Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

רוצים השנה לתת מתנה מקורית? רוצים השנה להפתיע בענק? אולפני לי-רון מזמינים אתכם לתת שיר בהפתעה, זו אמורה להיות המתנה הכי ייחודית ומרגשת שרק אפשר לתת!

אז מה זה שיר במתנה?

אתם מקדישים שיר לאהוב או אהובת ליבכם. שיר שאתה היית שומע בילדות או שיר שמסמל את הקשר החברתי שלכם, או דווקא שיר שאתה והיא שומעים בימים האחרונים המון ומאוד מתחברים אליו.

לאחר הבחירה של השיר, בחירה לא קלה יש לציין, אתם תצטרכו להתאמן קצת עם הפלייבק של השיר..משמע לשיר בלי זמר או זמרת של השיר המקורי ולנסות לשיר רק עם המנגינה והמוזיקה. כל זאת בכדי לראות שהשיר בכלל מתאים לכם לגוון קול ולסולם שלכם.

לאחר שהצלחתם לבחור שיר וגם לבצע התאמה והבנה שהוא אכן השיר המתאים ביותר לקול שלכם, אתם תצטרכו לקבוע סשן הקלטות אצלנו באולפן.

הקלטת שיר באולפן
הקלטת שיר באולפן

בסשן ההקלטות הזה אנו נעבוד איתכם בצורת עבודה הדוקה על הביצוע שלכם..תחילה נבצע חזרה מהירה ונבדוק שאכן הפלייבק והשיר מתאים לכם לגוון קול, אתם תצטרכו לשיר בדיוק כפי שעשיתם בבית בחזרות ואנו נראה שאכן הוא טוב עבורכם..במידה והוא טוב נתחיל בהקלטה בצורה מיידית, במידה והוא גבוה או נמוך לכם מידי אנו ננסה לבצע התאמת טון לפלייבק במיוחד עבורכם..נוכל להעלות או להוריד בטון או חצי טון.

לאחר ההתאמה המקצועית שלנו נתחיל להקליט אתכם שרים..אנו נדריך אתכם מהי הדרך הטובה ביותר לפעול בזמן שירה בהקלטה וננסה לגרום לכם להישמע כמה שיותר טוב בעקבות שנים רבות של ניסיון בהקלטות וואקליות.

לאחר ההדרכה הצמודה שלנו אתם תופתעו לשמוע את עצמכם, כאשר אתם תשמעו כמו זמרים מקצועיים.. גם בגלל שכל פעם לקחנו את החלקים והטייקים הטובים שעשיתם וגם בגלל מגוון אפקטים שנוסיף על הקול שלכם.

לבסוף, אתם תקבלו מאיתנו 2 דיסקים ואריזה מהודרת מעץ בשילוב של דיסק אישי מעוצב עם הדפסת תמונה והקדשה אישית ממכם. את הדיסקים והמתנה תוכלו לתת בהפתעה לאהוב/ת ליבכם..בהחלט אין מתנה כזו בתחום האירועים..גם חוויה מוזיקלית עבורכם וגם מתנה שהושקעה בה מחשבה, מאמץ ואנרגיה לעשות את המיטב לאדם היקר לכם..אין אחד שלא יעריך זאת!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?