Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הופעה במועדון בת מצווה עם שיר כניסה לבת מצווה (הוקלט באולפני לי-רון)

אנו גאים ונרגשים להראות לכם שיר כניסה לבת מצווה עם הופעה של כלת הבת מצווה באירוע! ילדת בת המצווה הגיעה לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן בכדי להקליט שיר כניסה לאירוע.

לאחר חששות רבות שלה לגבי אופן הביצוע אנו הסברנו לה שהקלטה מקצועית זה לא קריוקי ואנו כל פעם נעצור אותה שלא יהיה טוב ונדריך אותה באופן צמוד מתי היא שרה טוב ומתי לא ואנו גם כמובן נוסיף לה שלל אפקטים מיוחדים לשיפור הקול ולתיקון זיופים, ואז היא נרגעה והייתה מאושרת. לאחר חזרה קטנה בחדר העריכה הכנסנו אותה לתא ההקלטות האקוסטי שלנו ואנו עבדנו איתה על הביצוע והדרכנו אותה כיצד לשיר טוב יותר וכיצד לתת ביצוע מרגש יותר לטובת ההופעה..היה לנו חשוב לשמור על דיקציה נכונה ועל הרבה אנרגיות חיוביות בכל תהליך ההקלטה הלא פשוט עבורה. כמובן הוספנו גם אפקטים ותיקנו זיופים שהיה צריך..תוך כדי ההקלטה כאשר שמענו משהו לא טוב מיד עצרנו וביקשנו ממנה לעשות שוב, במקרים שהיה לה ממש קשה הפעלנו את שרביט הקסמים שלנו בתוכנה ותיקנו לה את הזיוף בצורה ידנית.

אחרי ההקלטה, היא הרגישה שהיא ממש זמרת מקצועית..ואנו אומרים "זמרת מקצועית שנולדה ביום אחד בלבד!". אנו שמחים ומאושרים להפוך כל חודש אלפי זמרים חובבניים וזמרות מתחילות להרגשה שהם זמרים מקצועיים וזמרות על! יש לנו את היכולות לעשות זאת, אך גם לכם יש את היכולת לשיר טוב..הכל עניין של גישה, רצון ונכונות להוציא מהקול שלכם את המיטב!
לאחר מכן הבאנו לה דיסק שהיא תוכל לתת לדיגיי של האירוע שלהם בכדי שהוא יפעיל את השיר בכניסה המרגשת שלה למועדון בת המצווה.

ואז, ביום החשוב בחייה עד כה, באירוע בת המצווה שלה, היא נכנסה לאולם מול החברות והחברים עם שיר הכניסה המרגש שהיא הקליטה! כפי שתוכלו לראות כל החברים והחברות התלהבו, עודדו אותה, צילמו אותה ללא הפסקה בטלפונים והאווירה הייתה מחשמלת ומרגשת! איזו הופעה יפה של כלת בת המצווה!

מושלם – מוזמנים לצפות בהופעה :

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?