. אפשר להקליט שיר אישי בליווי תזמורת שלמה, עם הרמוניה מצוינת בין כל הצלילים השונים – וכל זה לכבוד חוגג או חוגגת יום ההולדת.

מתנה עם השקעה מכל הנשמה

שיר במתנה היא מתנה מרגשת, מיוחדת ומקורית. לגלות שכל החברים כולם התגבשו יחד וכתבו שיר רק בשבילך – אין דבר מרגש יותר מזה. מעבר לכך, זוהי חוויה נהדרת גם עבור המקליטים: מתי לאחרונה יצא לך להיות באולפן הקלטות מקצועי, ולקבל הנחיה מצוות מוזיקלי מקצועי? ניתן להזמין אצלנו שירים במתנה לכל אירוע, ולהקליט שירים לילדים או למבוגרים. בין אם מדובר בבת זוג המחפשת מתנה רומנטית לחבר, בחבורת בנים החוגגים את יום ההולדת הראשון באזרחות או אפילו בשיר לכבוד יום הולדת חמישים – שיר במתנה היא אפשרות שמתאימה לכל יום הולדת, ותמיד מגיעה עם טעם אישי ומיוחד. מזל טוב!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?