Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה – הקלטת שירים לאירועים שונים

אירוע או יום מיוחד מתקרב, אתם מחפשים מתנה ומגיעים להחלטה כי הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי, היא המתנה המקורית והמתאימה ביותר עבורכם. אל תשאלו עצמכן איך מכינים שיר, פצחו את אתגר המתנה והקליטו שיר לאירוע ברמה גבוהה ובביצוע איכותי. מבחירת השיר, ההקלטה, עריכת הקול והוספת האפקטים, הדפסת הקדשה וקבלת האריזה – המדריך המלא להקלטת שיר לאירוע מיוחד.

הקלטת שיר לכל אירוע

אנשים המארגנים אירועים מסוגים שונים מחפשים מתנה מקורית, מתנה בעלת משמעות ומבקשים לחשוב מחוץ לקופסה כדי למצוא את המתנה הטובה ביותר לאירוע.

לפני מספר שנים "אולפני לי-רון" פתחו את שעריהם להקלטות אירועים, כאולפן הקלטות מקצועי בעל מוניטין רב בתחום ההקלטות לאירועים, נראה כי ראינו כבר את כל סוג ההקלטות לאירועים: חתונה, יום הולדת, שיר למנהל או עובד שעוזב/מתקדם תפקיד, מסיבת רווקות/רווקים, חתונת הזהב, יום האהבה וכל אירוע העולה בראשכם.

הקלטת שיר במתנה
הקלטת שיר במתנה

להבדיל מלפני מספר שנים, אנשים שאינם זמרים כלל מגיעים להקליט באותו מקום בו זמרים מקצועיים, קריינים או אנשים המקליטים שירים לערוצי היוטיוב והפייסבוק שלהם.

גם כמות המקליטים שיר היא משתנה ותלויה בסוג האירוע, הקלטות שונות יכולות להתבצע עם אדם בודד המעניק מתנה לאדם אחר (לרוב מתנה לגבר או מתנה לאישה), הקלטת שיר זוגית (דואט) והקלטת קבוצה של אנשים (נפוץ בפרידה ממנהל/עובד, חתונות ומסיבת רווקות/רווקים).

לאחר שבחרתם את השיר שיקלו את הבחירה שלכם בנושא המילים של השיר, מקליטים שונים בוחרים לשנות את מילות השיר ולהתאים מילים חדשות ללחן הקיים (כאלו שיעבירו מסר מסוים לאדם שלו מוענקת המתנה), חלק לא קטן מהמקליטים יבחר להשאיר את המילים כפי שהן.

בנוסף, הקלטת השיר היא מתנה בולטת ומתאימה לכל אירוע, שלא כמו בבושם יקר, בגדי מותגים או ארוחה גדולה במסעדה יקרה – הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי תישמר בזיכרון של האדם שלו אתם מעניקים את המתנה וכן חווית ההקלטה תישמר גם בזיכרונכם כחוויה אישית מהנה.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, כזו המעביר מסר, מכבדת, איכותית וכזו שתיזכר לשנים ארוכות – בחרו בהקלטת שיר במתנה.

מקליטים את המתנה: שלב הכניסה לאולפן

לאחר שבחרתם את השיר המתאים לאדם ולאירוע המדובר וכן מה לעשות המילים של השיר, צרו קשר עם "אולפני לי-רון" ושריינו עבורכם יום ושעה להקלטת השיר לאירוע.

בכניסתכם לאולפן תפגשו מפיק מוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות שירים לאירועים, המפיק המוזיקאלי יכוון אתכם להקלטה הנכונה, הביצוע המדויק עבורכם, יחזור אתכם על משפטים שונים בשיר וחשוב מהכל יאפשר לכם תחושת ביטחון כדי שתוכלו להשתחרר וליהנות מהקלטת השיר.

בכניסתכם לחדר ההקלטות האישי שלכם, תוכלו להתרשם מציוד הקלטה מתקדם ותפקידו להביא את איכות הקול שלכם לרמה הגבוהה ביותר, אולפן ההקלטות מרופד בבידוד אקוסטי איכותי על-מנת לבודד את רעשי החוץ וכן לעזרת המפיק המוזיקאלי עומדות תוכנות עריכה מתקדמות ושנים של ניסיון המסייע להעמיד עבורכם את השיר במתנה, ברמה הגבוהה ביותר ובמהירות האפשרית.

להקליט שיר בת מצווה כולל תיקוני זיופים

אם אתם יחידים, זוג או קבוצה זכרו שתהליך ההקלטה הוא משחרר, כיף ומהנה ולכן במידה וזייפתם ניתן לחזור על ההקלטה עד שאתם והמפיק המוזיקאלי תצאו מרוצים.

בגמר ההקלטה המפיק המוזיקאלי יחל לערוך את קולכם כדי לשפרו ולעצבו לרמה גבוהה יותר ולצורך תיקון זיופי הקול, כמו כן  המפיק יוסיף אפקטים המשתלבים יחד עם השיר ויוצרים שיר מקצועי במתנה לכל אירוע.

הקדשה, אריזה ואפילו קליפ במתנה

בסיום ההקלטה ולאחר עריכת השיר על-ידי המפיק המוזיקאלי, השיר ייצרב על דיסק שעל גביו תוכלו להדפיס תמונה או מגוון תמונות לבחירתכם ובנוסף לצרף ברכה או הקדשה אישית לאדם שלו אתם מעניקים את המתנה.

את השיר אנו ממליצים לגבות באמצעי גיבוי שונים (שמירה במחשב, בענן או בכל אמצעי אחר).

כדי שהמתנה תוגש בצורה מכובדת, תוכלו לקבל את הדיסק באריזת עץ איכותית בצבעים כחול או אדום.

בנוסף, חלק גדול מהבוחרים להקליט שיר במתנה לאירוע מקליטים גם קליפ במתנה לאירוע, הקליפ מבוצע בעריכה מקצועית ומוסיף היבט ויזואלי מקורי ומעניין למתנה.

אם אתם מעוניינים בקליפ שכזה, בררו פרטים נוספים כבר במועד קביעת תאריך הקלטת השיר.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?