Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שובר במתנה להקלטת שיר

הקלטה באולפן כמתנה חווייתית עם שובר שתוכלו לתת לטאלנט שלכם. אם יש לכם חבר/ה או מישהו שאתם מכירים עם כישרון שירה לא מנוצל אתם תוכלו להעניק לו את מתנת חיוו. הזדמנות להקליט באולפן הקלטות מקצועי. החוויה אצלנו מספקת היכרות את תעשיית המוזיקה ותהליך יצירת שיר מההתחלה ועד הסוף ומתאימה לזמרים, כותבי שירים, נגנים וכל אדם שיש לו נגיעה מוזיקלית בחיוו..מומלץ במיוחד לכאלו שלא היו מעולם באולפן הקלטות מקצועי לפניי.

הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות
הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות

כמו כן, אם את/ה רוצה להקליט את עצמך ולא צריכים שובר במתנה להקלטת שיר..פשוט תתקשרו אלינו לתיאום סשן הקלטה. אנו מספקים שירותי הקלטות ברמה הגבוהה ביותר לזמרים וזמרות, הרכבי מוזיקה, כותבי שירים שצריכים להקליט סקיצות, ראפרים, נגני גיטרה, קלידים, סקסופון, כינור וכו'

שובר במתנה שמתאים לכל גיל ולכל רמת כישרון שירה. לתת במתנה סשן הקלטות באולפן מקצועי.

אם מישהו חשוב בחיים שלכם הוא מוכשר, זמר טבעי, מוזיקאי מלידה ואף פעם לא עשה עם זה משהו..אנו חושבים שהוא זכאי לסשן הקלטות מקצועי וחוויה מוזיקלית מהנה..חוויה ייחודית, מרגשת ומתנה מקורית.

תנו לו את ההזדמנות להקליט באולפן מקצועי עם מגוון גדול של שירים ואופציות להקלטה וכמובן חוויה שבה הוא ילמד כיצד לשיר נכון יותר, איך לשפר את הקול שלו, כיצד זמרים מקצועיים עובדים מול מפיק מוזיקלי באולפן..וכן הנאה שלמה מהתהליך..כניסה לאולפן, עמידה מול מיקרופון וכו'..

חבילת זמר/ת ליום אחד שלנו הינה היכרות עם עולם ההקלטות. אתם יכולים לרכוש ישירות דרך האתר או דרך הטלפון.

אם תרצו יש אפשרות להוסיף עוד זמן אולפן ולהקליט אפילו יותר משיר אחד.

בסוף ההקלטה אתם תקבלו דיסק עם תמונה שלכם מהאולפן שאנו נדפיס עליו.

רוצים להקליט כמה שירי קאברים? הזמינו את חבילת "דלוקס דמו" – הקלטה של 5 שירים שאתם אוהבים, 5 שעות אולפן אינטנסיביות שבסופם תקבלו אלבום דמו עם כל השירים שהקלטתם ערוכים ברמת מיקס גבוהה במיוחד!

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?