Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר כולל תיקון זיופים

רונה אוהבת לשיר, היא שרה בבית, בבית ספר, בכל מקום שהיא רק יכולה..האהבה שלה למוזיקה רק גוברת מיום ליום והמשפחה רצתה להפתיע אותה לרגל היום הולדת שלה במתנה מקורית ומיוחדת.
אז המשפחה חשבה כיצד ניתן להפתיע אותה עם מתנה מוזיקלית, חשבו אולי לתת לה שיר במתנה ואז הם מצאו את חבילת זמר ליום אחד / חבילת זמרת ליום אחד אשר מתבצעת באולפני לי-רון.
הם חייגו אלינו וקיבלו הסבר מה אנו נוכל להעניק לרונה והוקסמו מהרעיון שמתאים כל כך לזמרת הקטנה של הבית וקבענו איתנו הגעה לאולפן.
כאשר הם הגיעו לאולפן עם רונה בהפתעה, היא פתחה את דלת האולפן והייתה בהלם טוטאלי..היא הופתעה והתרגשה עד השמיים!
היא הייתה מאושרת מהזכות להקליט שיר ולהקליט ובכך להגשים את חלום הילדות שלה.
המפיק המוזיקלי באולפן, אשר שמו הוא לירון, הסביר לה שהיא צריכה לבחור שיר אחד שהיא אוהבת ושהיא רוצה שנקליט אותו בצורה מקצועית.
לאחר מחשבה קצרה היא החליטה על שיר. עשינו חזרה קטנה כדי לראות שהוא אכן מתאים לה לגוון קול ושהיא מצליחה לשיר אותו טוב והוקסמנו מהקול שלה.
אחרי החזרה הכנסנו אותה לחדר ההקלטה והענקנו לה אוזניות אישיות שבהם היא תשמע את המוזיקה, את המפיק המוזיקלי שנמצא בחדר השני וגם כמובן את עצמה ישירות באוזניות. אם היא תוריד את האוזניות היא לא תשמע כלום, משמע, האוזניות זה הדבר היחיד שמקשר מבחינת שמע בין 2 חדרי האולפן. בדיוק כמו באולפני ההקלטות הגדולים בעולם.
מיד לאחר שהיא קיבלה את האוזניות מיקמנו את המיקרופון לגובה שלה שיהיה מכוון לקבלת כל התדרים מהקול שלה בצורה האופטימלית ביותר.
כאשר התחלנו להקליט אנו ערכנו לה את הקול והוספנו לה מספר אפקטים חשובים שיוסיפו לה המון צבע לגוון הקול שלה. בכל פעם שהיא זייפה, עצרנו, הקלטנו את השורה מחדש ושיפרנו את הקול שלה..כך שלמעשה, הקלטנו אותה עשרות פעמים עד שהיא תבצע את השיר בצורה הטובה ביותר, אנו מאמינים כי רק כך זמר או זמרת ללא ניסיון רב במוזיקה יוכלו להוציא את הביצוע הוואקלי המושלם ביותר.
אנו בעלי סבלנות רבה להבאת כל אדם שלא יודע לשיר או ששירה היא לא המקצוע שלו למצב שהוא מקבל ביטחון בשירה שלו ובקול שלו. אם אתה או את אוהבים לשיר, בואו להתנסות, בואו לחוות מה זה להיות זמר או זמרת באולפן הקלטות. ללא חשש וללא פחד מזיופים, אנו נתקן את מה שצריך עבורכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?