Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שירים באולפן לכל סוגי האירועים

מחפשים מתנה? להיט הקלטת שיר באולפן לכל סוגי האירועים

בשנה אחת מוענקות מיליוני מתנות בישראל, רבים ממחפשי המתנה מחפשים מתנה מקורית, מתנה ייחודית או מתנה יצירתית ומרגשת. החיפוש אחר המתנה המושלמת ליום הולדת, אירוע בר ומבת המצווה, יום נישואין, יום האהבה, פרידה מעובד וכל אירוע אחר – כוללים חיפוש ארוך וייאוש רב. הצטרפו לאלפי הישראלים שהקליטו השנה שיר במתנה מקורית המתאים לכל אירוע ומוקלט באולפן הקלטות מקצועי.

מתאים לכל אירוע: הקלטת שיר במתנה ממוקמת במקום הראשון בבחירה

החיפוש אחר מתנה מקורית לא מסתיים אף פעם, פעמים רבות אנו נאלצים כל שנה ולעיתים גם מספר פעמים בשנה "לשבור את הראש" בחיפוש אחר מתנה מקורית ומרגשת, מתנה ייחודית שמתאימה בדיוק לאדם הקרוב לו אתם מבקשים להעניק את המתנה.
הסיבה למתנה המושלמת יכולה להגיע ממגוון רב של אירועים: מתנה ליום הולדת לאישה או לגבר, מתנה ליום הנישואין או יום האהבה, שיר במתנה למסיבת רווקות/רווקים, חתונה הזהב, הקלטת שיר במתנה לפרידה מעובד במקום העבודה ושלל סיבות למסיבה וחגיגה.
רבים מאיתנו מתמודדים פעמים רבות עם רעיון למתנה מקורית ומרגשת ולבסוף נאלצים לוותר על החשיבה המקורית ולקנות מוצרים שונים כגון בגדי לבוש, בשמים, יום ספא או סוף שבוע בארץ ובחו"ל.
מתנות חומריות אלו אינן מספיק מרגשות ומקוריות ועדיפות לרוב כמתנה נלוות למתנה מקורית משלכם.

הלהיט החם של השנים האחרונות הוא הקלטת שיר במתנה לכל אירוע, אדם המעוניין להשקיע במתנה אישית ומיוחדת יבחר בהקלטת שיר באולפן הקלטות כאשר כל שיר לנצח יהיה ייחודי כל פעם מחדש וזאת עקב מגוון רב של שירים, זמרים (ולא זמרים) מכל הסוגים וגווני הקול ולפעמים אף שינוי של מילות השיר המקוריות והתאמתן האישית לאדם שלו אתם מעניקים את השיר.
את השיר במתנה ניתן להקליט כאדם יחיד המעניק לאדם אחר, זוג המקליט ביחד כמתנה זוגית ואפילו הקלטת שיר קבוצתית באולפן הקלטות מקצועי.

מוכנים להקליט שיר במתנה? כנסו לאולפן האישי שלכם!

בחרתם בהקלטת שיר במתנה כמתנה הייחודית ביותר הקיימת כיום בשוק המתנות, כעת עליכם לבחור שיר שאותו תקליטו, כמה משתתפים (יחיד, זוג או קבוצה) האם תשנו את מילות השיר המקוריות או תכתבו מילים חדשות המתאימות ללחן והאם תרצו להפוך את השיר במתנה לקליפ במתנה ההופך את המתנה לויזואלית ומרגשת עוד יותר.
מלבד המתנה המקורית אותה אתם מעניקים לכל אירוע שתבחרו, אתם עומדים לחוות חוויה משחררת ומהנה של הקלטת שיר בלווי אישי של מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום הקלטות לכל סוגי האירועים ותפקידו לכוון אתכם, לבצע אתכם חזרות ולהתאים אתכם ללחן והמילים.
לצורך הקלטת השיר במתנה ב"אולפני לי-רון", אתם תקבלו חדר הקלטה אישי הכולל ציוד סאונד והקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי איכותי ואביזרים לקליפ במתנה אם בכך בחרתם.

תרשו לנו להרגיע אתכם, כמעט כל מקליטי השיר במתנה לאירוע אינם זמרים כלל או מוגדרים כזמרים חובבים ולמרות שלעיתים מתגלה כישרון טבעי – אין צורך להיות זמרים כלל, כל אחד יכול להקליט שיר במתנה.
בסוף תהליך ההקלטה המפיק המוזיקאלי יחל בעריכת השיר, ההתאמות הדרושות, הוספת האפקטים ותיקון קולכם כדי לשדרג את השיר לרמה מקצועית, איכותית ומרגשת.
אם בחרתם בקליפ במתנה, את השיר המוקלט נאחד עם הקליפ בו תשירו בתנועות שפתיים.
בסיום תהליך ההקלטה השיר או הקליפ ייצרבו על דיסק (מומלץ לגבות את הקובץ על כל אמצעי גיבוי לבחירתכם), על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונות והקדשה, לצרף ברכה אישית ולאחד את הכל תחת אריזת עץ מהודרת ויוקרתית בצבעים כחול או אדום.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?