Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר לבת מצווה – מתאים לי? כן! גם אם את לא זמרת!

מה אם אני לא זמרת נהדרת? עדיין אני יוכל להקליט שיר לבת מצווה? הרבה אומרים לבנות אל תלכו להקליט שיר כי את שרה גרוע או שרה עם זיופים..אנו חושבים שדבר זה יכול לפגוע בהרבה בנות בגיל 12..אולפן הקלטות, בניגוד לדעה הרווחת לא יכול להפוך ילדה שלא יודעת לשיר כלל ומזייפת כל כך או צרודה או מצוננת לשרית חדד הבא או לעדן בן זקן מבחינה וואקלית..אבל מה שכן אפשר לעשות באולפן הקלטות הוא לגרום לה להשמע הרבה הרבה יותר טוב מהמציאות..

הקלטת שיר לבת מצווה (משמאל: הבעלים של אולפני לי-רון)
הקלטת שיר לבת מצווה (משמאל: הבעלים של אולפני לי-רון)

מה הכוונה? באולפן הקלטות מקליטים את השיר מספר פעמים, בצורה זו לוקחים את הקטעים הטובים ביותר שהיא עשתה ואותם עורכים עם אפקטים ועם תוכנה לתיקוני זיופים ושיפור הקול.

אתם תהיו מופתעים לשמוע כמה אנשים יוצאים מהדלת של האולפן שלנו עם חיוך ענק על הפנים ומודים לנו שעזרנו להם להשמע טוב יותר, למרות שהם לא זמרים מקצועיים.

לפעמים, גם אם לא נולדת זמר/ת עדיין החוויה וההשתתפות באולפן ההקלטות עושה משהו לנשמה , ולא בהכרח שזה קשור לשירה מושלמת, פשוט כיף להקליט ולשמור בזיכרון את אותם הרגעים ..כיף אשר לא יסולא בפז ברגע כה מיוחד!

אז גם שהילדה שלכם קצת מזייפת או מתביישת אין זה אומר שלא מגיע לה כמו כולן להגיע לאולפן הקלטות בכדי להקליט שיר כניסה לבת מצווה שלה..אל חשש! באולפן ההקלטות יעבדו איתה בצורה מקצועית וסבלנית עד שהיא ואתם תהיו מאושרים מהזמרת החדשה שנולדה לכם בבית.

במקרה הגרוע ביותר והילדה לא רוצה לשיר לבד, אתם תוכלו לשיר במקומה ולהפתיע אותה עם שיר במתנה!

כך נרשם מאמא של כלת בת המצווה:

"היינו אתמול בהקלטת שיר באולפן של לירון . לירון מאוד מאוד מקצועי התוצאה מדהימה אנחנו לא מפסיקים לשמוע את השיר. ודבר חשוב נוסף הוא הגישה של לירון לבת המצווה אמפתי ונחמד ומפרגן. הבת שלי המחיצה לכל חברותיה."

 צפו:
חוות דעת ביקורת אולפני לי-רון
חוות דעת ביקורת אולפני לי-רון

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?