Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

לפניכם מס' דוגמאות של שירים אשר הוקלטו באולפני לי-רון לאירוע מיוחד ואשר הלקוחות שלנו נתנו אותם בהפתעה ובהקדשה לאהוב/ת ליבם:

שיר בהפתעה של החתן לכלה : האזינו לגירסא שבה החתן מקליט שיר לחתונה באולפני לי-רון אשר איתו הוא יופיע בחתונה ויפתיע את הכלה בביצוע המושלם!

אתם מוזמנים להאזין לשיר בת המצווה "אני ואתה" אשר הוקלט באולפני לי-רון כשיר בת מצווה שאיתו כלת בת המצווה אמורה להכנס לאירוע..יצא ממש יפה לדעתנו, מה דעתכם?

הקלטת שיר ליום הולדת של אמא ע"י בני המשפחה כמתנה מקורית..השיר הינו רק תחייכי והביצוע באולפני לי-רון (אולפן הקלטות ברמת גן) יצא מושלם!

לפניכם זמר חדש שנולד ביום אחד באולפני לי-רון לאחר שקיבל מתנה ליום הולדת! הוא בחר לבצע את השיר שאריות של החיים ועשה זאת בצורה מושלמת ומדויקת..האזינו!

לפניכם תאומים אשר הקליטו שיר בר מצווה מקורי,מקפיץ בסגנון היפ הופ באולפני לי-רון. השיר נכתב על ידי אולפני לי-רון עם מילים מקוריות על התאומים. לאחר ההקלטה באולפן הופענו איתם באירוע עם ראפר מקצועי!

ואו, גם אנחנו היינו בשוק מהקול המדהים של הזמר החדש שנולד באולפני לי-רון והקליט שיר במתנה ליום הולדת בביצוע קאבר לשיר זיכרון מושלם..האזינו ותתפעלו בדיוק כמונו!

שבט שקמה מצופי רמת גן מקליט שיר קאבר למחנה עם מילים מקוריות באולפני לי-רון..האזינו לשיר המקורי והמגניב!

האזינו לגירסא של האחים והאחיות אשר הקליטו שיר במתנה לבר מצווה של אחיהם שחוגג בר מצווה. השיר הינו מכתב לאחי והתוצאה פשוט מרגשת.

נשמח לראות גם אתכם מקליטים אצלנו שיר קאבר במתנה לכל אירוע,מטרה ואדם שתבחרו!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?