Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר לבר מצווה מהמשפחה

לילד של המשפחה יש בר מצווה? גדל מהר נכון?! רוצים להפתיע אותו עם שיר במתנה לבר מצווה מכל המשפחה? כל מה שנותר לכם להחליט האם זה יהיה שיר מהמשפחה המורחבת או המצומצמת. אנו ננסה לעזור:

הקלטת שיר לבר מצווה ולבת מצווה
הקלטת שיר לבר מצווה ולבת מצווה

אם אתם רוצים לעשות שיר לבר מצווה מהמשפחה המורחבת חשוב שתדעו:

  1. כמות אנשים – אולפני הקלטות מכילים מספר מצומצם של אנשים שיכולים להקליט בו זמנית. לכן ככל שתהיו יותר אנשים מהמשפחה כך באולפן יקליטו אתכם יותר זמן. בדרך כלל המשפחה המורחבת מונה בין 20-30 אנשים ולכן הרוב יצטרכו להמתין הרבה זמן בחוץ. יש אפשרות לחלק את זמני ההגעה כך שחלק יגיעו בזמן מסוים ויוכלו ללכת אחרי שהקליטו את הקטע שלהם וחלק יגיעו אחר כך כדי למנוע עומס וזמן המתנה גבוה.
  2. מקליטים בקבוצות – אם אתם מעל 3-4 אנשים, אז תתחלקו לפי קבוצות הקלטה. כל קבוצה תקליט את הקטע שלה ולבסוף המפיק המוזיקלי יחבר את כל הקטעים בעריכה.
  3. איכות – ככל שמגיעים יותר אנשים להקלטה, יש קולות שונים..לעיתים אנשים פחות מוכשרים ולעיתים יותר מוכשרים..אך שבאים מסה גדולה של אנשים..לרוב זה ישמע פחות טוב..אלא אם כן הם התאמנו ממש טוב ויש להם קצת רקע מוזיקלי. אנו ממליצים במידה ורוצים להגיע משפחה גדולה לאולפן הקלטות כדי להקליט שיר..לעשות הרבה חזרות על השיר בבית, להפגש עם כל המשפחה ולתת להם לשיר יחדיו. כמו כן, לבקש מהם לא לאחר לאולפן כי כל איחור זה על חשבון זמן ההקלטה המוגבל שלכם. בנוסף, טיפ חשוב וטוב מאיתנו הוא לחלק אנשים לפי קבוצות כבר לפני ההקלטה. אפשר לפי משפחות למשל קבוצה מס'1 היא קבוצה של משפחת אסף, קבוצה מספר 2 היא קבוצה של משפחת הראל..אפשר גם לפי ילדים, נכדים, נינים או לפי קבוצות גיל. הכי חשוב שתיהיו מוכנים להקלטה ושכל אחד ידע את הקטע והחלק שלו בשיר.

אם רוצים לעשות שיר לבר מצווה מהמשפחה המצומצמת חשוב לדעת:

  1. כמות אנשים – לרוב באולפן הקלטות שרוצים להקליט שיר של המשפחה המצומצמת לבר מצווה מגיעים עד 8 אנשים (אבא, אמא, אח/אחות, סבא וסבתא). במצב כזה אנו ממליצים לחלק לכל אחד סולו כדי שהקול שלו ישמע באופן בודד ויהיה לו חלק נכבד בביצוע השיר.
  2. מקליטים בקבוצות – בגלל שאתם קבוצה יחסית קטנה ניתן לחלק אתכם ל2 קבוצות. אם תהיו 4 אנשים (למשל אבא, אמא עם 2 ילדים) אז לא צריך להתחלק כלל ותוכלו להקליט פזמון למשל יחדיו. אם תיהיו יותר מ-4 אנשים אז נצטרך לחלק אתכם ל2 קבוצות ונקליט בנפרד ואחר כך נחבר את הקולות שלכם בעריכה.
  3. איכות – בגלל שתגיעו קצת אנשים יהיה לנו יותר זמן לעבוד עם כל אחד על הביצוע שלו, לא ניהיה בלחץ בהקלטה בכדי להספיק ולהקליט את כל הקבוצות..כמו כן, אנשים לא ימתינו המון זמן בשביל להקליט את הקטע שלהם..וכן, הקלטה של עד 8 אנשים היא יותר אישית ולכן אתם לדעתנו תיהנו יותר..כי כל אחד יקליט יותר פעמים.

אז אם אתם רוצים להקליט שיר משפחתי לבר מצווה – זה הזמן שלכם לבחור כמות משתתפים וכמובן, מי ישיר, איזה חלקים בשיר, וכמה קבוצות ישירו! בהצלחה ומזל טוב!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?