Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת להקה של חברים במתנה ליום הולדת

רוב החוויות שיש לנו באולפני לי-רון ברמת גן הם של אנשים שאוהבים לשיר ואוהבים מוזיקה ורוצים לחוות ולהרגיש כיצד זה להיות זמר באולפן הקלטות. אבל לעיתים גם מוזיקאים או נגנים חובבניים לעולם לא הקליטו אלא מנגנים להנאתם..

לפניכם מקרה שדן לוי קיבל במתנה 4 שעות אולפן לצורך הפקת שיר שבו הוא מנגן בגיטרות וגם שר שבסופם הוא יקבל את השיר שלו. לצורך כך הוא החליט להביא כמה מהחברים הטובים ביותר שלו למשך 4 שעות האולפן ובכך יזכה למפגש עם הלהקה של ילדותו שיעזרו לו להפיק את השיר. הרכב חברים שרצו לבצע הקלטת שיר להקה באולפן הקלטות. לתת במתנה אפשרות להקליט את ההרכב והלהקה שלכם!

הדרך הטובה ביותר להתחיל את סשן ההקלטה הוא בירה. חילקנו לכל החבר'ה בירות שירגישו בבית ויהנו עד הסוף. בעבר החבר'ה היו החברים הכי טובים שנפגשים מידי שבוע ליצירת מוזיקה בחדרי חזרות בתל אביב אבל כבר שנים שהם לא עשו זאת, וכאן יש רגע מרגש ..ממש איחוד חברים מוזיקאים לצורך הפקת שיר.

לאחר שהם שתו בירות ונכנסו לאווירה באולפן ההקלטות התחלנו את סשן ההקלטה.

תחילה, נכנס חוגג היום הולדת שקיבל במתנה 4 שעות אולפן. הוא הקליט את הגיטרה שלו, גיטרה אקוסטית..הקלטנו אותו מספר פעמים ולקחנו את הטייקים הכי טובים של הגיטרה וערכנו אותה והוספנו לה מגוון אפקטים.

הקלטת הרכב להקליט להקה
הקלטת הרכב להקליט להקה

לאחר הקלטת הגיטרה האקוסטית הכנסנו חבר אחר שהקליט גיטרה בס..הוא פרט על הגיטרה כמו שהרבה זמן לא שמענו..בהחלט רואים שהוא מוזיקאי עם ניסיון רב.

אחרי שהקלטנו את האקוסטית וגם את הבס הקלטנו גיטרה קלאסית שתיתן עוד צבע מיוחד בשיר..ואכן כך היה.

אחרי הקלאסית, האקוסטית והבס נכנס לחדר ההקלטה החבר הנוסף שהקליט כלי נשיפה..חצוצרה, טרומבון. הסאונד היה מעלף! איזה כישרון! כמו כן, השילוב עם הגיטרות היה מושלם.

לבסוף החבר האחרון נכנס לחדר ההקלטה והקליט כינור וצ'לו..פה נפלו למפיק המוזיקלי באולפן הלסתות..הבחור ניחן בכישרון רב והצליח לשלב ולאלתר כבר בטייק הראשון צלילים בלתי רגילים!

לאחר הקלטת כל כלי הנגינה המפיק באולפן עשה מיון ומיקס ואיחד את הסאונד בצורת מיקס מושלמת..בכך הפלייבק יישמע ברמה הגבוהה ביותר. המפיק שלנו עבד והטיל את הקסם שלו על המוזיקה ועשה זאת בדרך מיוחדת להפליא. למעשה, נשמע שכולם הקליטו יחדיו כלהקה אך בעצם כולם הקליטו בנפרד.

אחרי ההקלטה של כלי הנגינה והעריכה, חוגג היום הולדת נכנס להקלטת השירה יחד עם המדריך הוואקלי של האולפן. אחרי כמה טייקים לקחנו את הביצוע הכי טוב שלו וערכנו אותו כך שהוא ישמע כמו זמר מקצועי עם ניסיון של שנים. במקביל לאחר ההקלטה של השירה הכנסנו את חברי הקבוצה בכדי שיקליטו קולות רקע ויעזרו למפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות להוסיף עוד מעט הרמוניה וקולות לשיר.

כל האהבה שלהם ללהקת הביטלס נשמעה בהחלט בסשן ההקלטות הזה..הם היו להוטים להקליט את השיר וכבר חשבו מה יהיה השיר הבא שהם יקליטו ביחד..חשבו על שיר של בוב מארלי. אבל נשארה לנו רק חצי שעה והזמן נגמר מהר שנהנים.

לאחר כל העריכה והוספת האפקטים וסידור הסאונד כל אחד מהחברים קיבל דיסק אישי מעוצב עם תמונה שלהם והקדשה אישית כמזכרת מהיום המיוחד שלהם. כמו כן, חוגג היום הולדת גם קיבל את הדיסק באריזה מהודרת מעץ עם הכיתוב שיר מיוחד לאדם מיוחד.

 

בהחלט, ככה חוגגים יום הולדת עם החברים הטובים!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?