Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

למה להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות ולא לצלם קאבר ביתי?

הרבה אנשים מעדיפים לצלם את עצמם בבית מול מצלמה שרים שיר קאבר, אבל בעצם הם לא יודעים את הדברים הללו:
1. קאבר ככרטיס ביקור לתעשייה – כדי להתחיל בתעשייה,במיוחד לזמר מתחיל או זמרת מתחילה רצוי לעשות שירי קאברים ברמה מקצועית, ולא חובבנית. הביצוע שלכם,הקול שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם לתוך תעשיית המוזיקה. לכן רצוי שתגיעו לאולפן הקלטות מקצועי שיוכל להוסיף לקול שלכם אפקטים, לחתוך ולערוך את הטייקים,ללטש את הסאונד ולבצע מיקס עד לגירסא הסופית והאיכותית ביותר. את השיר שהקלטתם באולפן תוכלו להעלות לקאבר ליוטיוב או לרשתות החברתיות ואותו לפרסם..
2. ההבדל בין חובבן למקצוען – כאשר אתם תעלו שיר שהקלטתם באולפן הקלטות מקצועי שנשמע ברמה אחת מעל כולם אתם תיראו ותשמעו הרבה יותר מקצועניים וממש לא חובבניים וכך גם הקהל שלכם יתפוס אתכם.
3. ניסיון זה שם המשחק – כדי להצליח בתעשיית המוזיקה בארץ ובעולם אתם מוכרחים נסיון באולפן הקלטות. יש הבדל עצום בין הקלטה בבית,שירה בקריוקי, שירה עם חברים בכל מקום שתרצו. באולפן הקלטות יש הרבה אפקטים שתצטרכו להתמודד איתם שאין בשום מקום אחר כמו לחץ והתרגשות, הכרת העבודה באולפן ושלבי העריכה ועבודת המפיק המוזיקלי שבאולפן שאיתו תצטרכו לעבוד.
4. טיפים מקצועיים – ככל שתתנסו יותר באולפן הקלטות אתם תבינו טוב יותר מה לשפר בקול שלכם, מה אתם לא עושים טוב וכיצד לתקן, וזה רק יעזור לכם להשתפר, בעיקר בגלל שהמפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות נותן לכם טיפים קריטיים להצלחה שלכם כזמרים – לעומת חברים/משפחה שהם לא קהל אובייקטיבי ומקצועי.


מקווים שהבהרנו את הנקודה מדוע אתם צריכים להקליט שיר קאבר ברמה מקצועית באולפן הקלטות ולא לעשות גירסא חובבנית בבית.
אם אתם רוצים למתג את עצמכם בצורה מקצועית ולא כזמרים חובבניים צרו איתנו קשר לתיאום הקלטת שיר קאבר מקצועי ברמה הגבוהה ביותר!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?