Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה לילד או ילדה שאוהבים לשיר

יש לך ילד קטן שאוהב לשיר? יש לך ילדה קטנה שלא מפסיקה לשיר? אנו מציעים רעיון מקורי שיפתיע אותם עד השמיים!

אוהב לשיר קריוקי? מספיק להיות חובבן!
אוהב לשיר קריוקי? מספיק להיות חובבן!

אם הילד או הילדה הקטנים שלכם כוכבי פופ כבר מגיל קטן בכל הנשמה והלב שלהם, אז תתנו להם צאנס להיות באולפן הקלטות, להקליט שיר בקול שלהם, ולהרגיש כוכבים ליום אחד באור הזרקורים.

קסם מוזיקלי! תדמיינו את הפנים שלהם שתספרו להם שהם הולכים להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי ושהם יקבלו דיסק עם השיר שהם הקליטו.

הילד או הילדה שלכם יתחילו את הקריירה המוזיקלית שלהם באולפן ההקלטות שלנו בחוויה של פעם בחיים – הגשמת חלום

אם הם מתביישים הם יכולים לשיר דואט עם האח או עם האחות או אפילו עם חבר/ה מהכיתה.

חוויה מדהימה לילדים קטנים ליום הולדת או לאירוע מיוחד אחר.

הם יוכלו להקליט שיר שהם רוצים ואוהבים לפי בחירה שלהם, אנו נספק להם את המוזיקה של השיר ללא הזמרים של השיר, אלא הם יהיו הזמרים של השיר לאחר ההקלטה.

שיר לבר מצווה
שיר לילד

בדיוק כמו אקס פקטור הילדים הקטנים יקבלו חוויה מוזיקלית מיוחדת שתחשוף אותם ל"איך זה להיות זמר/ת", ויוכיח להם את הכישורים המוזיקליים שלהם וכמה כיף זה להקליט שיר באולפן. אנו נסייע להם להוציא את הביצוע הכי טוב שהם יכולים ונדריך אותם באופן אישי וצמוד לאורך כל ההקלטה, וכמובן נתקן את הזיופים שלהם. אנו יודעים שהם ילדים קטנים ולא זמרים מקצועיים אך יש לנו סבלנות בשפע, ואנו נהנים מהעבודה עם הילדים המוזיקליים.

בסוף ההקלטה אחרי שנוסיף עם קצת טאצ'אפים לסאונד ולקול שלהם הם יקבלו דיסק עם תמונה שלהם שמודפסת עליו..ממש כמו סינגל ראשון שלהם! אנו בטוחים שהרגע בו נעניק להם את הדיסק יהיה זה רגע שהם יזכרו למשך כל חייהם, בטח ובטח אם אחרי כמה שנים הם יהיו באמת זמרים מקצועיים..הם לא ישכחו את הפעם הראשונה.

אם אתם מכירים ילד או ילדה שהם טאלנט מוזיקלי בפני עצמם, החוויה הזו שאנו מציעים באולפן הקלטות היא נפלאה עבורם. תתנו להם שיר במתנה ותגשימו להם חלום!

גם בנים וגם בנות שאוהבים לשיר בבית, במקלחת, באוטו, בקריוקי מרגישים שזו החוויה הכי טובה בעולם והבילוי הכי כיפי! הם שרים, נהנים, כמו שהם אוהבים ובסופו של דבר גם יוצאים עם מזכרת בדמות שיר ודיסק.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?