Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

טרנד הקלטת שירים באולפן מתגבר עם תוכניות המוזיקה בפריים טיים

הקלטת שירים באולפן עבור כל אירוע או סיבה החלה לצבור תאוצה משמעותית עם כניסתן של תוכניות ריאליטי המוזיקה. תוכניות כמו "כוכב נולד" "הכוכב הבא לאירוויזיון" או The Voice מפיקות שואו טלוויזיוני מוזיקאלי כבר שנים, הצלחתן של תוכניות המוזיקה בשיא הצפייה מובילות את טרנד הקלטת השירים באולפן לשיא ההצלחה ובביקוש רב מאלו המבקשים להקליט שיר במתנה לכל אירוע.

טרנד הקלטת שירים באולפן מתגבר עם תוכניות המוזיקה בפריים טיים ( ככל שיש יותר הצלחות בתוכניות מוזיקה בטלוויזיה, אנשים מחפשים מקום שבו הם יכולים לעשות משהו עם הקול שלהם, להגשים חלום ילדות ולהרגיש כמו זמרים ליום אחד )

שיר במתנה זינק הודות לתוכניות המוזיקה

טרם כל הביקורות הנוקבות על הפיכת המוזיקה לסוג של תוכן מוזיקאלי הומוגני ושופטי כישרונות מוזיקאליים שחלקם אינם ראויים לבחון ולשפוט מתמודדים, חשוב להודות לתוכניות המוזיקה המוצאות שנה אחר שנה כישרונות מוזיקאים מולדים, מאפשרות במה לזמרים אלמוניים ברמות שונות ופתחו בפני כל ישראל את הצורך לשיר וליהנות.

המעניקים שיר במתנה לכל אירוע אינם זמרים כלל, חלקם אולי זמרים עם פוטנציאל אך רובם ככולם מגיעים ל"אולפני לי-רון" בעקבות עידוד הצרכים והיצרים המוזיקאליים מתוכניות השירה והמוזיקה.
כדי להעניק שיר קאבר לכל אירוע או עבור כל סיבה, אין צורך להיכנס לנבחרת The Voice או להתמודד על לב השופטים והקהל בכוכב הבא – כל מה שצריך הוא הרצון להעניק מתנה מוזיקאלית בהקלטת יחיד, הקלטה זוגית ואפילו הקלטה קבוצתית.
כמו בתוכניות המוזיקה בטלוויזיה, אם תרצו להפוך את השיר במתנה  לקליפ במתנה, תוכלו להגשים חלום אישי קטן או פשוט לשפר את המתנה המוזיקאלית באמצעות קליפ ויזואלי מקצועי.

מתנה מקורית: מקליטים שיר לכל אירוע

שיר למסיבת רווקות
שיר למסיבת רווקות

הענקת מתנה מקורית כמו שיר במתנה אינה סיבה מיוחדת או כזו המיועדת עבור סוג אחד של אירוע, רבים מהמקליטים שיר במתנה בוחרים במתנה המתאימה לאישה וגם לגבר ויכולה להיות מוקלטת על-ידי יחיד או רבים.
אירועים רבים מצריכים הענקת מתנה: הקלטת שיר לחתונה או למסיבת רווקות/רווקים, שיר פרידה מעובד/מנהל לעבודה, הקלטת שיר לבר ובת מצווה, שיר במתנה ליום נישואין, יום האהבה, חתונה הזהב, מסיבת רווקות, שיר במתנה ליום ההולדת וכל סיבה אחרת המצריכה מתנה מקורית וייחודית.

אם מאסתם מהמתנות "האפורות" כדוגמת בושם יוקרתי, בגדי מותגים, גיפט קארד, מסעדת גורמה, יום פינוק או כל מתנה בחנות לגבר או לאישה – אין מתנה מקורית יותר משיר במתנה, מתנה יצירתית ואישית המגיעה מכם אל האדם הקרוב והאהוב.
שיר במתנה יכול להגיע כמתנה בודדת ומקורית ויכול אף להיות כמתנה עיקרית כחלק ממספר מתנות עבור אירוע מסוים.

לא מפחדים לזייף: אולפן הקלטות מקצועי, מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון

להבדיל מתוכניות המוזיקה המשודרות לעיתים בשידור חי, בהקלטת שיר במתנה המוקלט ברובו על-ידי אנשים שאינם זמרים כלל – אין צורך לחשוש מזויפים או יכולות שירה, "אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד הקלטה איכותי מקצועי וחשוב מכל בניצוחו של מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום הקלטות שירים לאירועים והקלטות קאברים.

לפני שמתקשרים אל "אולפני לי-רון", מומלץ לחשוב על שיר שאותו תרצו לבצע, האם אתם עתידים לבצע שינויים במילים, כמה אנשים מגיעים להקליט והאם אתם מעוניינים להפוך את השיר לקליפ במתנה.
לאחר שסגרתם יום ושעת הקלטה, אתם מגיעים ל"אולפני לי-רון" ועוברים את כל תהליך ההקלטה בהנאה ובביטחון עם המפיק המוזיקאלי, תפקידו של המפיק לכוון אתכם, לבצע סבב חזרות ולבסוף אף לערוך את השיר באמצעות אפקטים ועריכת קולכם.

בסיום התהליך אתם מקבלים את השיר במתנה או הקליפ במתנה צרוב על דיסק, על גביו תוכלו להדפיס תמונות והקדשה ואף לצרף ברכה אישית שתצורף לדיסק והכל באריזת עץ איכותית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?