Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה בטלפון

רוצה לתת לאהוב/ת ליבך שיר במתנה לטלפון? יש לנו את היכולת לעזור לך להכין את המתנה! בכדי לשלוח שיר במתנה לטלפון אנו צריכים שתבחרו שיר, שתספרו לנו קצת על האדם שיקבל את השיר, ואנו נכתוב את המילים ונקליט עם זמרת ונשלח את השיר בהפתעה לוואטסאפ של האדם שתרצו.

שליחת שיר במתנה זו הפתעה מיוחדת שבה אתם שולחים לטלפון של אדם יקר לליבכם שיר שנכתב והוקלט במיוחד בשבילו. בין אם זה אבא, אמא, אח, אחות, סבא, סבתא או אפילו עובד מהעבודה שלכם..כל מי שתרצו להפתיע יופתע עד הגג מהמתנה שלכם!

איך שולחים שיר במתנה לטלפון? כיצד זה מתבצע? יש כמה שלבים שרצוי לדעת על הכנת שיר במתנה לטלפון:

שלב א': בחירת שיר

זהו השלב שבו אתם צריכים לבחור איזה שיר תרצו להקדיש. האם זה יהיה שיר בעברית או באנגלית או בשפה אחרת..האם זה שיר שהם אוהבים, האם זה שיר שהם צוחקים ממנו, האם זה שיר שהם שונאים, האם זה שיר שמסמל משהו (לדוגמא השיר שבו הכרתם, השיר שבו נכנסתם לחופה וכו').

שלב ב': כתיבת שיר

בשלב הזה אתם כבר אחרי בחירת השיר וזה השלב של כתיבת המילים המקוריות. אנו נכתוב מילים מיוחדות על מי שאתם מקדישים לו את השיר. נכתוב על המאפיינים האישיים שלו, על הדברים הטובים שבו, וגם על דברים מצחיקים שקרו בעבר, מה הוא שונא, מה היא אוהבת לעשות בבוקר וכו'..

שלב ג': הקלטת זמרת

בשלב זה אנו נביא לאולפן ההקלטות שלנו זמרת מקצועית שתשיר את המילים שכתבנו. נערוך את הקול שלה ונוסיף כל מיני אפקטים שישפרו את הסאונד של השיר שאתם מקדישים.

שלב ד' : שליחה

בשלב הרביעי והחשוב ביותר הוא שליחת השיר לאדם המקבל. אתם אומרים לנו לאיזה מספר טלפון לשלוח את השיר ואנו שולחים את הקובץ של השיר לוואטאפ. ובכך השיר יגיע בהפתעה לאדם שאליו אתם מקדישים את השיר. אתם יכולים לרשום לנו גם הקדשה או טקסט מסוים שנצרף יחד עם שליחת השיר דרך הוואטאפ.

לסיכום:

בכדי להפתיע את יקירכם עם שיר במתנה לטלפון כל מה שאתם צריכים הוא ליצור איתנו קשר (אין צורך להגיע אלינו פיזית) ולהתחיל את הליך הכנת השיר. תהליך הכנת שיר במתנה לטלפון לוקח כ-7 ימי עבודה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?