Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

כניסת ראפ היפ הופ – חתן בר מצווה שר ומופיע עם ראפר מקצועי

כניסה לבר מצווה עם שיר ראפ עם ראפר מקצועי
כניסה לבר מצווה עם שיר ראפ עם ראפר מקצועי

לפניכם דרשת ראפ היפ הופ של חתן בר מצווה בשם יאיר אשר רצה להכנס כמו ראפר לאירוע המרגש שלו.

המשפחה פנתה אלינו כדי להגשים לו את מבוקשו. אנו שלחנו להם שאלון מיוחד שבו הם היו צריכים לנו על שאלות שמתארות אותו בצורה הכי טובה ביותר, מסבירות לנו את האופי שלו, את הקשר האישי עם בני המשפחה, ולספר לנו כמה שיותר דברים עליו.

אנו קיבלנו מהם את השאלון, ישבנו וחשבנו וכתבנו עבורו שיר ראפ מדויק ומדוקדק על הקצב הנקרא בשפה המקצועית "ביט". לאחר שכתבנו את השיר, אנו הקלטנו עבורו סקיצה כדי שהוא יוכל להתאמן עם המילים שכתבנו ולעשות חזרות בבית לפני מועד ההקלטה שנקבע.

לאחר שהוא התאמן ושמע את הסקיצה בבית הוא הגיע לאולפן הקלטות שלנו ברמת גן שם הוא פגש לראשונה את המפיק המוזיקלי, הלוא הוא גם הראפר באירוע. באולפן הראפר/מפיק עבד איתו על הביצוע, על הגשת הטקסט, על הדיקציה, על האנרגיה והעוצמה בשירה וכמובן המטרה החשובה..להושיב כל שורה ומשפט על הקצב..כי ראפר, חייב לשבת על ביט!

לאחר מכן, הסברנו לו בקצרה כיצד להתאמן עד למופע ראפ המצווה שלו.

לאירוע הגענו לפני כל האורחים בכדי לעשות עם יאיר חזרות לקראת מופע הכניסה לרחבת בר המצווה, עשינו איתו חזרות גנרליות לפני העלייה לרחבה והעלנו לו את הביטחון. כמו כן, הבאנו מס' חולצות של ראפרים שהוא יוכל ללבוש, מס' שרשראות וכובעים שהוא יוכל לשים עליו ולשפר את ההופעה המגניבה שלו כראפר.

כמו כן, תיאמנו עם הדיג'יי שהראפר צריך מיקרופון פתוח, אלחוטי, ויאיר צריך מיקרופון אלחוטי, אך סגור… מכיוון שהשיר מוקלט מראש.

לאחר כל ההכנות וההתרגשויות, עלינו סוף סוף לרחבה. כפי שתוכלו לראות היה לנו חשוב שהכניסה תהיה הפתעה לכן נכנסו ממקום צדדי באולם, כל האורחים היו המומים ולא הבינו מאיפה זה בא להם..ניתן לראות בסרטון כי נכנסו מהצד עד לרחבה שם כולם מחאו כפיים, רקדו, שרו והיו שמחים ומופתעים לראות את יאיר חתן בר המצווה הופך מילד לנער, מילד לראפר מצווה.

דרשת ראפ לבר מצווה
דרשת ראפ לבר מצווה

אנו שמחים להגשים חלומות, להפוך ילדים לראפרים מקצועיים, ולשמח את המשפחות ברגע המאושר והשמח שלהם!
הנה, אז עוד ראפר נולד..ואנו עשינו את שלנו!! מקווים להופיע גם באירוע שלכם.

לפרטים והזמנות חייגו: לירון – 0545253673 או לחצו כאן ליצור קשר

צפו בהופעה המלאה מתוך אירוע בר המצווה עם חתן ה"ראפ בר מצווה":

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?