Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

  1. החוויה שלך – לתת שיר במתנה זאת חוויה עצומה, למי שפעם ראשונה באולפן הקלטות מדובר בהרגשה כיפית,מהנה,תחושה של עשייה וקבלת ביטחון עצמי מהקול החיצוני והפנימי שלך שאתה באמת "זמר". בנוסף, החוויה מאוד מלמדת אותך להמשך ונותנת לך ניסיון ראשוני באולפן הקלטות וטיפים כיצד להשתפר וכיצד להיות טוב יותר בהמשך.
  2. המתנה – המתנה היא מקורית ונשארת לאורך זמן. אתם נותנים לאהובי ליבכם שיר במתנה בקול שלכם ולא של הזמר וכך הופכים אותה למתנה אישית וייחודית לאירוע אשר כל אדם שמקבל את המתנה יעריך את זה כפליים. כמו כן, ניתן להדפיס תמונה על הדיסק ולתת להם את השיר באריזה מהודרת לדיסק מעץ.
  3. החוגג/ת – מי שחוגג תמיד רצה לשמוע אתכם שרים או עושים עם הקול שלכם משהו? בואו לתת לו/לה מתנה שלא ישכחו כל כך מהר..אתם תקליטו שיר קאבר בקול שלכם עם הפלייבק של השיר שתבחרו ותוכלו להקדיש לו את השיר וכך לתת לו דיסק במתנה עם השיר שלכם. בצורה זו אתם תתנו את המתנה שבאמת הוא/היא רצו – לשמוע אתכם שרים בצורה מקצועית ומתחילים לעשות משהו מקצועי עם הקול שלכם! כמו כן, תוכלו להפוך את השיר שהקלטתם במתנה לקליפ במתנה כך האודיאו הופך לוידאו – השמע הופך לויזואל – והמתנה הופכת לעוד יותר מקורית,מיוחדת ומרגשת!
    אולפני לי-רון
    אולפני לי-רון

    אז קדימה.. צרו איתנו קשר ותוכלו להפתיע את אהוב/ת ליבכם במתנה המקורית,הייחודית והמושלמת עבורם!

 

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?