Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

לפניכם תמונות של נויה בת ה-9 אשר קיבלה במתנה מהוריה את חלום חייה!! נויה אוהבת לשיר ולא מפסיקה לשיר כל הזמן והיא רצתה להיות זמרת מקצועית.

היא הגיעה לאולפני לי-רון בהפתעה ולא ידעה לאן היא נכנסת..כאשר היא פתחה את הדלת וראתה את המיקרופון, הרמקולים, האוזניות, הספוגים האקוסטיים היא הבינה שהיא הגיעה לאולפן הקלטות מקצועי וצרחה מאושר!!

לאחר שהיא נרגעה מההתלהבות ומההתרגשות היא בחרה שיר שהיא כל כך אוהבת ורצתה לעשות אותו ממזמן..עשינו איתה חזרה גנרלית והדרכנו אותה עוד לפני ההקלטה מה היא עושה טוב ומה פחות טוב בכדי שבהקלטה נצליח להוציא מנויה את המקסימום.

כאשר התחלנו להקליט נויה מעט הייתה לחוצה וחששה לתת מעצמה את המאה אחוז, אך לאחר שדירבנו אותה והסברנו לה מה לעשות היא התחילה "להפציץ" ונתנה לנו ביצוע הורס ומושלם לשיר הקאבר אותו בחרה.

לאחר שעבדנו איתה במשך זמן רב על הביצוע של השיר הוספנו לה מספר אפקטים לקול ותיקוני זיופים שעזרו לה להישמע כמו זמרת מקצועית, וכל זה ביום אחד של עבודה!!

רוצים גם אתן להיות זמרות ליום אחד? רוצות גם אתן להגשים חלום ילדות? בואו עכשיו ליום חוויה מוזיקלית באולפני לי-רון ליום הולדת, לבת מצווה, לחתונה, לכל אירוע ומטרה!

צפו בנויה מקליטה שיר קאבר במתנה באולפני לי-רון:

להקליט שיר בת מצווה
להקליט שיר בת מצווה
הקלטת שיר במתנה
הקלטת שיר במתנה

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?