Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר לכוכבים: עזרו לנו לעזור לניצולי השואה

אולפני לי-רון אוהבים להתנדב ולעזור לקהילה! בשבוע האחרון הגיעו אלינו מספר קבוצות נוער ומקהלות מאיזור המרכז שהיו צריכים להקליט שיר באולפנים שלנו בכדי לגייס כספים לנזקקים, קשישים וניצולי שואה. תעזרו לניצולי שואה ותשמחו אותם עם שיר במתנה!

אנו יצאנו במבצע "שיר לכוכבים", כל קבוצת נוער או קהילה או אירגון שרוצה להגיע ולהקליט שיר המדבר על אובדן, אבל ואבדון יעשה זאת אצלנו בחינם במטרה שהם אחר כך הולכים ומפרסמים את השיר בכדי להשיג תרומות ועושים הכל כדי לעזור לנזקקים, קשישים וניצולי שואה.

עזרה לניצולי שואה
עזרה לניצולי שואה

זו לדעתנו דרך מושלמת להנציח את אלו שאיבדו את חייהם בשואה ולהנציח את הקושי הרב כל יום שיש לניצולי השואה שעוד חיים.

האמת, שהתרגשנו! הגיעו אלינו מקהלות של ילדים וארגונים רבים שרצו להנציח את הזיכרון ולשיר על אובדן ואבל ושירי שואה מוכרים. ילדים קטנים ששרים שירים על קושי בשואה זה לא דבר של מה בכך. כולם יודעים שהמטרה בשירה שלהם היא לעזור ולסייע לניצולי השואה, דבר אשר מגביר את העוצמה והמעורבות של כל אחד בשיר..כל אחד מרגיש שהוא תורם קצת. אחרי ההקלטה הארגונים והמקהלות פנו לאנשים רבים במטרה שיסייעו להם לאסוף כסף למען ניצולי השואה. עם הכסף הם קנו להם אוכל, בגדים, עזרו להם בשכר הדירה ושימחו אותם עוד קצת..חשוב להראות לקשישים בני 90 פלוס שעדיין הם חשובים, שעדיין יש כאלו שדואגים להם ושומרים עליהם, ולא רק פעם בשנה!

הצטרפו ליוזמה שלנו וצאו למאבק גלובלי למען ניצולי השואה שעוד חיים, אפשר לשפר להם את שמחת החיים..ומה יותר טוב ממוזיקה? תנו לניצולי השואה שיר במתנה שישמח אותם, יעניק להם ברק בעניים וייתן להם עוד סיבה להיות מאושרים מזה שהם יצאו מתקומה לגבורה.

בבקשה אם אתם יכולים לתרום קצת גם מזמנכם למען ניצולי השואה עשו זאת עוד היום!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?