Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר לבר מצווה בהפתעה

לבן שלכם יש בר מצווה? רוצים להפתיע אותו בהפתעה מקורית ומיוחדת? אנו ממליצים לכם להקליט עבורו שיר במתנה לבר מצווה מיוחד ומקורי בהשתתפות כל בני המשפחה, החברים, ואפילו הבני דודים.

שיר בר מצווה

מה זה אומר שיר במתנה לבר מצווה? להלן ההסבר!

השלב הראשון הוא לבחור את השיר – אתם צריכים לבחור שיר שמח וכיפי שחתן בר מצווה יאהב ויתחבר אליו, אך חשוב שגם אתם. ברגע בחירת השיר יש 2 החלטות חשובות. האחת היא להחליט אם אתם משנים את המילים של השיר (יש כאלו שבוחרים לשיר את המילים המקוריות של השיר כמו למשל בשיר מלך העולם של שלמה ארצי שממש מתאים לבר מצווה ויש כאלו שבוחרים לשנות את המילים למילים מגניבות למשל בשיר הופה של עומר אדם משנים את המילים שיתאימו לאירוע ולילד). ההחלטה השניה היא להחליט אם אתם תכתבו את המילים או שכותבת מילים מקצועית תכתוב. ההבדל הוא בכמה גורמים. אם אתם תכתבו אתם מכירים יותר טוב את הילד, יודעים את כל הסיפור המשפחתי ויודעים מה הוא יאהב ומה פחות ואת מי חשוב להדגיש במשפחה ואיך להדגיש. אם כותבת מילים מקצועית תכתוב את המילים אז כמובן יש לה ניסיון כתיבה יוצא מן הכלל ולאחר שאנו נשלח לכם שאלון אפיון על חתן בר המצווה נכיר אותו יותר ונוכל לכתוב עליו דברים מגניבים.

לאחר השלב הראשון והחשוב מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו בכדי להפיק ולהקליט את השיר. המילים בין אם שיניתם ובין אם לא צריכות להיות מודפסות על דף בגודל קריא שיהיה נוח לכולם לקרא. לאחר סשן הקלטות קשה ומפרך אך מניב תוצאה מרשימה מ"הזמרים החדשים" אתם תקבלו הצצה לאיך זמרים מקצועיים עובדים יום יום באולפן..

לאחר ההקלטה אתם תקבלו דיסק עם השיר ערוך ומתוקן ללא זיופים שאותו תוכלו לשיר באירוע בר המצווה ולהפתיע את הילד בענק! כמו כן, תוכלו לשלב את השיר במצגת או קליפ בר מצווה אם תבחרו זאת.

קליפ במתנה לבר מצווה
קליפ במתנה לבר מצווה

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?