Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שליחת שיר במתנה – אתם מקליטים, אנחנו שולחים!

אם אתם מחפשים אחר מתנה מקורית לגבר או לאישה, לכל אירוע ולכל סיבה – הקלטת שיר במתנה מאפשרת לכם מקוריות וייחודיות כל פעם מחדש.
להפתיע עוד יותר את האדם היקר לכם? תוכלו ליהנות גם משירות שליחת המתנה שלנו: נכנסים לאולפן, מקליטים שיר או קליפ במתנה ואנחנו שולחים את השיר או הקליפ לשיר למי שתבחרו בוואטסאפ או ב SMS או אפילו שליחת שיר בוואטסאפ!

שיר במתנה? מקורי, משמח ומרגש!

עשרות ומאות אלפי סוגי מתנות ממתינות לכם באתרי הקניות בארץ ובעולם, רוב המתנות המתאימות לילדים ומבוגרים אינן מקוריות ובעיקר מתעסקות במחיר המתנה ולא במהות.
זה כבר מספר שנים רב ש"אולפני לי-רון" פתחו את שערי אולפן ההקלטות לכל דורש והפכו את הקלטת שיר לאירוע למתנה המתאימה לגברים ונשים בכל הגילאים.

בהקלטת שיר במתנה אתם בוחרים באפשרות המקורית ביותר, כזו שכל פעם מחדש תהיה ייחודית עם קולות אחרים, מגוון עצום של שירים להקלטות קאבר ואפילו תוכלו לשנות את מילות השיר המקוריות אם רק תרצו.
מהיום לא צריך לחפש יותר את המתנה המושלמת , אם לבן משפחה או חבר יש יום הולדת, בר או בת מצווה, מסיבות רווקות/רווקים, פרידה מעובד בעבודה וכל סיבה המצריכה מתנה מקורית – שיר במתנה כאן כדי לענות לכם על כל צורך.
שיר במתנה אינו רק אופציה נפוצה מקורית הנבחרת על-ידי אלפי ישראלים בכל שנה, בשונה מהנהוג בעבר כיום שעת הקלטת אולפן עבור אנשים שאינם זמרים הפכה נוחה לכל כיס.
עבור שיר במתנה חייבים תמיד לזכור, רוב המקליטים שיר אינם זמרים כלל, אם יהיו זיופים בהקלטת השיר אנחנו נדאג לערוך ולתקן את הקול בהתאם.

רגע לפני שליחת המתנה: נכנסים לאולפן ומקליטים שיר במתנה

הצעדים להקלטת שיר במתנה פשוטים, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור שיר קאבר אהוב אותו תרצו להקליט והאם אתם משנים את מילות השיר המקוריות או משאירים אותן כפי שהן.
בנוסף להחלטה על השיר והמילים, עליכם להחליט כמה אנשים מגיעים להקליט: מקליט אחד, הקלטה זוגית או אפילו קבוצת אנשים המגיעה להקליט באולפן.
לאחר שאתם יודעים כמה תהיו, צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" ושריינו יום ושעת הקלטה.
אם תרצו להפוך את השיר במתנה לקליפ במתנה, עדכנו את נציגי האולפן טרם ההקלטה והם יתאמו אתכם את הקלטת הקליפ במתנה.

כמה רגעים לפני שנשלח אל הקרוב או הקרובה לליבכם את השיר במתנה, שלב הכניסה לאולפן והקלטת השיר מתחיל והכיף של חווית הקלטת השיר הוא המתנה הקטנה עבורכם.
בכניסתכם לאולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" תיפגשו עם המפיק המוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום ותפקידו ללוות ולהדריך אתכם בכל תהליך ההקלטה, לבצע חזרות על המילים והמשפטים בשיר ולמצות את הפוטנציאל הגלום בכם.
ההקלטה מתבצעת בחדר עם בידוד אקוסטי איכותי וציוד סאונד והקלטה מתקדם, המאפשר הקלטה באיכות גבוהה מאוד.

אתם בוחרים את מי להפתיע בוואטסאפ או ב SMS

לאחר סיום הקלטת השיר במתנה, המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות.
במידה וצילמתם קליפ במתנה, "אולפני לי-רון" ידאגו לצלם ולערוך קליפ מושקע שבו השיר במתנה ישולב כאשר אתם שרים בתנועות שפתיים.
בסיום עריכת השיר או הקליפ במתנה, "אולפני לי-רון" יציעו לכם אופציה מקורית נוספת והיא לשלוח לאדם היקר לכם את השיר בהפתעה דרך הוואטסאפ או כלינק ב SMS.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?