Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר במתנה ליום הולדת
הקלטת שיר במתנה ליום הולדת

רוצים לשמח את יקירכם ליום הולדת? רוצים לתת מתנה מקורית לאהובי ליבכם? אנו מציעים לכם לתת להם שיר ליום הולדת – המתנה הכי מקורית ומיוחדת EVER!
מה זה אומר לתת שיר ליום הולדת? קיימות 2 אופציות וכל הפרטים לפניכם!

שיר במתנה: אתם מגיעים לאולפן הקלטות כדי להקליט שיר שאותו תוכלו לתת במתנה ליום הולדת שלהם, השיר שתבחרו יכול להיות כמעט כל שיר שתרצו להקדיש להם אותו. את השיר אתם תקליטו בצורה מקצועית באולפן הכוללת עריכה ותיקוני זיופים, תוכלו להדפיס ולתת להם תמונה שלכם על הדיסק ולהעניק להם את המתנה עם אריזה מהודרת מעץ. מתנה בהחלט מיוחדת ומרגשת ליום הולדת שלהם.

שיר ליום הולדת בחבילת זמר ליום אחד: אתם תגיעו עם ילדי היום הולדת לאולפן ההקלטות שלנו כדי שהם בעצמם יקליטו שיר יום הולדת. הם יבחרו את השיר באולפן, יקליטו אותו בביצוע שלהם תוך עבודה אינטנסיבית ומקצועית מול מפיק מוזיקלי ולבסוף יקבלו דיסק עם השיר אותו הם הקליטו ועבדו עליו קשות. בהחלט מי שאוהב לשיר ואוהב מוזיקה ויקבל חבילת זמר ליום אחד ליום הולדת לא ישכח את ההפתעה לעולם..במיוחד כאשר החלום הכי גדול שלו או שלה זה להיות זמר או זמרת.

אז בואו לתת שיר ליום הולדת לחבר או חברה שלכם, בעל או אישה שלכם, אמא, אבא, סבא, סבתא, אח, אחות וכל אדם שרק תרצו – ובכל גיל!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?