Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מה לאכול לפני הקלטת שיר?

מה לאכול לפני שירה או הופעה? רצוי לאכול דברים קטנים שלא עושים בחילות או מפעילים את מיצי הקיבה. אנו ממליצים פירות כמו תפוח, בננה, מלון, ענבים. יום לפני כדאי לאכול ארוחה עם הרבה חלבון ומזון מהצומח (אורגני).

מה שאתם אוכלים לפני שאתם שרים יכול להיות בעל השפעה משמעותית על הביצוע הוואקלי שלכם. זה יכול להיות מבלבל אמנם, אך רצוי לא לאכול צ 'יפס או מרק או אפילו יוגורט קפוא כי כנראה שאתם תתחילו לסבול מההתנגדויות הקוליות. עם זאת, חוקרי קול, מומחים ומדריכים קוליים טוענים כי מזון טוב לפני הקלטת שירה זה חשוב כי אתה צריך את הקול שלך מוצק. כמה אנשים בתחום טוענים שמדובר באמונות טפלות כי אכילת כל דבר לפני השירה לא קשורה לביצוע או לשליטה על קול.

ארוחה לפני הקלטה
ארוחה לפני הקלטה

כ-3-5 שעות לפני הקלטת שיר רצוי לאכול הרבה חלבון – דג (סלמון עשיר בחלבון), אבודקו, אגוזים, ביצים. רצוי לאכול גם דגנים וירקות למשל אורז, תירס, לחם מחיטה מלאה, שעועית, אפונה, חומוס, סויה ועוד. מזון זה ייתן לגוף שלכם ולמיתרי הקול נוזל ויטמין / מינרלים כדי להשלים את התמונה המלאה ולהכין אתכם היטב להקלטה.

אנו ממליצים לאכול גם ירקות מבושלים, טריים ורכים. בנוסף למנה הגדולה של החלבון, והדגנים רצוי לאכול גם תפוחי אדמה מתוקים, מנה של ירקות מעורבים לצד מזון ירוק כמו אספרגוס, ברוקולי, אפונה ירוקה או שעועית ירוקה, לעתים קרובות כולל את אחד החלבונים שציינתי בעבר ולכן הם מעולים.

 

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?