Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

להקליט שיר בת מצווה כולל תיקוני זיופים

מעוניינת להקליט שיר כניסה לבת מצווה שלך? מפחדת לזייף? אין בעיה! באולפני לי-רון ניתן לעבוד איתך בצורה מקצועית, להדריך אותך ולשפר את קולך בעזרת תוכנות לתיקון זיופים.

אנו אולפן הקלטות מקצועי שמעסיק אנשי מקצוע בכירים בתחום המוזיקה והסאונד ולכן אנו נדע להפוך כל זמר או זמרת חובבניים לכאלו שישמעו כמו זמרים מקצועיים.

יש לנו ציוד מתקדם, אקוסטיקה מקיר לקיר וכמובן ידע רב בכדי להפוך את הקול שלכם לכזה שנשמע הרבה יותר טוב, גם אם אתם טיפה מזייפים..

באולפן הקלטות מקליטים את השיר כמה פעמים, אפילו כל שורה כמה פעמים, כדי להוציא מההקלטה את הטייק הטוב ביותר, בשונה מקריוקי שבו יש לכם צ'אנס אחד וזהו.

כאשר עובדים על השיר בצורה כזו שעושים שוב ושוב עד שייצא טוב, המפיק המוזיקלי יכול לקחת את הטייקים הכי טובים שעשיתם ולחבר אותם לשיר רצוף ואחיד..ובכך להוציא ביצוע טוב יותר מאשר הייתם שרים אותו בפעם אחת רציפה.

כלת בת מצווה אשר רוצה להקליט שיר לבת מצווה לא צריכה לפחד לשיר אלא צריכה ליהנות מהתהליך הכיפי והמוזיקלי באולפן ההקלטות..אנו נדריך אותה בכל שלב ונעבוד איתה בצורה מקצועית ומדוקדקת על הביצוע עד שהיא ואנחנו נהיה מרוצים מהתוצאה!

לפניך כלת בת מצווה שהקליטה את השיר תן של רוני דלומי.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?