Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה עם צילומי קליפ – איך עושים את זה?

שיר למסיבת רווקות
שיר למסיבת רווקות

אתם צודקים, אתם לא מקצוענים,לא למדתם שנים פיתוח קול ואתם מקליטים באמת רק לכיף, אבל ללא השקעה לא תוכלו להפיק שיר או קליפ מרשים כמו שאנו עושים באולפני לי-רון.
ותאמינו לנו – מניסיון,
זה הרבה יותר מיוחד כשזה נראה ונשמע מקצועי. גם למי שמקליט את השיר וגם למי שמקבל את השיר במתנה ממכם.

באולפני לי-רון ישנם אנשי מקצוע מומחים בהפקת מוזיקה וסאונד,
שיודעים לא רק ללחוץ על כפתור רקורד ולהקליט, אצלנו תקבלו הדרכה אישית צמודה שבה ננחה אתכם ונוביל אתכם בכל תהליך ההקלטה עד לביצוע המושלם.

הרבה אנשים חוששים מזיופים או מהעובדה שהם לא זמרים כאלה טובים, אני חייב לומר שאין מה לפחד. לא כולם נולדו זמרים, אך לנו יש את הניסיון, הכלים והידע להפוך אתכם לזמרים או זמרות ביום אחד. אנו יכולים לערוך את הקול שלכם, להוסיף אפקטים שמותאמים לכל גוון קול, אנו יכולים לתקן זיופים בתוכנה מתקדמת. כמו כן, הרבה אנשים באים אלינו לאולפן וחושבים ששרים את השיר פעם אחת מההתחלה עד הסוף וזהו. אז חשוב לי להבהיר שזאת טעות. באולפן, מקליטים את השיר בצורה שונה מקריוקי. מקליטים כל שורה כמה פעמים, בונים את השיר בחלקים. כל פעם מקליטים חלק, אם טוב אז המפיק שומר את הביצוע, אם לא טוב אז תתבקשו לחזור שנית ולבצע שוב תוך דגשים חדשים שתקבלו לגבי הביצוע הספציפי..משמע גם אם צריך מקליטים רק מילים ספציפיות בכדי שהם ישמעו טוב יותר ובסוף המפיק המוזיקלי באולפן אוסף את כל הטייקים הטובים שהיו ועושה מיקס ומסדר את הסאונד כדי שהכל יישמע רציף ואחיד.

אז איך עושים את זה?

בחירת שיר

הקלטת שיר באולפן הקלטות ליום הולדת
הקלטת שיר באולפן הקלטות ליום הולדת

קודם כל היו זהירים בבחירת השיר.
אתם יכולים לבחור שיר שאתם אוהבים או מכירים אך בלי לשים לב, מדובר בשיר שבו
אתם לא מצליחים לעמוד בקצב השירה, או שהטון גבוה או נמוך לכם מידיי
ולכן אם שיר דורש יכולת וואקלית גבוהה במיוחד, אולי עדיף לבחור שיר אחר.

זה לא אומר שאסור לכוון גבוה,
אבל אני ממליץ תמיד לבחור שיר שאתם יודעים שתצליחו לשיר בצורה אופטימלית –
מתחילתו ועד סופו, גם בחלקים הקשים. את שאר העבודה אנו נעשה בזמן ההקלטה.

בבחירת שיר רצוי גם לחשוב על המילים. האם תשירו את השיר עם המילים המקוריות שלו, או שמא תשנו את המילים בכדי להתאים אותו לאדם אליו אתם מקדישים את השיר. אם תרצו, אנו נוכל לסייע לכם בכתיבת שיר אישי..נשלח לכם שאלון שבו תצטרכו לתאר לנו כמה שיותר את האדם אליו אתם מעניקים שיר במתנה.

הכנה להקלטה

אחרי שבחרתם שיר, התאמנו עליו. תשירו אותו כמה פעמים ביום.
הרי מדובר פה באירוע של פעם בחיים, בין אם זאת הגשמת חלום בשבילכם להגשים שיר או בין אם זה שיר או קליפ שאתם מקדישים לאדם מיוחד.
לא חייבים לזכור את המילים של השיר בעל פה, אך זה יעזור לכם בהקלטה ויהפוך אותה לקלה וזורמת בהרבה, ובטח בצילומים שבהם רצוי שתסתכלו למצלמה ולא אל הדפים.

תהליך הקלטת שיר

אתם תגיעו לאולפן שלנו וכבר תופתעו מהמראה..תיכנסו ב2 דלתות אקוסטיות, תראו אקוסטיקה איכותית מקיר לקיר, תראו חלון זכוכית משוריין ותראו את הציוד המתקדם..
תחילה, לפני שנקליט את השיר נעשה איתכם חזרה קטנה ונראה כיצד אתם מוכנים להקלטה..כמו כן בשלב זה בודקים אם אתם מתאימים לטון של השיר..במידת הצורך אנו נעלה או נוריד את הטון של הפלייבק.
לאחר מכן נתחיל בתהליך ההקלטה, אנו עובדים איתכם המון זמן על הביצוע..נערוך את הקול שלכם, נשפר אותו, נמזער בצורה גדולה את כמות הזיופים ונוסיף לקול שלכם מספר אפקטים שיגרמו לכם לפקפק בזה שאתם אלו ששרים את מה שאתם שומעים..אנו לא זורקים אתכם למים ונותנים לכם צ'אנס אחד להקליט, אלא מקליטים את השיר שוב ושוב עד שייצא טוב, ואת הטייקים הטובים שעשיתם אנו נערוך ונשפר, ואת אלו שלא פשוט נגיד לכם לעשות שוב, גם אם צריך נקליט את אותה שורה 20 פעמים רק כדי שניקח טייק אחד טוב שלה. אז אין טעם לחשוש מזיופים או מכך שאף פעם לא שרתם באולפן..כמובן תקבלו הדרכה אישית וצמודה ממפיק מוזיקלי.

הפקת וידאו קליפ

צילומי הקליפ מתבצעים אחרי הקלטת השיר, תגיע לאולפן צלמת מקצועית עם ציוד צילום ותאורה מתקדם.
נחלק לכם מגוון אביזרים ואקססוריז מגניבים לצורך הצילומים כמו כובעים,שרשראות, תלבושות שונות, גיטרה, דרבוקה, חצוצרה ועוד כלי נגינה קטנים ועוד..

בסשן הצילומים תצטרכו לעשות "ליפסינק" לפי מילות השיר, משמע, רק להזיז את השפתיים.. לא ישמעו אתכם שרים כי כבר השיר מוקלט ולכן בקטע הצילומים תוכלו לזייף חופשי. בשלב זה מה שחשוב הוא שתשדרו כיף, אנרגיה, ושמחה..
אחרי שכולם הצטלמו אתם תעבירו לנו מס' תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ במקביל לצילומים מהאולפן עם כתוביות רצות של המילים..תוספת כוח עוצמתית!
לבסוף, אתם תקבלו וידאו קליפ מגניב שאתם תוכלו להעניק במתנה לאירוע מיוחד או להקרין אותו בכל מקום שתרצו..באולם, במסעדה, באוטו או אפילו בבית.

רוצים להקליט שיר או להפיק קליפ במתנה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    [cf7sr-simple-recaptcha]

    לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

    לחזור למשהו ספציפי?